Gezondheid alle pijlers

drinkfles/waterfles/bidon

03-07-2014 14:51 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Voor het sporten en algemeen gebruik heb ik een nieuwe waterfles nodig. Nu zie ik verschillende modellen; met filter, zonder filter, met drinkdop met draaidop. De merken vliegen om je oren. Iets met bomen en een bos ;)



Nu ben ik erg benieuwd welke drinkfles gebruiken jullie en waarom?

Alvast bedankt
Ik knijp, de kinderen ook. Zo moeilijk is dat niet
Alle reacties Link kopieren
Nalgene, helemaal blij mee :-)



Heb geen vaatwasser, en deze heeft zo'n brede tuit dat ik hem gewoon met de afwasborstel kan afwassen. Bovendien mag er ook kokend water in, dus een kopje thee om vervolgens in de trein op de drinken gaat ook. Compleet lekvrij, en heb hem al een paar jaar!
Alle reacties Link kopieren
Tupperware sporty, met drinktuit. En aan de onderkant een klein bakje. Handig om wat noten/rozijnen oid mee te nemen.

Dochter gebruikt 'm al 2 jaar voor school, nooit lekkage ( behalve als ik vergeet de drinktuit dicht te doen )



Is er in verschillende maten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 03 juli 2014 @ 17:46:

[...]



Deze van Starbucks :



[afbeelding]



Lekt niet en blijft goed warm of koud. Ik vind hem echt ideaal!



Die inderdaad. Ik heb deze(met een ander plaatje) ook en is ideaal.

Ik heb ook de RVS variant, daar kan iets meer in en blijft langer warm of of koud dan de kunststof variant. Beide volledig lekvrij. Al houd ik hem voor de zekerheid wel gewoon rechtop in mijn tas.
Alle reacties Link kopieren
Onze kinderen hebben een Mepal met sportdop. Bevalt goed, lekt niet als je de dop dicht drukt (zucht, dat mislukt nog wel eens).
Alle reacties Link kopieren
ik heb een Bobble met filter... Ziet er hartstikke leuk uit maar lurkt voor geen meter :D komt veel lucht bij, heel irritant.

Heb ook een fles van Tupperware, die is heel fijn! Kan ook in de vaatwasser, lekt nooit ("want Tupperware" ghehe) en ziet er ook nog eens leuk uit. Ze zijn er in verschillende maatjes, van een halve liter tot een liter geloof ik. Ik heb 0,75.
Alle reacties Link kopieren
hier is ook de dopper favoriet. bobble lekte steeds. en die zijn niet handig om water uit te drinken. je moet dan hard knijpen en vaak sist het ook als je gedronken hebt. voor sporten gebruik ik een bidon van adidas. die zijn heel handig als je gaat spinnen en voor andere groepslessen. voor het werk gebruik ik een dopper. de groene is mijn favoriete kleur. maar als ze die er niet meer zouden verkopen dan ga ik voor een witte of een oranje. ik vervang mijn doppers eens in de 4 maanden. welke versleten is gaat weg en vervang ik dan gelijk. De andere hou ik dan totdat die ook versleten is. en ook die vervang ik dan gelijk voor een nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Camel. Erg mooi en praktisch. Wij hebben er meerdere. Echt grote en iets kleinere. Die grote gebruik ik voor spinning . Zijn van hard plastic. In paars. Roze en oranje hebben wij. Tevens nog een zwik andere bidons waar je wel in kunt knijpen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven