Mode & Beauty alle pijlers

Lijk jij op een bekend persoon?

05-06-2014 20:38 311 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien maak ik hier nu echt een suf topic van maar ineens zit ik te bedenken dat steeds meer mensen om me heen zeggen; goh, jij lijkt op die... Dat gaat dan om een bekend persoon. Dat hoor ik echt wel een paar keer in de week.



Het grappige is wel dat iedereen weer vind dat ik op een ander bekend persoon lijk, dus zoveel zal ik er nou ook weer niet op lijken.

Ineens valt het me op.



Ikzelf zeg het namelijk nooit tegen iemand, omdat ik niemand om me heen echt op een ander (bekend) persoon vind lijken.. Nu vraag ik me af of jullie dat ook hebben of Dat het gewoon makkelijk wordt gezegd?
Alle reacties Link kopieren
quote:roan2013 schreef op 06 juni 2014 @ 10:26:

Zou toch veel leuker zijn als iemand je komt vragen of je smeagol bent misschien?



Ik had afgelopen zaterdag onderzoek om te kijken of mijn ogen gelaserd kunnen worden en toen zei mijn man dat ik met die grote pupillen wel op smeagol leek.

Nou dat heeft hij geweten,ik heb hem de rest van de dag aangesproken met ''my preciousss""
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet weten, ik lijk gewoon op mezelf One of a kind
.
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk zover ik weet niet op een bekend iemand maar wel ooit mijn dubbelganger op straat gezien.

Dat was bizar.. Alsof ik in de spiegel keek. Boehoe, ik ben niet unique dus
Alle reacties Link kopieren
Als je je foto even door google afbeeldingen haalt, zie je misschien op wie je lijkt
.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 juni 2014 @ 12:06:

[...]





Ik had afgelopen zaterdag onderzoek om te kijken of mijn ogen gelaserd kunnen worden en toen zei mijn man dat ik met die grote pupillen wel op smeagol leek.

Nou dat heeft hij geweten,ik heb hem de rest van de dag aangesproken met ''my preciousss""



Haha



En, kan het? Ik kan zeggen dat het mij heel goed bevallen is!
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 juni 2014 @ 08:15:

Ik ben nog nooit vergeleken met een of andere prachtige actrice maar er is mij al een aantal keer gevraagd of ik niet de zus ben van Guus Meeuwis

Ok ik had toen een iets bollere kop maar de een die het zei was een thuiszorg client waar ik al jaren werkte en die wist dat het niet zo was maar nog vond ze dat en de ander was iemand naast me in het vliegtuig en die geloofde me niet toen ik zei dat het niet zo was....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor regelmatig dat ik op Doutzen Kroes lijk,



Ik heb alleen:



Een andere haarkleur

Een andere maat

Andere kleur ogen

Minder mooi gezicht

Minder mooie huid

Niet de mooie mond van Doutzen

Minder lange benen

Kort gemillimererd haar...

Maar verder: Spreeeeeeeeeeeeeekend.
Alle reacties Link kopieren




In de tijd van de film Good Will Hunting vonden meerdere mensen me op Skylar (Minnie Driver, de vriendin van Will, Matt Damon) lijken. Vind dat ze nogal een typisch hoofd heeft. Maar ja, dat hoor ik ook vaak over mezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:roermondse schreef op 06 juni 2014 @ 12:30:

Ik hoor regelmatig dat ik op Doutzen Kroes lijk,



Ik heb alleen:



Een andere haarkleur

Een andere maat

Andere kleur ogen

Minder mooi gezicht

Minder mooie huid

Niet de mooie mond van Doutzen

Minder lange benen

Kort gemillimererd haar...

Maar verder: Spreeeeeeeeeeeeeekend.

Haha , en toch kan het. Ik ken twee zussen, en als ik opsom waarin ze uiterlijk van elkaar verschillen (o.a. blondine versus brunette, blauwe versus bruine ogen), krijg je een hele waslijst. Toch lijken ze sprekend op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg zeker een aantal keer per maand de opmerking dat ik op Jennifer Lawrence lijk. Ik moest haar de eerste keer Googelen maar het klopt wel. Niet sprekend maar ik snap dat mensen dat denken. En alleen ze d'r haar blond en lang draagt.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik lijk echt op geen enkel bekend persoon. Ben qua uiterlijk ook nog nooit met iemand vergeleken. Wel qua gedrag trouwens, ma Flodder, komt omdat ik nogal eens de gewoonte heb om met een sigaret in mn mondhoek hangend te praten als mn handen bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrssippie schreef op 06 juni 2014 @ 12:40:

ma Flodder, komt omdat ik nogal eens de gewoonte heb om met een sigaret in mn mondhoek hangend te praten als mn handen bezig zijn.Das weer 's wat anders dan Julia Roberts.
Ron Jeremy
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 05 juni 2014 @ 21:44:

Ik ben vergeleken met een mix tussen Alicia keys en Nala.Vorig jaar, onder mijn andere nick dan, zat ik met jou in een topic te kletsen, toen liet je een fotootje zien (Ik ook). Toen zei ik ook je lijkt op Alicia keys
.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 05 juni 2014 @ 20:44:

TO trapt af!



OT: Gigi Ravelli



Klopt, dat vond ik ook.

Je hebt ook iets weg van ( maar dan de jongere versie ) OFCOURSE



.
Alle reacties Link kopieren
quote:balalaika schreef op vrijdag 06 juni 2014 12:18 Ik lijk zover ik weet niet op een bekend iemand maar wel ooit mijn dubbelganger op straat gezien.

Dat was bizar.. Alsof ik in de spiegel keek. Boehoe, ik ben niet unique dus Ik ook, op een station. We hadden beide een knot in, zelfde jasje aan, donkere spijkerbroek en zelfde kleur sjaal. Het was net of ik langs een spiegel liep en zij dacht hetzelfde..
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



Ik wordt regelmatig vergeleken met Shakira. Zie ik maar als een compliment!
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ook met Shakira! Vanwege mijn heupen weliswaar, maar toch
Alle reacties Link kopieren
quote:ninon schreef op 06 juni 2014 @ 14:32:

Ja, ik ook met Shakira! Vanwege mijn heupen weliswaar, maar toch



Jeej! mede shakira lookalike-er



Ik heb wel grotere borsten dan haar (vind die van mij ook te groot voor mijn lengte eigenlijk) en wat lichtere ogen. Ik heb meer groen dan bruine ogen:P



Verder heb ik ook wel een beetje haar glimlach. Best wel grappig soms als ik in de spiegel kijk hoor Brede kont trouwens ook
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor regelmatig dat ik wat weg heb van Mila Kunis. Een groot compliment vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk op Martijn Krabbé....
Alle reacties Link kopieren
Alleen maar lekkere vrouwen hier...
Male. All in.
Alle reacties Link kopieren
De vergelijking met Michelle Rodriguez is een aantal keer gemaakt.

Ik vind haar een stoere mooie vrouw.

Fijn compliment dus
Alle reacties Link kopieren
Sylvia Geersen van hntm hoor ik vaak. Ik zie dat altijd als een heel mooi compliment!
quote:enlighten schreef op 06 juni 2014 @ 19:59:

Sylvia Geersen van hntm hoor ik vaak. Ik zie dat altijd als een heel mooi compliment!Met bijbehorend accent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven