Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html



Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Andernieuws 23 augustus 2014 @ 14:25:

Amerikaanse mariniers dagen IS uit: Kom naar VS als jullie durven



‘Jullie zijn aan zet, islam. Val ons aan, en wij kennen geen genade’ –

Ex CIA-officier: IS heeft ‘sleeper cells’ in VS en Europa



‘Waarschuwing: Dating Service met 72 maagden – Hier Aanmelden’



De bedreigingen van de islamitische terreurbeweging IS aan het adres van het Westen en met name de VS zijn niet van de lucht.

Zo beweerden de moslimstrijders dat de IS vlag boven het Witte Huis zal wapperen en het land zal verdrinken in bloed.

Pas na het onthoofden van de Amerikaanse fotojournalist James Foley –bizar genoeg een linkse activist die zich positief uitliet over de jihad- stak er een storm van verontwaardiging op.

Een groepje (oud) mariniers reageerde door IS op Facebook met een prikkelende tekst en dito foto uit te dagen om hun dreigementen waar te maken.

Hun oproep aan IS gaat nu als een lopend vuurtje over het internet:



‘Aan al jullie onontwikkelde islamitische extremistische klootzakken,’ begint Irakveteraan Nick Powers namens de mariniers.

‘Als ik hier zie hoe jullie in het Midden Oosten vrouwen, kinderen en mannen executeren, dan grinnik ik.

Waarom ik grinnik, vragen jullie je af? Wel, laat me aan jullie idioten, die denken dat jullie zo stoer zijn, iets uitleggen.’

‘Jullie jagen een bevolking die niet weet hoe ze moeten vechten angst aan. Jullie tiranniseren de zwakken.

Wat deden Saddams troepen toen wij kwamen?

Zich overgeven, twee keer.’



‘Al jullie bedreigingen om naar Amerika te komen en jullie vlag op het Witte Huis te hijsen amuseren mij meer dan jullie ooit zullen kunnen begrijpen.

In 2012 waren er 21,2 miljoen veteranen in de VS.

Begrijpen jullie wat dat betekent?

Dat betekent dat er miljoenen boze veteranen zijn die al jaren te maken hebben met een regering die hen misbruikt en hen in de rug steekt, en hun vrienden laat sterven omdat jullie islamitische idioten zich niet als menselijke wezens lijken te kunnen gedragen en het terrorisme en geweld te stoppen.’



‘Het is één ding een islamitische staat over te nemen – we ploegden zo’n beetje in 4 dagen door Fallujah heen.

Denken jullie echt ook maar een schijn van kans te hebben op Amerikaanse bodem?

Denken jullie echt dat het slim zou zijn ons uit te dagen?

Bedenk dat wij in de VS gewapend zijn, en ik kan jullie beloven dat de Conventies van Genève niet van toepassing zullen zijn op jullie.’



‘Val ons aan, en we kennen geen genade. Jullie zijn aan zet, islam.

Wij zijn meer dan klaar om jullie naar jullie ‘profeet’ Mohammed te sturen.’



‘UPDATE: Aan allen die dit lezen en aannemen dat dit tegen alle moslims is: het spijt me dat jullie te blind zijn om te lezen, want dit is niet tegen moslims in het algemeen.

Als je dit toch zo voelt, kijk dan eens naar jezelf in de spiegel en vraag dan ‘ben ik een extremist?’

Jullie zeggen dat islam een religie van vrede is – sinds wanneer betekent het terroriseren van onschuldigen, het onthoofden van vrouwen en kinderen, vrede?

Dit is gericht aan alle extremisten, en als je je aangesproken voelt of dit je boos maakt en denkt dat ik een racist ben, dan ben je waarschijnlijk een extremist.’



‘Alleen troepen ter plekke kunnen IS stoppen’



In een interview met Fox News zei Powers dat alleen Amerikaanse troepen ter plekke IS zullen kunnen stoppen.

‘Je kunt bombarderen wat je wilt, maar zonder troepen op de grond zal je nooit volledig een militaire missie kunnen volbrengen.’



Sommigen denken alweer in complotten, en beweren dat de video van de onthoofding van Foley fake is.

Daar is echter geen enkel bewijs voor.

En zelfs al zou dit wel zou zijn, dan nog zijn er honderden andere video’s met vergelijkbare of nog ergere gruweldaden door IS. (1)



‘IS bereid aanslagen voor in Europa en VS’



Bob Baer, een voormalige CIA officier, verklaarde tegenover CNN dat hij er niet aan twijfelt dat IS ‘sleeper cells’ –verborgen terroristen- in de Verenigde Staten heeft.

Eerder had een Amerikaanse inlichtingenofficial al gezegd dat IS ‘sleeper cells’ in Europa heeft, die op ieder moment in actie kunnen komen tegen Amerikaanse doelen.



Baer: ‘Mij is verteld dat er geen enkele onzekerheid is dat er IS sleeper cells in ons land zijn.’

Volgens CNN zouden twee andere officials dit inmiddels alweer ontkend hebben, maar wel hun zorgen hebben geuit dat IS terroristen onontdekt naar Amerika zouden kunnen komen.



In diverse telefoongesprekken met een journalist van Reuters hebben IS strijders gezegd dat hun leider Abu Bakr al-Baghdadi aanslagen voorbereidt in zowel Europa als de VS.



Dat zou gebeuren door moslims die zich precies zoals Westerlingen hebben vermomd, en niet door ‘mannen met baarden en in jurken’. (2)



© Xander 23-08-2014 14:25



(1) Infowars

(2) Newsmax

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
"Niet alle moslims zijn...dit of dat"



Nee klopt, maar ze zetten zich zelf vaak neer als 1 orgaan, als er een plaatje van Mohammed wordt getekend, minder minder minder wordt geroepen, ze zich beledigd voelen etc.



het moment dat er mensen van mijn geloof veel vaker crimineel zijn dan anderen, veel vaker dan anderen terroristische aanslagen plegen en veel vaker vreselijk beledigd zijn dan gemiddeld dan zou ik dat onder zoeken, ik zou er afstand van nemen en mocht ik tot de schokkende ontdekking komen dat mijn geloof helemaal niet vrede lievend is dan zou ik daar ook niet meer mee kunnen leven en dus afstand doen (al is dat in islam levensgevaarlijk). wat ik ZEKER niet zou doen is continu gillen dat het aan een ander ligt, en mij ook niet verwonderen waar om andere bevolkingsgroepen mijn religie spuug zat zou zijn.



Wat ik wel zou doen is, als ik zo begaan zou zijn met Palestijnen en echt echt echt geen joden hater, protesteren tegen Hamas dat gisteren 40 mensen heeft dood geschoten, om dat ze zouden heulen met de joden. Gek genoeg was er vandaag alleen een protest tegen Israel op de Dam..



overigens lees ik op dat andere topic weer over angst en islamofobie etc, ik zou die mensen altijd de keuze willen geven, loop met een spot prent van Mohammed door Amsterdam of met een spot prent van Jezus Christus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kier_V schreef op 23 augustus 2014 @ 11:10:

[...]





De Islam-wereld?!!



Sinds wanneer moeten bijvoorbeeld de Moslims uit Ghana excuses gaan aanbieden voor wat een andere Moslim-groep in Syrie gedaan heeft?!



Dat zeg ik toch niet. Ik zeg alleen dat we in het Westen wel vaak kritisch kunnen kijken naar onze geschiedenis en contacten met andere culturen. Slavenhandel, kolonisatie, imperialisme, etc., we veroordelen wat we gedaan hebben en officiële instanties hebben voor een aantal zaken al hun excuses aangeboden.



Ik heb zelf ook geen landen gekoloniseerd, slaven verhandeld en joden vergast, maar ik zou nooit zeggen 'daar heb ik toch niks mee te maken'. Ik behoor wel degelijk tot de westerse beschaving en ik ben niet te beroerd om toe te geven dat mijn beschaving fout was op bepaalde momenten.



Ik hoor spijtig genoeg weinig van dat soort in de islamitische wereld en in naam van hun beschaving zijn ook afschuwelijke zaken gebeurd.



Dialoog kan enkel wanneer twee partijen aan zelfkritiek doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kier_V schreef op 23 augustus 2014 @ 11:24:

Ook in de Islam heb je stromingen die tegen elkaar strijden.



Waren het eerder de Soennieten die machtig waren en nu onderdrukt worden door Sjiieten, staat nu IS op (Soennitische fundering) en onderdrukt ook hun 'eigen' mensen en wanneer ze zich niet willen aansluiten, gaat het hoofd eraf.



Die beschrijving geldt wel enkel in Irak. De soennieten zijn niet overal onderdrukt door de sji'ieten.
Alle reacties Link kopieren
Yolo
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 23 augustus 2014 @ 19:04:



Wat ik wel zou doen is, als ik zo begaan zou zijn met Palestijnen en echt echt echt geen joden hater,

protesteren tegen Hamas dat gisteren 40 mensen heeft dood geschoten, om dat ze zouden heulen met de joden.

Gek genoeg was er vandaag alleen een protest tegen Israël op de Dam..







DIT. Wanneer hebben we een anti-Hamas demo gezien m.b.t. de 40 vermoorde mensen vanwege deze 8erlijke verdenkingen?

Heel typerend.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier pagina's verdwenen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het wel.

Moslima had gisteren verwezen naar een onderdeel uit WOII.

De haat spat er aan alle kanten uit.





quote:Rapper Appa 23 augustus 2014 @ pro-Gazademonstratie op de Amsterdamse Dam:

„Ik ben klaar met deze zionistische honden die uit zijn op ons geld en bloed!”,
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:strikjemetstippels schreef op 23 augustus 2014 @ 19:04:

"Niet alle moslims zijn...dit of dat"



Nee klopt, maar ze zetten zich zelf vaak neer als 1 orgaan, als er een plaatje van Mohammed wordt getekend, minder minder minder wordt geroepen, ze zich beledigd voelen etc.





over dat zichzelf als 1 orgaan neerzetten:

kijk eens naar de moslims die demonstreren. Je ziet toch dat het vooral moslims van Marokkaanse afkomst zijn? Of kun je een moslim van Surinaamse afkomst niet onderscheiden van een moslim van Marokkaanse afkomst (wat wel heel triest zou zijn)?
en waarom ik er zo de nadruk op leg dat het vooral Marokkaanse moslims zijn die naar Syrië gaan en die demonstreren: er zijn met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland meer problemen die totaal niets te maken hebben met de islam.
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 24 augustus 2014 @ 12:32:

en waarom ik er zo de nadruk op leg dat het vooral Marokkaanse moslims zijn die naar Syrië gaan en die demonstreren: er zijn met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland meer problemen die totaal niets te maken hebben met de islam.Er zitten ook Somaliërs en Irakezen bij. Het zijn de groepen die de meeste problemen met het zich aanpassen in het Westen hebben. Terwijl de Marokkanen hier ook nog eens geboren zijn.
@Seringetje en Jaja, Er is een heel topic in de wacht gezet en niet meer te zien. Dit vanwege de termen die net genoemd werden en bedreigingen aan mensen persoonlijk zelfs las ik. Wellicht ben je met dat andere topic in de war.



Als er uit dit topic iets ontbreekt zou dat te zien moeten zijn in dit topic. Voor meer informatie kun je kijken bij het moderatortopic bij Overig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 24 augustus 2014 @ 12:47:

@Seringetje en Jaja, Er is een heel topic in de wacht gezet en niet meer te zien. Dit vanwege de termen die net genoemd werden en bedreigingen aan mensen persoonlijk zelfs las ik. Wellicht ben je met dat andere topic in de war.



Als er uit dit topic iets ontbreekt zou dat te zien moeten zijn in dit topic. Voor meer informatie kun je kijken bij het moderatortopic bij Overig.Ah, ok. Ja ik zal het verwarren met een ander topic. Bedankt voor de opheldering!
Alle reacties Link kopieren
Iemand Buitenhof gezien, zonet?
I believe in good
quote:milna schreef op 24 augustus 2014 @ 12:30:

[...]





over dat zichzelf als 1 orgaan neerzetten:

kijk eens naar de moslims die demonstreren. Je ziet toch dat het vooral moslims van Marokkaanse afkomst zijn? Of kun je een moslim van Surinaamse afkomst niet onderscheiden van een moslim van Marokkaanse afkomst (wat wel heel triest zou zijn)?Dat Marokkanen de grootste rot zooi trappen zegt niet automatisch dat de rest vrijuit gaat of zo...er wordt genoeg gezwaaid met de Turkse vlag op demonstraties bijvoorbeeld: http://media.nu.nl/m/m1mx ... uizenden-in-amsterdam.jpg



Om over de Armeense genocide nog maar te zwijgen, bezetting van Cyprus en enorm antisemitisme onder Turken. En dat heeft alles te maken met islam.
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 24 augustus 2014 @ 12:32:

en waarom ik er zo de nadruk op leg dat het vooral Marokkaanse moslims zijn die naar Syrië gaan en die demonstreren: er zijn met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland meer problemen die totaal niets te maken hebben met de islam.



Ik ga akkoord met het feit dat er bij de Marokkaanse gemeenschap meer problemen zijn dan bij bv. de Turkse gemeenschap, maar ga niet akkoord met het de stelling dat dat niets met de islam zou te maken hebben.



Kijk naar India/Pakistan. Tot 1947 was dit één land, bij de onafhankelijkheid is dit opgesplitst in een islamitisch deel (Pakistan en het huidige Bangladesh) en een seculier deel met een meerderheid hindoes (India). Op dit moment is Pakistan een broeinest van terrorisme, India toch vele minder. Maar uiteindelijk is het toch hetzelfde volk.



Ik durf te wedden dat de islamitische ideologie er voor iets achter zit.



De moordenaar van James Foley blijkt trouwens van Pakistaanse origine te zijn.
quote:pientjexxx schreef op 24 augustus 2014 @ 12:38:

[...]





Er zitten ook Somaliërs en Irakezen bij. Het zijn de groepen die de meeste problemen met het zich aanpassen in het Westen hebben. Terwijl de Marokkanen hier ook nog eens geboren zijn.ja, dat bedoel ik.
quote:seringetje schreef op 24 augustus 2014 @ 13:18:

[...]

Ik ga akkoord met het feit dat er bij de Marokkaanse gemeenschap meer problemen zijn dan bij bv. de Turkse gemeenschap, maar ga niet akkoord met het de stelling dat dat niets met de islam zou te maken hebben.De grootste problemen met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland zijn o.a. werkloosheid, vroegtijdig schoolverlaten, overlast, criminaliteit. Werkloosheid bv. heeft niet met de islam te maken. Of wel? Natuurlijk mag je een tekst uit de Koran citeren waarin staat dat moslims in Nederland niet mogen werken of dat zij zonder diploma het MBO moeten verlaten.
want dit was wat ik zei:



er zijn met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland meer problemen die totaal niets te maken hebben met de islam.
niet integreren zonder erg intelligent te zijn is meestal het recept voor werkloosheid en onder aan sociale ladder staan.



Islam verbiedt integreren expliciet, wil niet zeggen dat er geen geintegreerde moslims zijn maar het staat wel degelijk aan de basis van problemen met Marokkanen. Criminaliteit tov niet moslims is ook goed te praten, leven op het geld van niet moslims ook (djizya).



Ik word er echt simpel van dat je die olifant in de kamer maar moet negeren, want nee het kan onmogelijk liggen aan een systeem dat mensen in deelt naar geloof, dood straffen zet op afvalligheid, martelaarschap als hoogste beschouwt, een massamoordenaar als voorbeeld heeft en vrouwen de helft van mannen waard vind (letterlijk).
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 24 augustus 2014 @ 13:41:

[...]



De grootste problemen met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland zijn o.a. werkloosheid, vroegtijdig schoolverlaten, overlast, criminaliteit. Werkloosheid bv. heeft niet met de islam te maken. Of wel? Natuurlijk mag je een tekst uit de Koran citeren waarin staat dat moslims in Nederland niet mogen werken of dat zij zonder diploma het MBO moeten verlaten.



Ik sluit me aan bij wat strikjemetstippels zegt. Bovendien lijkt terrorisme me toch wel een typisch islamitisch probleem te zijn vandaag, en dat heeft volgens mij alles met de islam en de soenna te maken.



Ik neem aan dat je moslim bent, dus dan zou je moeten weten dat de soenna enorm belangrijk is in de islam en dat Mohammed dus navolging verdient. Dan moet je eens een paar biografieën van Mohammed lezen en zijn levenswandel vergelijken met Boeddha, Jezus, Guru Nanak (sikhisme) of Vardhamana Mahavira (jainisme). Dan zal je toch moeten toegeven dat die Mohammed, in tegenstelling tot die andere stichters, niet heeft zitten mediteren op een matje, er een bloederig boeltje van gemaakt heeft en Arabië in 10 jaar heeft omgevormd tot een totalitaire theocratie.



Maar ik snap dat je die zaak uit de weg gaat. Het is een kenmerk van geïndoctrineerde sekteleden dat ze de ware aard van hun duistere goeroe niet kunnen/willen zien, bewust negeren en al zijn kanten goedpraten.
quote:strikjemetstippels schreef op 24 augustus 2014 @ 14:06:

Islam verbiedt integreren expliciet, waar staat dat dan in de Koran?
quote:seringetje schreef op 24 augustus 2014 @ 14:50:

[...]

Ik sluit me aan bij wat strikjemetstippels zegt. Bovendien lijkt terrorisme me toch wel een typisch islamitisch probleem te zijn vandaag, en dat heeft volgens mij alles met de islam en de soenna te maken.

die soenna is in Nederland niet zo belangrijk als jij denkt dat het is, behalve in bepaalde achterlijke kringen. Wie ken jij dan in Nederland die helemaal leven volgens de soenna? Ik ken niemand.
quote:seringetje schreef op 24 augustus 2014 @ 14:50:

[...]

Maar ik snap dat je die zaak uit de weg gaat. Het is een kenmerk van geïndoctrineerde sekteleden dat ze de ware aard van hun duistere goeroe niet kunnen/willen zien, bewust negeren en al zijn kanten goedpraten.Dat doe ik niet hoor. Maar veel moslims wel, daar heb je gelijk in.
quote:milna schreef op 24 augustus 2014 @ 13:41:

[...]





De grootste problemen met de Marokkaanse gemeenschap in Nederland zijn o.a. werkloosheid, vroegtijdig schoolverlaten, overlast, criminaliteit. Werkloosheid bv. heeft niet met de islam te maken. Of wel? Natuurlijk mag je een tekst uit de Koran citeren waarin staat dat moslims in Nederland niet mogen werken of dat zij zonder diploma het MBO moeten verlaten.In de praktijk worden jongens met Marokkaanse roots niet opgevoed terwijl de meisjes juist kort gehouden worden. Het gevolg is dat een opleiding door die jongens niet serieus genomen wordt. Lekker de criminaliteit in en snel geld verdienen. Die ouders zal het kennelijk een rotzorg zijn. Dat er zoveel jongens kiezen voor een leven in de criminaliteit valt die ouders wel degelijk aan te rekenen maar ik weet ook wel dat ze liever janken over discriminatie, racisme en islamofobie. Er zit niks anders op dan deze jongens hard aan te pakken. Als de ouders het niet doen dan moet het maar van overheidswege. Maar de politiek kijkt liever weg van de problemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven