Uitgerekend half september 2014

02-01-2014 07:46 1715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo aanstaande September-moeders!



Welkom in ons topic. We schrijven over alles wat ons op dit moment bezig houdt. Je bent van harte welkom om mee te schrijven.



Wil je in de tabel? Geen probleem. Vraag even om de login gegevens of vraag een van de andere schrijfsters om de aanpassing te doen.



NaamLeeftijd#uitgerekende datumBijzonderhedenHBtje010301e8 september GEBORENPink-t311e10 september 9 apr controle vk

24 apr 20 weken-echo happy_wenn 27 1e 12 september VERRASSING 1mei controle, 22 april 20 weken echo

bengeltje411e13 september GEBOREN DOCHTER Ienemienepien 27 1e 14 september 2e echo 7 maart route38 30 2e 14 september Siska74391e14 september ZOON LiesjeS 32 1e 15 september 20 wk-echo 29 AprilElvie30 301e 15 september 25 april 20 wk-echo lilo 34 2e 16 september 2e echo 10 mrt millie81 32 1e 17 september DOCHTER

5 mei 20 weken echo -Florine-27 1e 17 september ZOON 23 april 20wk-echo vrouwtje1983 30 1e 17 september DOCHTER 28 april 20 wk-echoSarah1428 1e+2e 19 september + GEBOREN Missml 29 2e zw na mk19 september Tesske2 32 1e 21 september 18 maart vkPat26 26 1e 25 september GEBORENpetite_section301e 25 september controle 17 aprilHilliej1985281e 26 september 2e echo 4 maartKnopie344e 26 september 6 mei 20-wk echoCheery33 1e 28 september VERRASSING 19 mei 20-wk echoSuckerpunch 30 1e 29 september DOCHTER 21-wk echo 22 meiSummergirl8528 1e 30 september 2e echo 12 maart



Lisch, Sanne, Curly en Mila veel sterkte!!!

We gunnen jullie het allerbeste

Ugg, MamaSara, lievezuster, pimpelmees en Juud, jullie zijn altijd welkom
Hbtje: dat was voor mij ook de reden om een geheime groep te willen, op Facebook heb ik ook heel wat kennissen en familie waarmee ik echt niet zo open wil zijn om als rondom die kleine te delen, bovendien heb ik twee vriendinnen die middenin de medische molen zitten en bij eentje van hen is het helaas al vier keer heel vervelend gelopen, voor hen vind ik het te pijnlijk als ze met al die babbeltjes over sokjes, kamertjes, rompertjes en dergelijke worden geconfronteerd!



Ik ben trouwens erg benieuwd hoe groot de groep op Facebook straks wordt.......
Ik ben ook benieuwd hoe groot we gaan worden! Ik heb iedereen die tot nu toe mij een mail heeft gestuurd toegevoegd op Facebook.



Als je mij toevoegt, dan kan ik je in de groep zetten!
Alle reacties Link kopieren
Cheery,

Ik heb je ook een mail gestuurd.

Er zijn 2 soorten geheime accounten. Bij de een kan niemand zien dat je überhaupt lid bent en is dus voor al je facebookvrienden niet zichtbaar. Is dit ook zo'n account? De andere is deels geheim.

Hoe het precies zit weet ik niet.



Via Facebook reageren lijkt me idd makkelijker dan via het forum omdat ik het altijd mobiel doe.



Hier gaat het gelukkig beter. Veel minder misselijk! Heerlijk!

Ook zit m'n laatste dienst erop. Nu alleen nog overdag werken. Helaas is dat wel minimaal 46 uur in de week.



Ook mijn buik begint nu te groeien. :-) Toch leuk! :-)



Dinsdag controle bij VK en 24 april 20-weken echo!
Pink-t, je hebt idd besloten en geheime groepen. Het spreekt voor zich dat deze groep (top)secret en dus geheim is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nu al leuker :P ha ha! kan je toch wat meer delen dan op een forum.
Alle reacties Link kopieren
Leuk een facebookgroep! Kan je idd meer delen en ook leuke dingen plaatsen die je hebt gekregen.

Ik heb wel facebook, maar ook niet onder mijn eigen naam, ik gebruik hem namelijk alleen voor spelletjes. Ik heb geeneens een profielfoto haha.

Ik heb ook geen idee hoe FB verder werkt, maar dat zal ik even uitzoeken.



Ik ga je mailen Cheery!
Sarah en Elvie, ik heb jullie toegevoegd
Alle reacties Link kopieren
Thanks Cheery.

Het is ook gelukt om een foto van mezelf toe te voegen, maar nu kan ik onze vivafacebook niet vinden.

Sorry hoor, begrijp er niets van..moet ik hem ergens zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Als je naar facebook gaat, zie je hem links in het rijtje bij groepen. Meestal staan daar ook je spelletjes bij apps boven ;)
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is staat hij als je op facebook bent ingelogd (niet op je eigen profiel maar echt op facebook zelf, dus gewoon facebook.com) aan de linkerkant in het rijtje onder "Groepen"
Alle reacties Link kopieren
Ja, gevonden!!!

Thanks meiden
Alle reacties Link kopieren
Grappig joh!!

Ik zie al heel veel berichtjes staan! Ik heb nog nooit een berichtje op facebook geplaatst, dus ik moet eerst even uitvinden hoe en wat, dus dan weten julliie waarom ik nog niet gelijk reageer
Komt goed Sarah!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik heb geen facebook (is niets voor mij) dus ik haak niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Oeh! Ik moet nu toch ook maar even reageren!



Ik lees al met jullie mee vanaf het begin. Ik ben 26 september uitgerekend van mijn 4e kindje.

Maar als jullie nu een geheime Facebook groep worden ga ik jullie wel missen! Ik heb geen Facebook, maar overweeg nu series een account aan te maken. Ha, ha!



Ik denk er nog even over na ; )



Groetjes!
Bengel en Knopie, jullie hoeven ons niet te missen hoor!

Ik schrijf sowieso veel op het forum, en ik denk dat er ook nog wel meer meiden hier blijven. Dus blijf gewoon lekker schrijven en Knopie doe vooral mee. Zo herkenbaar ben je echt niet.
Facebook is vooral leuk omdat je er ook foto's kan delen, en omdat je iets persoonlijker kan worden zonder dat er bekenden meelezen omdat het een geheime groep is.



Dit weekend lekker druk geweest, manlief heeft alle deuren in huis geschilderd (was het plan dat ik dat die voorjaar zou doen, maar ja, met die terpentine lakverf mag ik nu niet werken) en we hebben de muren in de gang opnieuw van een laagje latex voorzien, (dat mag ik dan weer wel)

Volgende week de muren in de woonkamer, en daarna kunnen we ons dan op de muren in de kinderkamer storten......

We moeten alleen de kleur voor de ene muur die we van een fel kleurtje willen voorzien nog kiezen; wordt het paars of wordt het felblauw. (Ik vind de blauwe kleur heel mooi, maar dat zit ook al op de muur die in het trappenhuis van beganevloer tot aan de zolder loopt...... Zou dat niet saai worden?)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier ook nog gewoon hoor! :P



Heb trouwens al beetje bekken/rugpijn laatste week :( dat het snel 'moe' is.... beetje jammer....had gehoopt door mijn sportieve bestaan dat ik dit niet zo snel zou krijgen.... beetje jammer dus.... als ik weer uitgerust ben is het gelukkig wel weer weg.



en knopie schrijf idd gewoon lekker mee!! ;)
Hallo meiden,



Hoe is het hier? Is iedereen nu afgehaakt, nee toch?

Met mij gaat het steeds beter! Ik voel me fitter en heb nu nauwelijks nog last van misselijkheid. Ik voel me bijna normaal, ware het niet dat ik nu een beginnend buikje heb. Ik voel mijn baarmoeder nu ook goed zitten en af en toe voel ik het kindje ook al. het voelt als een soort licht gekriebel bij mij.



Ik ben nu inmiddels al meerdere keren wezen zwemmen en yoga'en, dat bevalt zo goed! Ik vind het zwangerschapszwemmen trouwens echt leuk. Lekker intensief, leuke trainster en elke keer weer een leuke groep die zwemt.



Hoe is het met jullie? Iedereen weer wat fitter?

Tot gauw!
Alle reacties Link kopieren
Beter cheery! ;)



Ik heb dinsdag mijn 20 weken echo! ben heeeeel benieuwd :D !!



ben nog niet echt super fit, nog best wel moe vaak na het werk, wacht nog op mijn fitte periode :P kan ook niet tegen weinig slaap dus steeds naar de wc helpt ook niet :P zal nog wat worden straks ha ha........ :P



zwemmen is fijn! ik ga morgen weer
Wenn: ik ben ook nog wel meer moe dan voor de zwangerschap, maar voel me wel veel fitter dan bijvoorbeeld rond week tien tot en met dertien.



Dat waren tot nu toe echt de zwaarste weken, zo misselijk en echt gesloopt, dan gaat het nu vele malen beter. Al zal het aan het einde wel weer zwaarder worden (als je lekker vocht vasthoudt, het buiten tegen de dertig graden is en je al die kilo's meesleept.....)
Alle reacties Link kopieren
@ cheery ik heb je een bericht gestuurd dan kan je me toevoegen op fb!! Leuk idee



Ik lees nog steeds mee hoor, maar heb niet altijd tijd om te reageren!! :-)
Is prima Vrouwtje!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Ik ben der ook nog!

Voel mij iets beter, maar ik blijf 50% werken, en slaap elke middag 1 uurtje!

Morgen de 20 weken echo SPANNEND !!!

Fijne paasdagen allemaal!
Spannend bengel!! Fijn dat het wat beter gaat, maar dat je nog even lekker rustig aan doet



Jij ook, vrolijk Pasen gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven