Digi
alle pijlers
Ervaringen gevraagd met Online.nl
vrijdag 22 februari 2013 14:24
Al maanden, zoniet langer, ben ik op zoek naar een andere provider.
Maar kon niets vinden wat gelijk was qua kosten met wat ik nu heb. Nu zie ik steeds die irritante reclame met die Britney van Online.nl maar was net toch nieuwsgierig en ben gaan vergelijken met mijn pakket en ik zou op alle vlakken beter uitkomen.
Door nare ervaringen in het verleden met overstappen ben ik erg schijterig geworden en hoop hier wat ervaringen te horen van forummers die het ook hebben gedaan en of jullie tevreden zijn, of je ook daadwerkelijk krijgt waar ze mee lopen te stunten.
(zij regelen het opzeggen van je huidige profider. Je krijgt een mini apple tv kado die ik dan wil verkopen dus dat zou ik kunnen meerekenen bij de kosten van Online.)
Wat zijn jullie ervaringen met Online.nl?
(wat ik nu heb werd niet goed weergegeven, staat nu als 1e post onderaan)
Maar kon niets vinden wat gelijk was qua kosten met wat ik nu heb. Nu zie ik steeds die irritante reclame met die Britney van Online.nl maar was net toch nieuwsgierig en ben gaan vergelijken met mijn pakket en ik zou op alle vlakken beter uitkomen.
Door nare ervaringen in het verleden met overstappen ben ik erg schijterig geworden en hoop hier wat ervaringen te horen van forummers die het ook hebben gedaan en of jullie tevreden zijn, of je ook daadwerkelijk krijgt waar ze mee lopen te stunten.
(zij regelen het opzeggen van je huidige profider. Je krijgt een mini apple tv kado die ik dan wil verkopen dus dat zou ik kunnen meerekenen bij de kosten van Online.)
Wat zijn jullie ervaringen met Online.nl?
(wat ik nu heb werd niet goed weergegeven, staat nu als 1e post onderaan)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 22 februari 2013 14:30
Even korte uitleg wat ik nu heb;
Tele2
Internet 20 mb
bellen savonds en weekend gratis naar alleen vaste nummers
tv Digitenne voor 1 tv terwijl ik er 2 heb
Online
Internet 30 mb
bellen onbeperkt naar vaste nummers en gratis naar mobiele nummers van T-mobile
tv Digitaal voor 3 tv`s
kosten nu 30 euro internet en bellen + kosten bellen overdag
10 euro Digitenne
Kosten Online 1e 6 maanden 33,45
daarna 48,45
Tele2
Internet 20 mb
bellen savonds en weekend gratis naar alleen vaste nummers
tv Digitenne voor 1 tv terwijl ik er 2 heb
Online
Internet 30 mb
bellen onbeperkt naar vaste nummers en gratis naar mobiele nummers van T-mobile
tv Digitaal voor 3 tv`s
kosten nu 30 euro internet en bellen + kosten bellen overdag
10 euro Digitenne
Kosten Online 1e 6 maanden 33,45
daarna 48,45
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 22 februari 2013 14:33
Ik heb het nu twee jaar en nog geen echte problemen gehad.
Mijn modem is een keer stuk gegaan maar na een test aan hun kant hebben ze me gewoon een nieuwe opgestuurd.
Het is trouwens gewoon van T-mobile en de goedkoopste provider die ik kon vinden.
Ik haal ongeveer 16Mb snelheid van de maximale 20Mb, dat hangt gewoon het meeste af van hoe dicht je bij een centrale zit, bij een andere adsl provider zou ik dus dezelfde snelheid hebben.
Na een jaar loopt je contract af en bij mij kwamen ze met een aanbieding van twee jaar waardoor ik gemiddeld 17,50 betaal voor een 20Mb lijn.
Ja, het werkt dus gewoon en ik ben tevreden.
Edit:
Ik heb dus alleen internet!
Als telefoon een ding van 15 euro met een prietpraatpakket.
Tv kijk ik weinig maar ik kijk wel gratis Digitenne doordat mijn broer mijn kaartje had geactiveerd, als je een bepaald pakket hebt dan heb je daar ook gratis Digitenne bij.
Ik zou anders niet betalen voor tv omdat ik dus bijna niet kijk en alleen Ned 1,2 of 3 en ik download anders docu's van de BBC via bittorrent.
Mijn modem is een keer stuk gegaan maar na een test aan hun kant hebben ze me gewoon een nieuwe opgestuurd.
Het is trouwens gewoon van T-mobile en de goedkoopste provider die ik kon vinden.
Ik haal ongeveer 16Mb snelheid van de maximale 20Mb, dat hangt gewoon het meeste af van hoe dicht je bij een centrale zit, bij een andere adsl provider zou ik dus dezelfde snelheid hebben.
Na een jaar loopt je contract af en bij mij kwamen ze met een aanbieding van twee jaar waardoor ik gemiddeld 17,50 betaal voor een 20Mb lijn.
Ja, het werkt dus gewoon en ik ben tevreden.
Edit:
Ik heb dus alleen internet!
Als telefoon een ding van 15 euro met een prietpraatpakket.
Tv kijk ik weinig maar ik kijk wel gratis Digitenne doordat mijn broer mijn kaartje had geactiveerd, als je een bepaald pakket hebt dan heb je daar ook gratis Digitenne bij.
Ik zou anders niet betalen voor tv omdat ik dus bijna niet kijk en alleen Ned 1,2 of 3 en ik download anders docu's van de BBC via bittorrent.
vrijdag 22 februari 2013 14:35
Ik ben via Wanadoo, Orange en volgens mij nog 1 geeindigd bij Online (steeds overgenomen zeg maar). Goede ervaring hier. Heel af en toe ligt internet eruit, maar dat is zelden. Helpdesk helpt je wel, maar belt niet altijd terug als de problemen opgelost zijn (wat mij betreft geen probleem, want je merkt het wel als de boel weer werkt). Je betaalt per maand na de 1e 6 maanden wel meer, heb je dat ervoor over?
vrijdag 22 februari 2013 14:45
quote:Yin schreef op 22 februari 2013 @ 14:35:
Ik ben via Wanadoo, Orange en volgens mij nog 1 geeindigd bij Online (steeds overgenomen zeg maar). Goede ervaring hier. Heel af en toe ligt internet eruit, maar dat is zelden. Helpdesk helpt je wel, maar belt niet altijd terug als de problemen opgelost zijn (wat mij betreft geen probleem, want je merkt het wel als de boel weer werkt). Je betaalt per maand na de 1e 6 maanden wel meer, heb je dat ervoor over?
Ik reken mij ook niet rijk hoor met de eerste maanden korting. Heb net een aanbieding van mijn provider Tele2 afgewezen omdat ik die korting niet mee reken.
Maar ik betaal nu 40 euro plus de telefoonkosten overdag
En zou dan zeg maar 48 euro betalen.
Dus nagenoeg gelijk met de kosten van telefoon overdag erbij, nou het zou denk ik wel iets schelen, 4 euro duurder maar om het daarop te laten stuklopen wil ik ook niet. Als je ziet hoeveel meer ik krijg voor dat geld bij Online, zou ik graag willen oversluiten.
Hoop alleen niet dat ik kleine lettertjes niet goed heb gelezen, als die er zijn. Of dat het gewoon bagger is bij hun. Vandaar dat ik ook vraag hoe jullie het vinden.
Ik ben via Wanadoo, Orange en volgens mij nog 1 geeindigd bij Online (steeds overgenomen zeg maar). Goede ervaring hier. Heel af en toe ligt internet eruit, maar dat is zelden. Helpdesk helpt je wel, maar belt niet altijd terug als de problemen opgelost zijn (wat mij betreft geen probleem, want je merkt het wel als de boel weer werkt). Je betaalt per maand na de 1e 6 maanden wel meer, heb je dat ervoor over?
Ik reken mij ook niet rijk hoor met de eerste maanden korting. Heb net een aanbieding van mijn provider Tele2 afgewezen omdat ik die korting niet mee reken.
Maar ik betaal nu 40 euro plus de telefoonkosten overdag
En zou dan zeg maar 48 euro betalen.
Dus nagenoeg gelijk met de kosten van telefoon overdag erbij, nou het zou denk ik wel iets schelen, 4 euro duurder maar om het daarop te laten stuklopen wil ik ook niet. Als je ziet hoeveel meer ik krijg voor dat geld bij Online, zou ik graag willen oversluiten.
Hoop alleen niet dat ik kleine lettertjes niet goed heb gelezen, als die er zijn. Of dat het gewoon bagger is bij hun. Vandaar dat ik ook vraag hoe jullie het vinden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 22 februari 2013 15:11
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 februari 2013 @ 14:45:
[...]
Ik reken mij ook niet rijk hoor met de eerste maanden korting. Heb net een aanbieding van mijn provider Tele2 afgewezen omdat ik die korting niet mee reken.
Maar ik betaal nu 40 euro plus de telefoonkosten overdag
En zou dan zeg maar 48 euro betalen.
Dus nagenoeg gelijk met de kosten van telefoon overdag erbij, nou het zou denk ik wel iets schelen, 4 euro duurder maar om het daarop te laten stuklopen wil ik ook niet. Als je ziet hoeveel meer ik krijg voor dat geld bij Online, zou ik graag willen oversluiten.
Hoop alleen niet dat ik kleine lettertjes niet goed heb gelezen, als die er zijn. Of dat het gewoon bagger is bij hun. Vandaar dat ik ook vraag hoe jullie het vinden.
De kwaliteit is goed. Wij hebben nu alleen een pakket zonder gratis bellen, omdat wij nauwelijks bellen. De gesprekken die we maken betalen we apart (internet betalen we volgens mij 25 euro voor). Televisie hebben wij wel apart, net als jij Digitenne. Zou me er eigenlijk ook weer eens in moeten verdiepen. Moet zeggen dat wij een jaar of 2 geleden (toen allerlei reclames op tv waren voor internet vanaf 20 euro) Online gebeld hebben over de kosten. Wij hadden nog een oud abonnement en betaalden best veel. Vriend heeft toen de opties doorgenomen en we hebben toen een nieuw contract met extra aanbieding af kunnen sluiten. Het loont dus sowieso om na het aflopen van je contract (naja, als je het gewoon door laat lopen na een jaar of twee jaar) de aanbiedingen in de gaten te houden.
Beetje warrige tekst, volg je me nog ?
[...]
Ik reken mij ook niet rijk hoor met de eerste maanden korting. Heb net een aanbieding van mijn provider Tele2 afgewezen omdat ik die korting niet mee reken.
Maar ik betaal nu 40 euro plus de telefoonkosten overdag
En zou dan zeg maar 48 euro betalen.
Dus nagenoeg gelijk met de kosten van telefoon overdag erbij, nou het zou denk ik wel iets schelen, 4 euro duurder maar om het daarop te laten stuklopen wil ik ook niet. Als je ziet hoeveel meer ik krijg voor dat geld bij Online, zou ik graag willen oversluiten.
Hoop alleen niet dat ik kleine lettertjes niet goed heb gelezen, als die er zijn. Of dat het gewoon bagger is bij hun. Vandaar dat ik ook vraag hoe jullie het vinden.
De kwaliteit is goed. Wij hebben nu alleen een pakket zonder gratis bellen, omdat wij nauwelijks bellen. De gesprekken die we maken betalen we apart (internet betalen we volgens mij 25 euro voor). Televisie hebben wij wel apart, net als jij Digitenne. Zou me er eigenlijk ook weer eens in moeten verdiepen. Moet zeggen dat wij een jaar of 2 geleden (toen allerlei reclames op tv waren voor internet vanaf 20 euro) Online gebeld hebben over de kosten. Wij hadden nog een oud abonnement en betaalden best veel. Vriend heeft toen de opties doorgenomen en we hebben toen een nieuw contract met extra aanbieding af kunnen sluiten. Het loont dus sowieso om na het aflopen van je contract (naja, als je het gewoon door laat lopen na een jaar of twee jaar) de aanbiedingen in de gaten te houden.
Beetje warrige tekst, volg je me nog ?
vrijdag 22 februari 2013 15:28
quote:Yin schreef op 22 februari 2013 @ 15:11:
[...]
Beetje warrige tekst, volg je me nog ?
Ik volg je helemaal. Hier idem. Ben al heul lang van mijn contracten af maar durf nooit over te sluiten. Meestal omdat ik dan duurder uit ben en ik wil niet meer uitgeven dan nu (op een euro of 5 na dan he).
Meestal kwam ik slechter uit dus dan doe je het ook niet. Of een keer dat er in het pakket geen 24 kitchen zat en daar 5 euro extra voor moest betalen en voor bellen 15 euro extra bij het pakket dus extreem veel duurder dan ik nu heb.
Maar nu zou ik voor zeg maar 5 euro meer op alle vlakken erop vooruit gaan. Nu nog over die angst van overstappen heen zetten. De laatste keer dat ik dat namelijk deed had ik 4 maanden geen internet en tv meer. Was echt niet grappig.
[...]
Beetje warrige tekst, volg je me nog ?
Ik volg je helemaal. Hier idem. Ben al heul lang van mijn contracten af maar durf nooit over te sluiten. Meestal omdat ik dan duurder uit ben en ik wil niet meer uitgeven dan nu (op een euro of 5 na dan he).
Meestal kwam ik slechter uit dus dan doe je het ook niet. Of een keer dat er in het pakket geen 24 kitchen zat en daar 5 euro extra voor moest betalen en voor bellen 15 euro extra bij het pakket dus extreem veel duurder dan ik nu heb.
Maar nu zou ik voor zeg maar 5 euro meer op alle vlakken erop vooruit gaan. Nu nog over die angst van overstappen heen zetten. De laatste keer dat ik dat namelijk deed had ik 4 maanden geen internet en tv meer. Was echt niet grappig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 22 februari 2013 15:32
Oh, en wat ik eigenlijk wilde met m'n vorige post... : bel je zoveel dat je 'gratis' wilt kunnen bellen? Want als je niet zoveel belt, kun je beter een abo nemen zonder die mogelijkheid, dan betaal je minder. Maar mocht je wel veel bellen (en dan met name vaste nummers) dan is het natuurlijk de moeite waard.
vrijdag 22 februari 2013 15:34
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 februari 2013 @ 15:28:
[...]
Ik volg je helemaal. Hier idem. Ben al heul lang van mijn contracten af maar durf nooit over te sluiten. Meestal omdat ik dan duurder uit ben en ik wil niet meer uitgeven dan nu (op een euro of 5 na dan he).
Meestal kwam ik slechter uit dus dan doe je het ook niet. Of een keer dat er in het pakket geen 24 kitchen zat en daar 5 euro extra voor moest betalen en voor bellen 15 euro extra bij het pakket dus extreem veel duurder dan ik nu heb.
Maar nu zou ik voor zeg maar 5 euro meer op alle vlakken erop vooruit gaan. Nu nog over die angst van overstappen heen zetten. De laatste keer dat ik dat namelijk deed had ik 4 maanden geen internet en tv meer. Was echt niet grappig.
Gelukkig maar
En overstappen, tja, die ervaring heb ik dus niet, maar ik kan me vandaag de dag niet meer voorstellen dat dat nu nog zo mis kan gaan. Maar misschien dat ook ter sprake brengen bij het afsluiten (mocht je dat telefonisch doen)?
[...]
Ik volg je helemaal. Hier idem. Ben al heul lang van mijn contracten af maar durf nooit over te sluiten. Meestal omdat ik dan duurder uit ben en ik wil niet meer uitgeven dan nu (op een euro of 5 na dan he).
Meestal kwam ik slechter uit dus dan doe je het ook niet. Of een keer dat er in het pakket geen 24 kitchen zat en daar 5 euro extra voor moest betalen en voor bellen 15 euro extra bij het pakket dus extreem veel duurder dan ik nu heb.
Maar nu zou ik voor zeg maar 5 euro meer op alle vlakken erop vooruit gaan. Nu nog over die angst van overstappen heen zetten. De laatste keer dat ik dat namelijk deed had ik 4 maanden geen internet en tv meer. Was echt niet grappig.
Gelukkig maar
En overstappen, tja, die ervaring heb ik dus niet, maar ik kan me vandaag de dag niet meer voorstellen dat dat nu nog zo mis kan gaan. Maar misschien dat ook ter sprake brengen bij het afsluiten (mocht je dat telefonisch doen)?
vrijdag 22 februari 2013 15:34
quote:Yin schreef op 22 februari 2013 @ 15:32:
Oh, en wat ik eigenlijk wilde met m'n vorige post... : bel je zoveel dat je 'gratis' wilt kunnen bellen? Want als je niet zoveel belt, kun je beter een abo nemen zonder die mogelijkheid, dan betaal je minder. Maar mocht je wel veel bellen (en dan met name vaste nummers) dan is het natuurlijk de moeite waard.Ja overdag bel ik als het kan nooit, echt alleen telefoontjes naar bedrijven als het echt niet anders kan. Maar in de avond of weekend dan heb ik per gesprek met vriendinnen dat ik zo 6 uur bel.
Oh, en wat ik eigenlijk wilde met m'n vorige post... : bel je zoveel dat je 'gratis' wilt kunnen bellen? Want als je niet zoveel belt, kun je beter een abo nemen zonder die mogelijkheid, dan betaal je minder. Maar mocht je wel veel bellen (en dan met name vaste nummers) dan is het natuurlijk de moeite waard.Ja overdag bel ik als het kan nooit, echt alleen telefoontjes naar bedrijven als het echt niet anders kan. Maar in de avond of weekend dan heb ik per gesprek met vriendinnen dat ik zo 6 uur bel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 22 februari 2013 15:37
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 februari 2013 @ 15:34:
[...]
Ja overdag bel ik als het kan nooit, echt alleen telefoontjes naar bedrijven als het echt niet anders kan. Maar in de avond of weekend dan heb ik per gesprek met vriendinnen dat ik zo 6 uur bel.Wauw... ja, dan heb je die kosten er wel uit!
[...]
Ja overdag bel ik als het kan nooit, echt alleen telefoontjes naar bedrijven als het echt niet anders kan. Maar in de avond of weekend dan heb ik per gesprek met vriendinnen dat ik zo 6 uur bel.Wauw... ja, dan heb je die kosten er wel uit!
vrijdag 22 februari 2013 15:39
quote:Yin schreef op 22 februari 2013 @ 15:37:
[...]
Wauw... ja, dan heb je die kosten er wel uit!
Ja dus minder dan ik nu heb (na 20.00 uur en in het weekend gratis) wil ik niet. Mag hetzelfde, bij Online is het helemaal onbeperkt naar vaste nummers, maar dat hoeft niet perse.
Alleen weer betalen per minuut zou ik duurder uit zijn.
[...]
Wauw... ja, dan heb je die kosten er wel uit!
Ja dus minder dan ik nu heb (na 20.00 uur en in het weekend gratis) wil ik niet. Mag hetzelfde, bij Online is het helemaal onbeperkt naar vaste nummers, maar dat hoeft niet perse.
Alleen weer betalen per minuut zou ik duurder uit zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 februari 2013 12:49
zondag 24 februari 2013 12:54
zondag 24 februari 2013 12:57
maandag 25 februari 2013 20:52
quote:boschbolleke schreef op 24 februari 2013 @ 12:54:
Internet is idd prima van online, maar als je tv wilt is dat echt niet aan te raden. Vreselijke kwaliteit en regelmatig storingen (zelfs als er een vrachtwagen/brommer voorbij rijdt, echt heel vervelend...
Maar internet (en zo te lezen bellen ook), prima! succesDat is jammer van de tv kwaliteit. Ik heb nu Digitenne en ook niet echt tevreden over. Ik woon aan het water dus hier komt geen verkeer langs dus dat heb ik dan weer niet.
Internet is idd prima van online, maar als je tv wilt is dat echt niet aan te raden. Vreselijke kwaliteit en regelmatig storingen (zelfs als er een vrachtwagen/brommer voorbij rijdt, echt heel vervelend...
Maar internet (en zo te lezen bellen ook), prima! succesDat is jammer van de tv kwaliteit. Ik heb nu Digitenne en ook niet echt tevreden over. Ik woon aan het water dus hier komt geen verkeer langs dus dat heb ik dan weer niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 27 februari 2013 09:36
quote:Maleficent schreef op 27 februari 2013 @ 08:09:
Ik zit al jaren en jaren bij online, wat eerst wanadoo was en daarna orange, en ik heb geloof ik maar 1 keer storing gehad, wat snel opgelost is.
Bij een storing doet dan meteen alles het niet of is dat gescheiden?
(wellicht een stomme vraag maar ondanks dat ik dus bij Tele2 en Digitenne zit heb ik nog nooit een storing gehad dus vandaar mijn vraag)
Ik zit al jaren en jaren bij online, wat eerst wanadoo was en daarna orange, en ik heb geloof ik maar 1 keer storing gehad, wat snel opgelost is.
Bij een storing doet dan meteen alles het niet of is dat gescheiden?
(wellicht een stomme vraag maar ondanks dat ik dus bij Tele2 en Digitenne zit heb ik nog nooit een storing gehad dus vandaar mijn vraag)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 2 maart 2013 15:37
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 februari 2013 @ 12:49:
Zie die reclame geloof ik elk kwartier. Pffff wat zal ik doen, overstappen of niet. Wil het heel graag maar tevens bang dat het fout gaat en ik dan gelijk geen tv, internet en telefoon heb.Denk niet dat dat zomaar fout gaat hoor. Ze hebben ook een naam hoog te houden. Ben je er al uit?
Zie die reclame geloof ik elk kwartier. Pffff wat zal ik doen, overstappen of niet. Wil het heel graag maar tevens bang dat het fout gaat en ik dan gelijk geen tv, internet en telefoon heb.Denk niet dat dat zomaar fout gaat hoor. Ze hebben ook een naam hoog te houden. Ben je er al uit?
zondag 24 maart 2013 10:55
Hallo Allemaal,
Ik had Ziggo en ben overgestapt naar Online.nl, heel vriendelijk te woord gestaan en had duidelijk uitleg gekregen. Maar Online.nl was vergeten te zeggen dat internet via de telefoonlijn ging. Dat moet opzich geen probleem zijn, mijn zoon ging alles aansluiten en er is in mijn huis geen telefoonkabel te vinden. Nou lekker dan zit ik met een contract van 2 jaar. Contact opgenomen met Online.nl en mijn verhaal gedaan, waarop de medewerker zei ik laat u terug bellen. Ik dacht ja ja ja!!!! ik ben het haasje en kan betalen voor 2 jaar en heb niks. Nou alle lof voor Online.nl en zei hebben mij terug gebeld ECHT WAAR !!!!! mijn contract werd ontbonden en zolang ik geen andere provider had kon ik gewoon tv kijken. Hier zijn geen kosten aan verbonden, omdat de medewerker bij aanmelding mij niet verteld heeft dat het via de telefoonlijn ging. Die man kon niet weten dat hij met een blondje te maken had . Kortom Online.nl haalt niet alleen klanten binnen maar ze zijn er ook voor de klanten. En laat duidelijk zijn overal worden fouten gemaakt, maar het gaat erom hoe los je het op.ONLINE.NL TOP OPGELOST!!!!!!!
Ik had Ziggo en ben overgestapt naar Online.nl, heel vriendelijk te woord gestaan en had duidelijk uitleg gekregen. Maar Online.nl was vergeten te zeggen dat internet via de telefoonlijn ging. Dat moet opzich geen probleem zijn, mijn zoon ging alles aansluiten en er is in mijn huis geen telefoonkabel te vinden. Nou lekker dan zit ik met een contract van 2 jaar. Contact opgenomen met Online.nl en mijn verhaal gedaan, waarop de medewerker zei ik laat u terug bellen. Ik dacht ja ja ja!!!! ik ben het haasje en kan betalen voor 2 jaar en heb niks. Nou alle lof voor Online.nl en zei hebben mij terug gebeld ECHT WAAR !!!!! mijn contract werd ontbonden en zolang ik geen andere provider had kon ik gewoon tv kijken. Hier zijn geen kosten aan verbonden, omdat de medewerker bij aanmelding mij niet verteld heeft dat het via de telefoonlijn ging. Die man kon niet weten dat hij met een blondje te maken had . Kortom Online.nl haalt niet alleen klanten binnen maar ze zijn er ook voor de klanten. En laat duidelijk zijn overal worden fouten gemaakt, maar het gaat erom hoe los je het op.ONLINE.NL TOP OPGELOST!!!!!!!