Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Snoesje666 en anderen,



Dit probleem ligt al bij de technische dienst en zal zo snel mogelijk opgelost worden.



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
Dank je !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ook ik merk dat forum slecht laad en dat het telkens is als philips banner in beeld staat. Nogal irritant.
Alle reacties Link kopieren
Dito hier: bij desktopversie van Viva bekijken op mobiel laadt de pagina niet in als de Philips reclame er is. Wit scherm met alleen rechtsboven de reclame.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook vanaf eergisteren!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 oktober 2014 @ 10:58:

Bij 'voorkeuren' zou je kunnen aangeven welke pijlers je niet wilt zien in 'actieve topics'. Daar heb ik 'zwanger' aangevinkt, maar ongeveer mijn hele lijst met actieve topics bestaat op dit moment uit zwanger-topics. Werkt dus niet!Dit is "working as designed"... Ooit, in een héél ver verleden, werkte het zoals jij (en ik) verwacht: niet de pijlers zien die je niet wil zien en uiteraard dan ook geen topics uit die pijlers. Bij één of andere update hebben ze dat laatste eruit gehaald...
Die Philips-banner is een ramp. Bovendien heel slordig gemaakt, met spelfouten (ik had a-l-l-e tijd om de banner te bestuderen): bief, telefgram..
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Het probleem met de banner is bekend en ligt bij de betreffende afdeling. Het zal zo snel mogelijk worden opgelost.



met vriendelijke groet,



Junior
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 13 oktober 2014 @ 15:02:

[...]





Beste Miss.Innuendo,



Ik zal het doorgeven aan de technische dienst.



met vriendelijke groet,



JuniorThanks!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hee even dit: Ik vind het te zot voor woorden als wij hier massaal al minimaal 3 dagen roepen dat het hele forum niet meer laadt door een bepaalde banner, dat deze gewoon vrolijk blijft staan in plaats dat deze onmiddelijk offline wordt gehaald en de TD in een testomgeving gaat klooien hoe de banner te kunnen plaatsen zonder dat heel het forum onbestuurbaar wordt. Nu voelt het een beetje alsof jullie roepen dat er wat aan wordt gedaan maar dat dit eigenlijk gewoon een pauze muziekje is tot het contract met desbetreffende banner producent is afgelopen (kan me zo voorstellen dat bepaalde bedrijven voor een week een banner laten draaien en dat het dan goedkoper is om ons gezeik erover links te laten liggen dan om daadwerkelijk naar een oplossing te zoeken). Kan er volledig naast zitten hoor... in dat geval excuus, ik geef alleen even aan hoe het op mij overkomt aangezien dit niet de eerste keer is met een banner die dagenlang blijft draaien ondanks massale berichten dat hierdoor de boel vastloopt.




Kijk niks laadt behalve die banner. Op laptop is het al vervelend maar als je via mobiel forumt is het helemaal irritant.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 14 oktober 2014 @ 15:23:

[afbeelding]



Kijk niks laadt behalve die banner. Op laptop is het al vervelend maar als je via mobiel forumt is het helemaal irritant.





Ik werd al lelijk tegen mijn computer, dacht dat rotding gaat het begeven, maar zie nu dat het in het forum zit



Héél vervelend i.d.d.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 14 oktober 2014 @ 15:23:

[afbeelding]



Kijk niks laadt behalve die banner. Op laptop is het al vervelend maar als je via mobiel forumt is het helemaal irritant.Dat is dat zelfde irritante kreng dat ik op het Central Moderatortopic heb gemeld, mijn computer en i-pad lopen erop vast, de i-pad omdat het loeder flash player vereist en dat kan niet op een i-pad gezet worden en de computer omdat hij door alle ad blocks breekt, zowel bij IEX als bij Firefox.
verba volant, scripta manent.
Ja en ik lees elke keer standaard dat de TD ermee bezig is.... Hoeveel seconden kost het om een banner offline te halen tot ze erachtr zijn waar het aan ligt? Op mijn laptop kan ik refreshen maar op telefoon loopt de hele bende compleet vast en daar kan ik ook geen ad blocker op zetten.
Kwam hier even een kijkje nemen om te kijken of er nog meer mensen zijn die last hebben van een lege pagina elke keer. Ja dus, nou, hier ook, echt vervelend, ook na een geschreven stukje als ik " bekijk de tekst" wil doen. Witte pagina.
Alle reacties Link kopieren
Op de pc heb ik er geen last van, maar wel op de IPad, heel erg irritant!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nou ik ben het er wel mee eens hoor. Ik denk ook dat ze gewoon wachten totdat de banner niet meer geplaatst hoeft te worden en dan tegen ons zeggen dat het probleem is verholpen.



Ik vraag me met enige regelmaat af of er wel een TD werkt voor viva. Misschien eens in de week ofzo, dat zou kunnen. Indien er wel iemand werkt: zodra contract verloopt eens iemand anders zoeken die de taak wel aan kan.
Alle reacties Link kopieren
Zelfde probleem, irritant!
Life is short. Eat dessert first.
Ja ik heb een tijdje als intranet beheerder gewerkt en als er iets misging of niet werkte haalde ik het in de live omgeving offline en ging ik in de test omgeving pielen tot het weer werkte pas dan ging het weer live.



Krijg van deze Tech Support beetje Southpark gedachten over wat ze de hele dag doen moehaha



Hier ook het lege grijze pagina-probleem met alleen de Philips-banner. Wat irritant!



En ik heb ook regelmatig een rode banner van een bingospel die dwars door de berichten heenloopt. Ook erg irritant want dan zijn ze bijna niet te lezen.
En toen bleef het hier stil.... ik denk er het mijne van.
Alle reacties Link kopieren
quote:zoembaya schreef op 14 oktober 2014 @ 17:33:

Hier ook het lege grijze pagina-probleem met alleen de Philips-banner. Wat irritant!.Even op F5 drukken op je toetsenbord. Neemt niet weg dat het irritant is.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeroen. schreef op 14 oktober 2014 @ 18:46:

[...]





Even op F5 drukken op je toetsenbord. Neemt niet weg dat het irritant is.Waar zit F5 op een i-pad?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere reclame voor Philips ook..Ik vind het inmiddels zeer irritant worden!
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
quote:hgjb266 schreef op 14 oktober 2014 @ 15:36:

Kwam hier even een kijkje nemen om te kijken of er nog meer mensen zijn die last hebben van een lege pagina elke keer. Ja dus, nou, hier ook, echt vervelend, ook na een geschreven stukje als ik " bekijk de tekst" wil doen. Witte pagina.





Ohhhh, zou dit de oorzaak zijn van het gedoe dat pagina's wel laden maar daarna wit blijven? Dat de Philipsreclame gebruikt maakt van Flash en ik dat dus niet zo besef ik nu pas. Maar ik heb er dus wel last van.(iPad).



Refreshen - refreshen helpt na een keer of wat.



Marianna: dat doe ik door de url opnieuw aan te tikken en dan op Enter te tikken
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven