Mode & Beauty alle pijlers

Dit wil ik ook. En dit en die en deze ook.

29-01-2013 12:56 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zusje is op vakantie geweest en heeft echt 2 hele mooie gele fleeze vestjes voor mijn dochters mee genomen. Met op de achterkant een hele grote Winnieh the pooh kop. En die vind ik echt zo ontzettend mooi. Volgens mij vind ik ze nog leuker dan dat mijn dochters het zelf vinden. En het is dat het vest er in mijn maat niet is (althans niet dezelfde ) anders had ik m zelf ook best wel willen hebben. En mijn jongste dochter heeft ook een heel leuk snoezig ochtendjasje met Minnie en Mickey erop en ook daar zou ik mezelf nog best wel in zien lopen als er in mijn maat eentje te koop zou zijn.

Heb jij dat ook wel eens? Dat je kind een kleding stuk heeft of krijgt waarvan je denkt van ja het is dat die er in mijn maat niet is maar anders zou ik dat eigenlijk ook best wel willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 januari 2013 @ 13:01:

Nou, ik zag laatst ergens een Angry Birds rompertje hangen en toen heb ik wel even flink moeten slikken dat ik geen maatje 74 meer heb .Bij de C&A en bij de Bristol hebben ze Angry Birds in volwassen maten.
Alle reacties Link kopieren
quote:fietjelief schreef op 29 januari 2013 @ 15:21:

[...]





En hoe is het met je sexleven? Haha grapje hoor! Welk sexleven???
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van stripfiguren op kleding, ook niet voor kinderen. Mijn kinderen hebben dat dus ook zelden gehad.

Maar mijn 10-jarige fashionata draagt vandaag een vrij lichte skinny jeans, een kobaldblauwe tanktop en daarover een wijdvallend zwart/wit topje (Shoeby) met een geschulpte onderrand en een cirkelpatroon, daarover een simpel zwart vestje. Dat zou ik ook zo kunnen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven