deprimerende zaterdag

26-07-2014 13:06 120 berichten
Het begon al niet goed omdat Cateau in zaterdag-topic-staking is (en daar verheug ik me altijd op vrijdag al op , op haar topics),

en, heel fout, ik verveel me best wel, ben moe en zit met een heel stom dilemma.

Oww en het ergste: de chips die ik gister gekocht heb is vies....



Nog meer deprimerende zaterdagen of zijn jullie allemaal blij?

Fijn!!!! Mag ik ook een beetje blijheid dan ??




Wat ben je leuk, Cateautje! Wat lief van je, zo'n kus voor iedereen.
Nou ladies, ik wil het topic niet kapen, dan had ik er zelf maar eentje moeten openen.



Dank jullie wel voor de complimentjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook even een knuffel halen!



Net de kinderen naar hun vader gebracht, altijd een naar moment. Hij heeft sinds kort een nieuwe vriendin, leuke vrouw, maar ik weet dat hij ook bij haar vreemd gaat. Voelt zo slecht! En dan gaan ze ook nog eens het weekend naar mijn leuke ex-schoonfamilie.



Op mijn werk willen ze van me af. Zit in de detachering, maar ze kunnen geen opdracht voor me vinden. Dus zijn ze bezig me weg te pesten. Veel gedoe en veel met rechtsbijstand aan de telefoon.



Mijn leuke date, waar ik net bereid was me meer open te stellen, laat door zijn gedrag weten niet richting een serieuze relatie te willen, dus die moet ik ook gaan los laten.



Kan me er niet toe zetten de was te gaan doen terwijl dat nu echt moet gebeuren en van alle stress begin ik langzaam weer met roken.



Ik ben al te dik, maar door de stress kan ik me er niet toe zetten gezonder te eten waardoor ik me eigenlijk alleen maar slechter voel.



Al mijn vriendinnen hebben jonge gezinnen en geen tijd voor mij in het weekend, dus voel me alleen, eenzaam, waar doe ik het allemaal nog voor?
Alle reacties Link kopieren
quote:salome4 schreef op 26 juli 2014 @ 15:05:

Ik kom ook even een knuffel halen!



Net de kinderen naar hun vader gebracht, altijd een naar moment. Hij heeft sinds kort een nieuwe vriendin, leuke vrouw, maar ik weet dat hij ook bij haar vreemd gaat. Voelt zo slecht! En dan gaan ze ook nog eens het weekend naar mijn leuke ex-schoonfamilie.



Op mijn werk willen ze van me af. Zit in de detachering, maar ze kunnen geen opdracht voor me vinden. Dus zijn ze bezig me weg te pesten. Veel gedoe en veel met rechtsbijstand aan de telefoon.



Mijn leuke date, waar ik net bereid was me meer open te stellen, laat door zijn gedrag weten niet richting een serieuze relatie te willen, dus die moet ik ook gaan los laten.



Kan me er niet toe zetten de was te gaan doen terwijl dat nu echt moet gebeuren en van alle stress begin ik langzaam weer met roken.



Ik ben al te dik, maar door de stress kan ik me er niet toe zetten gezonder te eten waardoor ik me eigenlijk alleen maar slechter voel.



Al mijn vriendinnen hebben jonge gezinnen en geen tijd voor mij in het weekend, dus voel me alleen, eenzaam, waar doe ik het allemaal nog voor?





Och wat naar allemaal! Maar kom op sterke vrouw, zet je schouders eronder en geniet van het leven!



Maar toch even een knuffel voor jou!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Oh hemel, wat zijn er een hoop knuffels nodig vandaag!



Voor iedereen die er een wil, zoek maar uit:







Hier is het gaan onweren en donker geworden, je zou het deprimerend kunnen noemen maar ik vind het heerlijk!

Ben zo blij dat het nu afkoelt en ik weer normaal kan slapen.



Marilyn, heb je al nieuwe chippies????
It's hip(ster) to be square!
quote:salome4 schreef op 26 juli 2014 @ 15:05:

Ik kom ook even een knuffel halen!



Net de kinderen naar hun vader gebracht, altijd een naar moment. Hij heeft sinds kort een nieuwe vriendin, leuke vrouw, maar ik weet dat hij ook bij haar vreemd gaat. Voelt zo slecht! En dan gaan ze ook nog eens het weekend naar mijn leuke ex-schoonfamilie.



Op mijn werk willen ze van me af. Zit in de detachering, maar ze kunnen geen opdracht voor me vinden. Dus zijn ze bezig me weg te pesten. Veel gedoe en veel met rechtsbijstand aan de telefoon.



Mijn leuke date, waar ik net bereid was me meer open te stellen, laat door zijn gedrag weten niet richting een serieuze relatie te willen, dus die moet ik ook gaan los laten.



Kan me er niet toe zetten de was te gaan doen terwijl dat nu echt moet gebeuren en van alle stress begin ik langzaam weer met roken.



Ik ben al te dik, maar door de stress kan ik me er niet toe zetten gezonder te eten waardoor ik me eigenlijk alleen maar slechter voel.



Al mijn vriendinnen hebben jonge gezinnen en geen tijd voor mij in het weekend, dus voel me alleen, eenzaam, waar doe ik het allemaal nog voor?

Fijn dat je kinderen bij een leuke vrouw terecht komen.

Naar dat zij ook zo in de maling wordt genomen. Ik snap je!



Als het je allemaal zo veel te veel wordt, misschien is het dan wel eventjes fijn om geen werk te hebben, zodat je een beetje aan jezelf toekomt. Ben uiteraard niet bekend met de in- en outs, maar je zou één en ander naar je voordeel kunnen buigen.



Ach, voor iedere knurft tien anderen.



Nou, bedenk jezelf dat onze voormoeders aan het wasbord stonden te sloven, dus schuif even een berg in die machien en druk op de knop. Kom op, je kan het!!!



Over roken kan ik niets zeggen. Het enige positieve dat ik erover kan verzinnen is dat het goed is voor de lijn, maar ja, dat is ook weer zoiets.



Als je echt gek bent op lekker eten, dan lijkt het me simpel om dan ook lekker te koken, daar maak je de allerlekkerste dingen mee. Een frikandel is butt, makkelijk, maar butt!!
Alle reacties Link kopieren
quote:hipstercat schreef op 26 juli 2014 @ 15:12:

Oh hemel, wat zijn er een hoop knuffels nodig vandaag!



Voor iedereen die er een wil, zoek maar uit:







Hier is het gaan onweren en donker geworden, je zou het deprimerend kunnen noemen maar ik vind het heerlijk!

Ben zo blij dat het nu afkoelt en ik weer normaal kan slapen.



Marilyn, heb je al nieuwe chippies???? Ah onweer! Dat wil ik ook, maar volgens buienradar heb ik pech!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
quote:pimpelmeesje67 schreef op 26 juli 2014 @ 14:04:

Ik heb Cateau gesignaleerd in een ander topic.

Ze leeft dus nog.



Ik had haar ook ergens gezien vanmorgen. Toen kreeg ze al gemopper waarna ze uitlegde dat ze in staking was. (nou ja dat zei ze niet maar dat maakte ik op uit wat ze zei)



Mijn dip is overigens weer over, ben een stukje gaan fietsen, chipsprobleem opgelost, mezelf een hele mooi BH kado gedaan (ik had de duurste gekozen want die zat het fijnste en het mooiste. dat doe ik niet zo snel aangezien ik een krentenkakkertje ben )



Ook had ik vanmiddag een vriendin geappt of ze zin had om wat te drinken vanavond in de stad. Tegen mijn verwachting in appte ze dat ze daar zin in had. Joehoe!
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2014 @ 14:55:

Nou ladies, ik wil het topic niet kapen, dan had ik er zelf maar eentje moeten openen.



Dank jullie wel voor de complimentjes.



Owwww je bent er wel, wat fijn!!! Ik miste je verschrikkelijk vanmorgen .

Ik had je ook nodig ivm het 'alleen-doen-therapietje ;-)', maar dat is al opgelost. (nou ja ik speel wel vals. ik wilde met iemand naar kroeg vanavond, maar ik denk niet dat dat doorgaat. ik durfde echt niet alleen, denk toch dat ik me te opgelaten zou voelen. had ik net in mijn hoofd dat ik het wel durfde, appte een vriendin terug dat ze ook wel zin had..)



Nogmaals mijn dip is over en ik ben niet meer zielig. voor iedereen die dat wel is. (en iedereen is bij deze uitgenodigd om vanavond ook mee te gaan voor een )
Alle reacties Link kopieren
Lig op de bank met de hond te luisteren naar de stortbui die neerdaalt op het dak van de caravan. Genoten van de zonnige dagen maar nu ben ik het zat hier. Na 2 dagen werken mag ik van de week weer terug naar de camping waar mijn pubers de tijd van hun leven hebben.

Ik zit als single mama te veel alleen. Lieve buurtjes maar vind mezelf snel tot last. Mijn goede vriendin heeft alleen nog maar oog voor haar (stomme vind ik en andere) man en doet alles wat hij wilt (geen eigen leven meer)



Ik baal, geen zonnige zaterdag maar een natte en ik verveel me
Jaaaaa ik heb nieuwe chipjes ...



Hipsterenz: dank je, graag gedaan... (of bedoelde je dat ik zei dat ik ff naar buiten ging? )



Cateau: jij had ADV, ik heb je vervangen.

Ik hoop/geloof dat we weer vriendjes zijn.

Goed van je dat je aangaf dat je het een en ander niet prettig vond. Nogmaals was niet mijn bedoeling. (zonder kwal )
Mijn buuv zou langs komen om wat spullen op te halen voor de rommelmarkt, maar ze laat het afweten, die tuthola.

Zit ik voor de katze lange staart op haar te wachten.
quote:marilyn82 schreef op 26 juli 2014 @ 15:29:

Jaaaaa ik heb nieuwe chipjes ...



Hipsterenz: dank je, graag gedaan... (of bedoelde je dat ik zei dat ik ff naar buiten ging? )



Cateau: jij had ADV, ik heb je vervangen.

Ik hoop/geloof dat we weer vriendjes zijn.

Goed van je dat je aangaf dat je het een en ander niet prettig vond. Nogmaals was niet mijn bedoeling. (zonder kwal )Vrede!
Leuk, Marilyn, vanavond gezelligheid!



Salome: Waar je het voor doet? Voor jezelf, omdat je de moeite wwaard bent
quote:Scamp schreef op 26 juli 2014 @ 14:23:

[...]



Zwaar weer in de relatie sferen. Heb een ultimatum gesteld. Pff

Moeilijk. Daar valt mijn pms bij in het niet, sterkte Scamp
Och Scamp, ik had je bericht gemist. Dikke knuffel van mij!
Alle reacties Link kopieren
Scamp



Dat was mij ook even ontgaan.

Sterkte meid!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Cateau: jij mag alles kapen. Fijn dat je er bent.

Bovendien heb jij mij toch aangesteld als je vervangster ...
Alle liefde gewenst Scamp. Hopelijk komt het allemaal weer goed. Jullie houden veel van elkaar, laat dat de boventoon voeren.

In iedere relatie is weleens strijd en meestal is wijsheid belangrijker dan winnen.



Alle reacties Link kopieren
Ik baal, er is hier vlakbij een of ander evenement aan de gang en het is echt een teringherrie. Bah. En het wordt ook maar niet koeler in huis.



Terwijl ik verder lekker aan het koken ben voor mijn ouders, man het huis heeft opgeruimd en ik dus eigenlijk geen enkele reden tot chagrijn heb.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Fijn Cateau, ik zal een beetje opletten op wat ik zeg.

(ik denk heus wel goed na voordat ik wat stoms zeg ...)



Ik zat trouwens vanmorgen in een ontzettende dip, voelde me ook heel erg alleen enz.

Zoals een aantal van jullie weten heb ik net een paar heftige dingen achter de rug. Het valt iedereen op dat ik heel rustig ben en ik voel me er ook goed over, alleen ik ben ook niet van ijzer en soms vind ik het allemaal even heel erg moeilijk.

Nou ja gaat ook wel weer over. Wel fijn dat ik dat hier kwijt kan..

voor iedereen die de laatste tijd zo lief was voor mij...



(al denk ik nog steeds dat ik tot mijn 80e vrijgezel blijf...hihihi)



Die warmte is idd. heel erg irritant. Ik heb hier al 3 x alles open gezet. Koelt wel even af maar als de deur dicht is schiet ie zo weer omhoog...grrrr...



En nog iets heel ergs: ik had de hele week een liedje van Bluf in mijn hoofd. (nu heb ik iedere dag hele top 40gs en hele opera's in mijn hoofd...) Was het er net uit, kom ik voor die chips een supermarkt in, 3 maal raden wat ze draaien
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2014 @ 15:31:

Mijn buuv zou langs komen om wat spullen op te halen voor de rommelmarkt, maar ze laat het afweten, die tuthola.

Zit ik voor de katze lange staart op haar te wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 26 juli 2014 @ 14:23:

[...]



Zwaar weer in de relatie sferen. Heb een ultimatum gesteld. Pff

Moeilijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Jij ook al Scamp, high five en sterkte.

(nou ja, bij mij geen zwaar weer meer want allebei knoop doorgehakt, maar makkelijk is het niet.)

Oww ik wil daarover wel even iets stoms kwijt. Ik woon in een rijtjeshuis met nieuwsgierige buren, die allebei de kanten het al doorhadden dat vriend er niet meer zo vaak was. ene buren gewoon verteld want kan ik goed mee opschieten, maar die andere daar heb ik nooit veel contact mee. die liep van de week wel enorm te 'vissen' hoe het nou zat. dat is geen interesse maar gewoon nieuwsgierigheid en daar ben ik dus niet van gediend. hoe ga ik daar mee om?

Mogelijkheden: ramen buren zwart verven , emigreren, of gewoon niks van aantrekken en ze niks vertellen.

Andere ideeën zijn ook welkom trouwens
Alle reacties Link kopieren
quote:marilyn82 schreef op 26 juli 2014 @ 16:02:

Jij ook al Scamp, high five en sterkte.

(nou ja, bij mij geen zwaar weer meer want allebei knoop doorgehakt, maar makkelijk is het niet.)

Oww ik wil daarover wel even iets stoms kwijt. Ik woon in een rijtjeshuis met nieuwsgierige buren, die allebei de kanten het al doorhadden dat vriend er niet meer zo vaak was. ene buren gewoon verteld want kan ik goed mee opschieten, maar die andere daar heb ik nooit veel contact mee. die liep van de week wel enorm te 'vissen' hoe het nou zat. dat is geen interesse maar gewoon nieuwsgierigheid en daar ben ik dus niet van gediend. hoe ga ik daar mee om?

Mogelijkheden: ramen buren zwart verven , emigreren, of gewoon niks van aantrekken en ze niks vertellen.

Andere ideeën zijn ook welkom trouwens Ik zeg altijd tegen dit soort mensen dat ik geen tijd heb voor een praatje en loop altijd snel door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven