Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat alleen maar info willen over afvallen is nou eenmaal de anorexia. Maar iedereen weet dat ze daar niets aan heeft en mensen die zonder te zien dat ze met een anorexia-patiënt te maken hebben zo'n topic binnendenderen worden juist altijd razendsnel tot de orde geroepen. Dat bedoel ik met zelfreinigend vermogen.



En ik heb haar wel stoom zien afblazen, af en toe. Over haar angsten, haar moeder, haar schuldgevoelens etc.



Maar goed, ik zal er hier nu over ophouden, heb mijn zegje wel gedaan en mezelf herhalen heeft weinig nut.



Edit: Scamp, ik weet nooit zo goed hoe te reageren op zulke ontboezemingen - maar in elk geval wil ik je sterkte wensen, een eetstoornis is een zware strijd.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Lief dat je dit voor haar wilde doen Dana
Alle reacties Link kopieren
Het topic Tepelklem en het topic Vivameisjes te arrogant geworden? zijn offline gehaald ter beoordeling van de moderators



met vriendelijke groet,



Junior
Er staan er nog meer Juun
Alle reacties Link kopieren
Dames, voor discussies hebben we tegenwoordig een heel mooi napraattopic. Zouden jullie daar verder willen gaan met dit gesprek?



Alvast bedankt



Junior
Seks met een banaan

Rare groene bulten
Rare groene bulten, a seksueel, meer of minder geneukt.



Allemaal hetzelfde verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 juli 2014 @ 23:47:

Er staan er nog meer JuunDank je wel voor de melding, ik ga even op zoek
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Sex met een banaan' is ter beoordeling van de moderators off line gehaald.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Topic Rare, groene bulten is verwijderd ivm trollen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Weer een onzintopic erbij... 'Wordt er met dit weer meer of minder geneukt. Wim121
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 24 juli 2014 @ 00:05:

Weer een onzintopic erbij... 'Wordt er met dit weer meer of minder geneukt. Wim121



Ik haal het ter beoordeling van de mod offline.



mvg,



Junior.
quote:Dana schreef op 23 juli 2014 @ 23:31:

Scamp, als iemand zegt: ik sta nu op het dak en ga springen, kan ik me het bannen voorstellen. Maar dat wil niet zeggen dat alles over 1 kam te scheren is. Als iemand met een andere ernstige ziekte zegt dat ze eigenlijk niet meer weet of ze nog wel wil leven, dan hoop ik toch dat dat ook geen reden is tot bannen.



Jammer dat jij (blijkbaar) niet inziet dat 'dit soort topics' ook een aanleiding/ingang kan zijn om te 'spuien over hoe moeilijk anorexia is, hoe moeilijk het is in de kliniek, wat ze leert, of niet etc'.Anorexia is een vorm van zelfmoord. Als iemand hier komt melden dat ze zelf weggegaan is uit de kliniek/het ziekenhuis dan staat dat wat mij betreft gelijk aan een zelfmoordmelding. Niemand hier kan haar helpen, en er zijn hier zat idioten die haar vragen gaan beantwoorden, en dat is nou net wat ze NIET nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 24 juli 2014 @ 06:08:

[...]





Anorexia is een vorm van zelfmoord. Als iemand hier komt melden dat ze zelf weggegaan is uit de kliniek/het ziekenhuis dan staat dat wat mij betreft gelijk aan een zelfmoordmelding. Niemand hier kan haar helpen, en er zijn hier zat idioten die haar vragen gaan beantwoorden, en dat is nou net wat ze NIET nodig heeft.Helemaal eens.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Opbiechten wel of niet' is verwijderd ivm privacy.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mod, wanneer wordt er gekeken naar het topic Dik geworden?
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Word er met dit weer meer of minder geneukt' is verwijderd ivm trollen.



Het topic 'Rare, groene bulten' is verwijderd ivm trollen.



Het topic 'Seks met banaan' is verwijderd ivm trollen.



Het topic 'aseksueel' is verwijderd ivm trollen.



Het topic 'Viva meisjes te arrogant geworden?' is verwijderd ivm trollen.



Het topic 'Tepelklem' is verwijderd ivm trollen.



Het topic 'Wie mis je?' is verwijderd ivm trollen.



Het topic 'Leifde van me broer' is verwijderd ivm trollen.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Dik geworden' is offline gehaald ter verdere beoordeling.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Jullie motto is alleszins van toepassing deze dagen Mods!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Laat maar, niet meer nodig
quote:ModeratorViva schreef op 24 juli 2014 @ 09:59:

Het topic 'Dik geworden' is offline gehaald ter verdere beoordeling.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva Forum
Alle reacties Link kopieren
Het topic Hoe vouw ik een slaapzak zo klein mogelijk op? is verplaatst naar Reizen.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topi ' Gezocht woonruimte ' is verwijderd ivm dubbel geopend.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Topic HELP mij DJ worden :D is verwijderd ivm niet toegestane oproep. Bedankt voor de meldingen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Topic Excursies is verwijderd ivm spam. Bedankt voor de meldingen.



mvg,



Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven