Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"



Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:highlander schreef op 28 mei 2014 @ 16:05:

[...]

Mijn eerste minnares gedroeg zich ook zo "bezorgd".

In extremere, hysterischere en dramatischere mate dan jij over jezelf beschrijft.



Ik had toen al een open relatie en zij nog niet.

Zij leefde bij voorkeur via berichtjes met elke minuut van mijn leven mee.

Om naderhand onderweg naar huis op te bellen.

Om uitgebreid te vragen hoe mijn dag was geweest.

[sarcasm]Dat zij dagelijks rond etenstijd belde vond mijn vrouw ook heerlijk.

Haar ogen sloegen elke keer ten hemel van plezier [/sarcasm]

Dan wilde mijn minnares ook nog het liefst dagelijks wat gaan drinken samen.

Ik ben daarin veel te ver meegegaan.



Ze deed alles om mij maar dagelijks in haar buurt te hebben en houden.

Ze opende nog net geen kroeg naast mijn kantoor.





Ding je ook mee naar de titel secreet van de week High?

Of is het meer valse nicht
Alle reacties Link kopieren
volg je verstand, gebruik je gevoel
Noek, ik had deze:

"Ik ben waarnemer in een huisartsenpraktijk en journalist, ideale combi. Ben nieuwsgierig blablabla, zullen we kikken"



Antwoord:

"Ik kik niet en word niet gekikt, vrees dat je met iemand anders doktertje zal moeten gaan spelen "



Hij:

"nare reactie, je bent zeker gefrustreerd. Doktertje spelen vind ik kinderachtig en er zijn toch vrouwen zat op deze site".



En toen werd ik geblokkeerd

Snap jij dat nou??
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 28 mei 2014 @ 16:20:

[...]





Nah, da's best mild toch? Een secreet zou gezegd hebben: "oh my, wat precies begreep je niet aan'zelfverzekerde minnaar'?"

Roos!!



"nare reactie, je bent zeker gefrustreerd. Doktertje spelen vind ik kinderachtig en er zijn toch vrouwen zat op deze site".



Dokter. Uh huh. Nummer 1 nepprofiel denk je niet? Gefrustreerde gamers of rukkende studentjes, zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 28 mei 2014 @ 16:35:

Noek, ik had deze:

"Ik ben waarnemer in een huisartsenpraktijk en journalist, ideale combi. Ben nieuwsgierig blablabla, zullen we kikken"



Antwoord:

"Ik kik niet en word niet gekikt, vrees dat je met iemand anders doktertje zal moeten gaan spelen "



Hij:

"nare reactie, je bent zeker gefrustreerd. Doktertje spelen vind ik kinderachtig en er zijn toch vrouwen zat op deze site".



En toen werd ik geblokkeerd

Snap jij dat nou??

hahaha ook lullig van 'm

hahaha die mannen hebben wat te verduren
Nee hoor, type saai uiterlijk dus dokter had maar zo gekund. Wel een humorloze, dat dan weer wel!



Nu heb ik zijn email adres dus er kwam nog wel even een duiveltje boven. Maar na rijp beraad met mijn ex toch maar besloten de duiveltjes te laten voor wat ze zijn.



Het is natuurlijk té slecht om iemand van jullie even te lenen om hem eens even flink virtueel te treiteren.

Rooss toch.
Was muss sein muss sein. Laat maar weten wat ik kan betekenen



Al heb je aan Look ongetwijfeld een venijnigere. Maar ik zit in de lift, ik voel het!


Zelfs mijn bitchyness kent grenzen.
Kom maar door hoor! Ik doe niet aan grenzen
Jullie zijn in en in slecht!!





Love it.
Ja, ik vind ons ook wel een gezellige club
Een middagje onder water en ik mis hier alle fun!



Het honingprofiel, die houden we erin! Fantastisch



En mijn date? Oef. Die hakte erin, recht naar de buik. En dat terwijl er weinig meer is gebeurd dan zeer goede gesprekken aan de lunchtafel, gevolgd door een klein beetje gestreel en een goddelijke voetmassage tijdens een goed glas chardonnay, afgesloten met een vlammende zoen.



Ik ben niet slecht Roos, maar wel dienstverlenend en help graag een handje. Overigens komt een soortgelijke beschrijving me niet onbekend voor, een huisarts niet al te ver bij Oranjedorp vandaan.



Een van mijn foutste sf-ers claimde plastisch chirurg te zijn. Toen ik vroeg of hij dit gebruikte als acquisitiekanaal bleef het angstvallig stil. Dat was eentje uit jouw regio, Puzzled ;)
quote:Lookolook schreef op 28 mei 2014 @ 19:00:

Ja, ik vind ons ook wel een gezellige club Ik zal deel 23 straks gaan missen, dit wordt vast mijn favoriete deel tot nu toe. Van mij mag je deel 24 straks ook openen Look!
Alle reacties Link kopieren
Jee jullie zijn niet bij te houden zeg !!!

Onmogelijk te reageren op iedereen .



Mikmak ik schrik er eerlijk gezegd wel van hoor, die contact frequentie hoe trek je dat ?

Beetje afstand zou echt wel eens goed kunnen zijn



Top Heidi dat alles zo geweldig loopt daar !!



Nouk ... Honingprofiel

Het is inderdaad een kwestie van aansprekend profiel maken en wachten tot de mail box selectie begint....

Leuk vermaak !!!



Hier dinsdag 2e date met nieuwe scharrel ...

Nr 2 blijft met stip op 2 na al dietijd gaat dat gewoon verder en dieper ...

Maar de heerlijke spanning van een nieuw contact ....mmmm
quote:oranjexx schreef op 28 mei 2014 @ 19:03:

Een van mijn foutste sf-ers claimde plastisch chirurg te zijn. Toen ik vroeg of hij dit gebruikte als acquisitiekanaal bleef het angstvallig stil. Dat was eentje uit jouw regio, Puzzled ;)



Bedankt voor de waarschuwing, die zijn altijd welkom

Klinkt als een prima date Oranje

En Rooss... zo zonder minnaar heb ik alle tijd om lekker te bitchen hoor, dus je zegt het maar!
Ja Oranje, wat een boeiend middagje hee. Recht naar de buik, wat voorspelt dat..
Ehm, huisarts uit welke regio? Ik ken er nog een uit het zuiden des lands die waarschijnlijk wel op SF te vinden is.
Dat voorspelt intieme, heerlijke en ook grenzen verleggende seqs
quote:oranjexx schreef op 28 mei 2014 @ 20:29:

Dat voorspelt intieme, heerlijke en ook grenzen verleggende seqs

Mmmmmm, damnit, ik wil oohook!

Misschien toch die leukerd in mijn mailbox eens voor de ballotage commissie leiden
Alle reacties Link kopieren
Jemig, wat schrijven jullie allemaal snel en veel. Ik probeer ademloos jullie tempo bij te houden...



Ik schrik wel van de contactfrequenties die ik hier soms lees. 3-4 keer per week? Jeetje Mikmakk, ik zou mijn hoofd helemaal verliezen. Maar ook dagelijks contact zou ik geloof ik niet zo goed trekken, ik ben een aandachtsjunk en weet dat ik me ver van de verdovende middelen moet houden...



Mijn buitenlander is vrij stil. Ik ken dat wel hoor Lotje, dat je denkt - oh god, als er iets met hem gebeurt dan hoor ik het nooit. Maar ik weet ook wel dat hij het gewoon heel druk heeft. En omgekeerd ook.



Ik ben langzaam op het punt gekomen dat ik me realiseer dat deze verhouding aan het nachtkaarzen is, en dat ik dat OK vind. De uiterste houdbaarheidsdatum is geloof ik in zicht. Hoewel we wel een leuke weekenddate hadden 2 maanden geleden - hij had een hotel geregeld, we hebben lekker gegeten en geouwehoerd en gesekst, en ik heb zelfs heel leuk meegedaan met galeriebezoek hoewel ik eigenlijk de meeste moderne kunst ontzettend zaaddodend vind. Binnenkort moet ik voor mijn werk weer eens in zijn buurt zijn. Hij stuurde een lieve mail dat het hem niet zo uitkwam omdat hij dan met zijn zoon op stap is. Die had hij blijkbaar bij voornoemde weekenddate voorgelogen dat hij voor zijn werk wegmoest en dat vond hij vreselijk (ik begrijp dat heel goed - liegen tegen kinderen is niet goed te praten). Ik overwoog om een alternatieve datum voor te stellen, maar iets weerhoudt me. Ik geloof dat het lage contact hier eindelijk doet wat ik hoopte dat het zou doen: dat ik niet gek zou worden van deze man en dat ik er wel klaar mee ben. Het is wel interessant, een tijdje terug had ik het nog over de gevoelens die ik voor hem had. Ik denk ook dat ik wel even moet slikken mocht ik hem onverhoopt weer tegen komen en dan sta ik ook niet voor mezelf in. Maar op dit moment kan ik gewoon inademen en verderop kijken, de heftigheid is er vanaf.
Ordnung braucht nur der Dumme, das Genie beherrscht das Chaos (Albert Einstein)
Alle reacties Link kopieren
quote:lotje_42 schreef op 28 mei 2014 @ 15:14:

[...]



Awh ja, dat missen... zeker met dat dagelijks contact. Dat is dan wel een grote overgang. Logisch dat je m erg gaat missen. Ga je zelf ook nog op vakantie net als mikmakk? Hier is t dagelijks contact weer terug. Na mn hint van vorige week. Een paar appjes naar mekaar over de dag, want druk op de zaak, en hij keek van t weekend al uit naar 4 vrije dagen. Oké.



Ja, ga zelf 3 a 4 weken, maar dat duurt nog even...

Appen kan dan wel, maar zal minimaal zijn, toch wat anders dan die uitgebreide chatsessies. Ben benieuwd hoe ik het ga ervaren, ook om elkaar zo'n tijd niet te zien. Ben wel eerder weg geweest, maar niet zo lang. Voor de thuisblijver is het erger denk ik, vakantie is tenslotte leuk!!!

Maar ben blij dat hij 'maar' twee weken gaat.

Fijn dat jullie contact weer wat lekkerder loopt. Voor mij zijn een paar appjes vaak ook wel genoeg hoor. Gewoon even laten weten dat je aan elkaar denkt en dan over tot de orde van de dag
quote:Lookolook schreef op 28 mei 2014 @ 20:53:

[...]



Mmmmmm, damnit, ik wil oohook!

Misschien toch die leukerd in mijn mailbox eens voor de ballotage commissie leiden Ja hoor, gooi maar door in de mail
@HeelHard: ik heb even je berichtjes teruggelezen. Jouw nr.1 is in veel opzichten leuker dan deze 2 (inclusief de seks), alleen prikkelde de laatste jou toch. Dan lijkt mij dit doodbloeden geen groot verlies. Jullie hebben samen iets gedeeld, gevoelens -uiteindelijk- zelfs benoemd maar het bleef erg behapbaar allemaal. En nu vloeit het rustig maar zeker weg. Laat het los, laat het gaan..!



En Look: een minnaarballotagecommissie bestaat uit minstens 3 leden hè. Je hebt mijn adres..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven