Schaamte voor fetish

03-01-2014 14:31 48 berichten
Ik ben een vrouw van 27 jaar en getrouwd met een schat van een man!

Hij is alles wat je zou wensen in een man, attent, lief, zorgzaam... noem maar op.

Maar er is iets wat ik hem niet durf zeggen. Ons seksleven is niet 100% wat hij en ik ervan zouden willen. De frequentie is niet super (1 keer per week ongeveer) maar de seks is zeker wel super als het ervan komt!

Echter weet ik wel waarom mijn libido zo laag ligt... Mijn is knap en sexy en geil maar ik heb nog een fetish die ik hem niet durf zeggen.

Ik kick enorm op travestie. Mijn lievelingsfilm is the rocky horror picture show... Ik vind het zalig en geil om een man te zien in vrouwen kleren en ondergoed. Ik verwacht niet dat hij dit voor mij doet want dit moet een persoonlijke keuze zijn.

Ik weet ook niet wat ik verwacht als ik hem het ooit wel durf vertellen.

Ach waarom ik dit post weet ik eigenlijk niet... Misschien in de hoop te horen dat ik niet alleen ben... Dat ik niet raar ben?

Zijn er nog vrouwen die dit herkennen?
Google eens op how to tell your partner you have a fetish.



Je bent niet de eerste en ook niet de laatste met een soortgelijk probleem.



Als hij bang is om je kwijt te raken aan een vrouw, terwijl het je niet eens om de vrouw maar om de kleding ging( achteraf gezien). Ik denk dat je misschien toch maar eerlijk zal moeten zijn. Dan kun je hem geruststellen dat hij niet hoeft te concurreren. En dan ben jij ook van dat gewicht op je borst af.

Nu ben je wel deels eerlijk geweest, maar hebt het belangrijkste achter gehouden.
quote:zonnedans schreef op 03 januari 2014 @ 16:08:

Doen jullie aan geile praat in bed? Dan zou je langzaam het die kant op kunnen sturen. Wellicht kan je juist inspelen op zijn angst, als hij van mening is niet te kunnen concureren met vrouwen, omdat hij en man is, zou hem er spelenderwijs op kunnen attenderen dat dit wel kan Uitstekend recept om dit huwelijk zeer snel te beëindigen
@turquasi: nog niet zo lang en we zijn vrij snel getrouwd. Maar ik begrijp je punt wel.

Het is gewoon niet zo gemakkelijk om te vertellen vind ik.

Moest hij negatief reageren dan is het ook zo. Het is echt de man waar ik mijn leven mee wil delen en dan zal ik mij gewoon beperken tot fantasietjes.



Melbrw ik heb zo een spel gekocht... een jaar geleden... en het ligt nu in mijn kast. Die stap zetten is moeilijk. Maar ja het zal er wel niet gemakkelijker op worden met meer te wachten zeker?



Sehnsucht ik snap wat je bedoeld maar ik weet ook wel ergens dat hij alles voor mij zou doen of proberen?...
Alle reacties Link kopieren
inderdaad, zet 'the secretary' op en koop zo'n spelletje en werk ondertussen aan die onzekerheid van hem, geef hem veel complimentjes enzo
Lorem Ipsum
wat is the secretary?



En sorry ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden op alle vragen maar jullie zijn zo snel...



Zonnedans: ik denk niet dat het zo gaat werken bij mijn man maar toch bedankt!



Eigenlijk moet mijn man nooit concureren. Er is maar 1 iemand voor mij, fetish of niet. Ik moet hem dat gewoon tegelijkertijd ook duidelijk maken...
Nee, wachten maakt het niet beter.



Kijk, nu zit je in onzekerheid, maar hou je niet liever echt willen weten wat hij er van vindt? Goed of slecht?



Turquasi, zit er travestie in the secretary dan?
quote:snowsteph schreef op 03 januari 2014 @ 16:11:



Sehnsucht ik snap wat je bedoeld maar ik weet ook wel ergens dat hij alles voor mij zou doen of proberen?...Misschien wil hij het best eens doen voor jou, of als experiment maar als hij er niks mee heeft zal het een eenmalig iets zijn.
Alle reacties Link kopieren
nee, maar dat is wat je link zei (brilliant shit by the way)



en het voordeel aan die film is dat het een fetish bespreekbaar en begrijpelijk maakt



(hopelijk is hij allang blij erna dat hij haar niet eens hoeft te slaan ofzo)
Lorem Ipsum
Is hij (een beetje) onderdanig?



Dan kun je dat een beetje uitbouwen en als hij gewend is aan zijn meesteres, gewoon de opdracht geven naar de h&m te gaan en wat leuks voor zichzelf uit te zoeken
Kan je hem niet een berichtje sturen, dat er iets is wat je verborgen hebt gehouden voor hem, omdat je het gênant vind en bang bent voor zijn reactie? En dat het gaat over iets dat je geil vind? En dat je er oké mee bent als hij dat niet geil vindt, maar dat je graag wilt dat hij ook dit deel van je kent? Het in ieder geval weet?
Ik kan die link hier niet zien want hij is geblockeerd maar ik ga het straks thuis zeker bekijken.

turquasi dat heb ik hem al wel durven vragen en was inderdaad niet echt zo een succes.



Nee hij is niet onderdanig, dat ben ik dan weer meer. Waarschijnlijk extra raar?



Melbrw hoe je het formuleerd is eigenlijk wel heel goed maar per sms ga ik het niet doen. Ik ga het wel misschien zo proberen zeggen. Of dmv die film of een spel...
quote:turquasi schreef op 03 januari 2014 @ 16:24:

nee, maar dat is wat je link zei (brilliant shit by the way)



en het voordeel aan die film is dat het een fetish bespreekbaar en begrijpelijk maakt



(hopelijk is hij allang blij erna dat hij haar niet eens hoeft te slaan ofzo)Daar heb je wel een punt mee, die film kijken kan een opening starten over fetisjen in het algemeen. TO kan dan voorzichtig vragen of hij wel eens een aparte fantasie gehad heeft, die hij nooit eerder gedeeld heeft. Dikke kans dat ze die vraag wel terug krijgt, en dan met de billen bloot kan.
Maak het ook niet groter dan het is!



Nu ik er over nadenk heb ik nog nooit een rare reactie van een ex gehad op mijn "vreemde" wensen en fantasieën.



In het slechtste geval bleef het bij wat minder geslaagde experiment-jes, als dat het ergste is..
Ok hopelijk lukt het mij eindelijk dit weekend.

Iedereen bedankt voor de lieve reacties want ik had hier echt rare reacties verwacht!
Nou veel succes dan!



Snowsteph, klein opstekertje voor je



Jaaaren geleden een ex vriendin gehad die het op een regenachtige zondagmiddag leuk leek mij een keer op te maken, daar kwamen ook haar lingerie en kleding bij en toen ik in spiegel keek ben ik mij rot geschrokken



Die dag heel erg veel gelachen en ook nog (heel) goede sex gehad.



Maar ik heb daarna toch echt nooit de behoefte gehad om dit te herhalen.
Alle reacties Link kopieren
Veel succes!!
Lorem Ipsum
Succes, ik heb ook nooit wat raars gehoord. Wel minder geslaagde experimenten ook, maar ondanks dat ze best gillend de deur uit hadden kunnen rennen. is me dat nooit gebeurd.



Snow, jouw ding is absoluut de mijne niet, maar dat wil nog niet zeggen dat je het verdiend om uitgelachen te worden.

Ik had ook wel verwacht dat er iemand tussen zou zitten die je maar belachelijk vond.
Alle reacties Link kopieren
Een fetish als travestie opbiechten aan een vrouw als man is misschien nog wel lastiger. *ervaringsdeskundige is wat dat betreft*
Alle reacties Link kopieren
Bespreek het toch met je man, lijkt me. Wil je hem alleen in vrouwenkleding zien of wil je dat hij zich helemaal verandert in een vrouw (compleet met make-up, pruik, lingerie, naaldhakken, enz.). Zou me kunnen voorstellen dat hij eventueel best een jurk over zijn hoofd wil trekken, maar er minder enthousiast voor is zich compleet tot vrouw te transformeren.



Of zou het een idee zijn hem een kilt te laten aantrekken? Dan heeft hij niet het idee "vrouw` te moeten zijn en misschien vind je dat ook wel leuk.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
@pejeka



Inderdaad heel rustig beginnen.....
Alle reacties Link kopieren
Hoi hier een man met eigenlijk hetzelfde probleempje... De fetish die jij hebt en niet kan delen heb ik ook nl lingerie... Heerlijk om in en mee te spelen maar ook zo fijn om te kunnen delen lijkt mij. Kunnen wij via een chat of iets van mail met elkaar praten? Groetjes Pantyman
Alle reacties Link kopieren
Bespreekbaar maken. Als het goed zit, brengt dat jullie nog beter bij elkaar.

En het geeft je sexleven een boost. Wedden!!

Persoonlijk vind ik het geweldig als mijn vrouw haar fantasieen met me deelt.

Dat wil niet zeggen dat we alles meteen in praktijk brengen (vaak wel).

Maar alleen al het idee dat iemand zoiets in intiems met je deelt, geeft ruimte om te experimenteren.

Liefde= geven&nemen
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 03 januari 2014 @ 15:39:

Lastig, mijn tactiek was trial and error.

Ik begon met heel subtiele hints, die niet opgepikt werden. Mannen spreken geen hint, de mijne al helemaal niet.



Ik ga even goed nadenken over wat handig is voor jou, ik kom erop terug



die hint heb je dan in elk geval al opgepikt

ik spreek ook geen hints.

Zeg gewoon wat je wilt, hoef ik ook geen raadspelletjes te gaan spelen.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven