Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Ah, is dit het Tinder-topic?



Eigenlijk neem ik dat hele Tinder niet eens zo serieus, maar een paar dagen geleden iemand op Tinder tegenkwam die ik onmiddellijk herkende van het uitgaan. In de afgelopen maanden al een paar tegengekomen en iedere keer intrigeerde hij me, ook al heb ik daar nooit wat mee gedaan.



Goed, liken dus, kreeg onmiddellijk een match-melding en hij sprak me ook direct aan. Kort gesprekje via Tinder, maar Tinder zat die avond te kloten, ik kreeg meldingen dat ik een bericht had, maar zag die pas na 10 minuten daadwerkelijk verschijnen. Noemde dat tegen hem, hij zei dat appen makkelijker was en gaf me z'n nummer.



Blijkt alleen helemaal niet zo'n app-er te zijn. Niet erg, geen probleem, ik leer iemand ook liever in het echt kennen, maar hoe stuur ik daar nu een beetje op aan zonder helemaal out of the blue over te komen? Ik ben verdomd nieuwsgierig naar deze jongeman! En een complete noob met dit soort dingen
Alle reacties Link kopieren
Haai cindiey en zoe_.... welkom! Hoe stuur je aan op een date...

'hoi, wanneer gaan we daten?' is kennelijk wat te kort door de bocht voor jullie?



Misschien ben ik niet de aangewezen persoon om advies te geven in subtiliteiten



Mijn derde date was niet leuk, manspersoon wilde niet praten over essentiele zaken.... ben ik verdorie eens een keertje serieus....

Maar morgen nieuwe ronde nieuwe kansen, ik heb er zin in.



Hoe is het met iedereen? Hebben we er zin in???
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Yep, ik heb er zin in, date ook. Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
OMG kwam net een vent voorbij op tinder met de tekst:

Zonder pil én condoom dat is de natuur

WO opgeleid

181cm slank 65 kilo.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even wat Tinder-advies nodig vrees ik..



Ik had het nooit zo op Tinder, tot ik in mijn omgeving van een aantal mensen hoorde dat ze super leuke dates hadden via Tinder. Dus ik de app ook maar eens gedownload, en ongeveer drie weken geleden had ik een match met echt een hele knappe man. We bleken een gezamenlijke vriend te hebben op Facebook, dus hij was snel te vinden. Ik heb even zijn Facebook bekeken, en ook bleken we nog eens dezelfde interesses te hebben.

Nu ben ik echt een held op sokken als het om mannen gaat, dus toen hij niet tegen mij begon te chatten durfde ik ook niks te zeggen. Uiteindelijk heb ik toch maar alle moed bij elkaar geraapt en begon tegen hem te praten. (Een simpel 'Hoi!' overigens, geen knallende openingszin..) Ik dacht nu is het ijs wel gebroken. Maar meneer heeft totaal niet gereageerd :( Normaal zou ik denken: ok, he's just not that into me, en de eer aan mezelf houden. Maar het lijkt me zo'n leuke man en ik ben gewoon erg benieuwd naar hem.

Zelf heb ik ook al een aantal keren gehad dat een match blijkbaar tegen me was gaan praten maar dat ik dat echt pas veel later zag en toen maar niet meer reageerde omdat ik het zo stom vond om pas twee weken later op zijn berichtje te antwoorden.

Straks heeft hij dat ook, en dan zou het toch zonde zijn als ik niet nog een poging zou wagen. En ja, de kans zit er in dat hij me gewoon echt niet leuk vindt, maar dan kan hij me gewoon blokkeren. En het komt wellicht wat wanhopig over, maar in feite heb ik niets te verliezen want ik ken hem helemaal niet. Als ik een blauwtje loop levert dat verder geen gênante situaties op.

Dus ik wil nog wel een keer proberen een gesprek met hem aan te knopen, maar heb geen idee wat ik dan moet zeggen zonder meteen al te desperate over te komen. (Hetgeen al vrij snel het geval is wanneer je een tweede poging waagt als een man niet op je reageert) Ik heb een beetje jullie hulp nodig hoor! Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Alle reacties Link kopieren
"Maar het lijkt me zo'n leuke man en ik ben gewoon erg benieuwd naar hem."



Dit moet je zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 10 april 2014 @ 11:27:

Haai cindiey en zoe_.... welkom! Hoe stuur je aan op een date...

'hoi, wanneer gaan we daten?' is kennelijk wat te kort door de bocht voor jullie?



Misschien ben ik niet de aangewezen persoon om advies te geven in subtiliteiten



Mijn derde date was niet leuk, manspersoon wilde niet praten over essentiele zaken.... ben ik verdorie eens een keertje serieus....

Maar morgen nieuwe ronde nieuwe kansen, ik heb er zin in.



Hoe is het met iedereen? Hebben we er zin in???Nou, ik ben ook niet zo van de subtiliteiten en ik heb wel eens vernomen van mannen dat ze zich toch aardig overrompeld voelen Ik wil het dus juist wel eens wat subtieler aanpakken.
Alle reacties Link kopieren
Shit! Net op het kruisje geklikt van schrik maar wilde op het hartje klikken..

App verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar krijg helemaal geen personen te zien die ik al heb gezien! Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is dat gewoon pech gehad.. Ik heb overigens wel dat soms de mannen die ik heb 'afgekeurd' nog een paar keer langskomen, dus misschien bij jou ook ;)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij kwam eens zes keer dezelfde voorbij, die ik al zes keer naar links had geschoven. Op een gegeven moment dacht ik dat het misschien een teken was. Maar na nog eens goed kijken heb ik me daarvan niet weten te overtuigen. Links is links en blíjft links!

Ik kom net terug van een date (nieuwe), was al dagen zenuwachtig terwijl ik dat nooit heb, en had hem amper gesproken op tinder maar toch vrij snel een date gepland. We wonen vrij dicht bij elkaar. en nou vind ik hem leuk... Vind de meeste mannen niet zo leuk en de meeste dates meestal een afknapper dus weet niet zo goed wat ik mee maak nu en of ik blij moet zijn of niet... haha complex!



Vind hem wel heel leuk (maar ook supereng om iemand leuk te vinden na jaren vrijgezel...)
Philein, nog gewoon een keer aanspreken! Misschien had hij je korte berichtje gemist. Een openingszin met een vraag werkt meestal wel beter om een reactie te krijgen, gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzx schreef op 12 april 2014 @ 00:00:

Philein, nog gewoon een keer aanspreken! Misschien had hij je korte berichtje gemist. Een openingszin met een vraag werkt meestal wel beter om een reactie te krijgen, gewoon doen!

Waar heb je het over?



Leuk dat je date leuk was en hij ook nog écht leuk bleek Is het andersom ook zo, of heb je nog geen idee?
Alle reacties Link kopieren
Hier ging het feest niet door, er was iets met zijn werk.

Ik denk dat ik hem geloof, hij kwam heel op tijd met zijn verhaal

Nu is hij aan zet voor een nieuwe datum, ik zie wel.
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer Nik. Ik heb de mijne al voor de date gedumpt!
Alle reacties Link kopieren
Waarom Friz?!





Ik heb nog niets gehoord, hij is aan zet.

Voorlopig amuseer ik me wel met mijn scharrel.
quote:Philein schreef op 12 april 2014 @ 00:18:

[...]



Waar heb je het over?



Leuk dat je date leuk was en hij ook nog écht leuk bleek Is het andersom ook zo, of heb je nog geen idee?



Ow, ik had het tegen Philien haha, verwarrend die namen

Hij gaf aan van wel maar dat we ook verschillend waren en dat klopt. In ieder qua toekomstverwachting. Hij wilde nog wel een keer afspreken in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Een scharrel Nik?!



Oh ik vond hem irritant worden, en toen ik niet snel genoeg reageerde naar zijn zin (terwijl ie wist dat ik aan het werk was) ging ie zeurende berichtjes sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, Friz. Ik kon er niks aan doen joh, opeens was hij er.

Maar hij gaat weer netjes naar huis.



Ohja, irritant zo'n halve stalker, herkenbaar. Die staat bij mij voorlopig op negeer.
Alle reacties Link kopieren
Slet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 11 april 2014 @ 23:43:

Bij mij kwam eens zes keer dezelfde voorbij, die ik al zes keer naar links had geschoven. Op een gegeven moment dacht ik dat het misschien een teken was. Maar na nog eens goed kijken heb ik me daarvan niet weten te overtuigen. Links is links en blíjft links!





Grappig! Toen ik een jongen voor de 10de keer in mijn beeld zag, en had hem steeds weggedrukt. Heb ik hem nog eens bekeken en dacht hetzelfde, "zal het een teken zijn?" Maar uitgeprobeerd en op het hartje gedrukt, geen match en zo leuk was die gelukkig niet haha. Heb teveel matches (Tinder is verslavend..) bijna 500mannen, ben het overzicht wat kwijt geloof ik.



En pfff sommige mannen moeten verboden zijn op Tinder, kom soms mannen tegen die ik al van schrik wegdruk
Alle reacties Link kopieren
Veel activiteit en weinig dates... haha, ach zo blijft het gezellig hier. Hallo allemaal!



Gewoon blij zijn hoor Lizz, ik vind het toch een speld in een hooiberg hoor, die ene man die echt leuk blijkt te zijn. (zoals de zeurder van Frizz het niet is bijvoorbeeld) Hou je ons op de hoogte?



Wow irreplaceable, jij legt de lat hoog voor mij. Ik dacht dat ik hier de serialdater was maar 500 matches heb ik nog niet gehaald.... Wat wel aangeeft dat ik goed hard mijn best heb gedaan is dat ik gisteren, al datend, een andere date tegenkwam haha!



Ik ben nu flink aan het chatten in de hoop vandaag een leuke man zo gek te krijgen om een terrasje te gaan doen, helaas wonen de meesten niet echt in de buurt.... Hebben jullie toevallig ook veel Belgen in jullie lijstje eigenlijk?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 13 april 2014 @ 13:20:

Veel activiteit en weinig dates... haha, ach zo blijft het gezellig hier. Hallo allemaal!



Gewoon blij zijn hoor Lizz, ik vind het toch een speld in een hooiberg hoor, die ene man die echt leuk blijkt te zijn. (zoals de zeurder van Frizz het niet is bijvoorbeeld) Hou je ons op de hoogte?



Wow irreplaceable, jij legt de lat hoog voor mij. Ik dacht dat ik hier de serialdater was maar 500 matches heb ik nog niet gehaald.... Wat wel aangeeft dat ik goed hard mijn best heb gedaan is dat ik gisteren, al datend, een andere date tegenkwam haha!



Ik ben nu flink aan het chatten in de hoop vandaag een leuke man zo gek te krijgen om een terrasje te gaan doen, helaas wonen de meesten niet echt in de buurt.... Hebben jullie toevallig ook veel Belgen in jullie lijstje eigenlijk?



Nou ik heb 2 dates gehad van de 498 hahahaha! Ik wil wel meer daten maar vind het zo spannend. Vriendin van me had met een Jongen afgesproken, zag er goed uit op de foto's maar in het echt een NERD, nou daar zat ze pfff.. Ik lijk wel op mn foto's (jongens herkennen me met uitgaan door Tinder) maar sommigen doen zich veel leuker en mooier voor dan ze zijn.



Ik heb trouwens al 2maand super leuk contact met een Tinder match, we lijken op elkaar qua innerlijk, allebei dezelfde humor, maar hij woont 1,5u rijden en ik was zo benieuwd, nog steeds hoor, maar straks is die echt leuk, dan is dat helaas wel ver weg
Alle reacties Link kopieren
Ik zet sowieso de afstand op maar 15 km oid, heb geen zin in allerlei matches die toch niet gaan werken ;). Ik heb ook best veel matches (nog geen 500 ;)), maar praat er nu maar met 3.
Alle reacties Link kopieren
Ik praat met één match. Die is wel leuk tot nu toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven