Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Oh, wat lief dat iedereen gezocht heeft! Ik moet - voor het werk dan wel - bij Makro zijn komende week, stiekem even snel langs de baby kleding dan!
Alle reacties Link kopieren
Schattig setje hoor van dirkje! Ik zou even goed kijken hoe het valt, rokjes vallen meestal groot, misschien kan je een 74 nemen? Of is die er ook niet meer? Ter vergelijk, mijn dochtertje is 2.5 en past nog rokjes in maat 80/86. Vestje kan je weer makkelijk een maatje groter nemen.



Jij ook weet goed gescoord DH! Ik ben nog nooit in de Primark geweest, misschien toch eens gaan kijken.



Ik heb nog 2 setjes voor zoon besteld. Hij heeft 2 juffen, een jonge, hele lieve en een oudere, wat strengere juf. Ze hebben 2 keer gym in de week (beide juffen 1x) en van de oudere juf moet hij zichzelf zoveel mogelijk aankleden. Althans, ze heeft blijkbaar iets over het aankleden gezegd. En mijn lieve meneertje overgevoelig heeft het daar nu de hele tijd over. Nu kan ik natuurlijk zeggen dat ik ook vind dat hij het zelf kan (kan hij ook) maar blijkbaar is dit nu even een big deal voor hem. Dus toch maar 2 sweatpants besteld van Noppies, want vooral spijkerbroeken aantrekken/vastmaken vindt hij blijkbaar lastig. Longsleeves erbij, die vindt hij makkelijker dan een trui.



http://www.kleertjes.com/ ... ange-mouw-1016681723.html

http://www.kleertjes.com/ ... e-broeken-1014795135.html



http://www.kleertjes.com/ ... ange-mouw-1014784273.html

http://www.kleertjes.com/ ... gingbroek-1014787518.html
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
dubbel
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Leuk tatli.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke kleding heb je gekocht bij de Primark! Ik ben er nog nooit geweest. Er komt er eentje in Zwolle. YES!



Mijn dochter draagt af en toe een korte broek met maillot eronder. Zit veel lekkerder dan een rokje.
Vandaag op de Noordermarkt bij de Petit Louie kraam (soort outlet) wat voor dochter gekocht

Kan alleen van alles niet de goede kleur plaatjes vinden



Deze, maar zwart wit





Deze, maar dan geel met petrol





Deze, wel in de goeie kleur, maar slechte foto





en nog een superschattige onderbroek, maar daar kan ik helemaal geen plaatje van vinden.
Ik wil ook wel weer eens naar de Noordermarkt. Maar tegenwoordig werk ik op maandag.

Vorig jaar ben ik in de vakantie geweest. Vanuit de trein kon ik zo achter de horde dames met sjaaltjes en rokjes aanlopen. Echt niet normaal meer zo druk.

Ze hebben wel leuke shirtjes en jurkjes voor mijn meiden.

Klopt het dat ze er ook op zaterdag staan?
Leuk Lebo!
Nee, volgens mij staat de markt in dit format er alleen op maandag. Het was er inderdaad weer stervensdruk! Ik hou helemaal niet van graaien en dringen haha
Hmm, jammer. Voorlopig geen vrije dagen.

En nee dat graaien en dringen is echt vreselijk. Is dat echt elke week zo?
Ik ga niet elke week Maar altijd als ik ga is het zo druk ja
Alle reacties Link kopieren
Ze staan er ook op zaterdag! Laatst nog geweest. Wel heel erg druk.
quote:modus_ schreef op 27 oktober 2014 @ 22:27:

Ze staan er ook op zaterdag! Laatst nog geweest. Wel heel erg druk.Ja, maar da's toch een beetje een andere markt. Zaterdag is een gedeelte biologische markt, op maandag is leuker!
Die drukte staat mij wel tegen. Ik heb echt zo geen zin in het geduw en getrek. Wel jammer, want er zitten soms echt leuke dingen tussen.

Ik probeer wel wat moed te verzamelen, misschien dat ik dan ooit wel weer ga.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar als je alleen op zaterdag kan is zaterdag ook leuk. Ik kan nooit op maandag dus ik vind de zaterdag prima en de Exota-kraam staat er dan ook. Ik dacht dat Bubbelwijn vroeg naar de Exota-kraam, maar misschien bedoelde ze inderdaad ook de antiek/rommel-markt op maandag i.p.v. goiji-bessen, cocoanubs en grassappen
Alle reacties Link kopieren
Bubbelwijn, ik denk dat in bijvoorbeeld februari de drukte wel zal meevallen, dan is het even rustig in Amsterdam qua toeristen (is mijn ervaring) en koud dus niet echt weer om naar een markt te gaan.
Ha, je hebt gelijk hoor modus, het ging mij alleen om de exota kraam. De rest dat geloof ik wel.

Brrr, grassappen, het woord alleen al.
Ja, zaterdag is ook leuk hoor! Als je van Goji bessen houdt Nee, op maandag staat er meer tweedehands, maar als je op maandag niet kunt is dat geen optie hè
Oh alleen de Exotakraam? Dat had ik niet begrepen. Nou, daar zou ik niet voor komen, er lag heel weinig aan kinderkleding. Ik hoorde haar wel zeggen dat ze in de winkel ook van die (uitverkoop)bakken hebben staan.
Alle reacties Link kopieren
De mevrouw van de docu Rauw heeft haar kraampje op de Noordermarkt (dacht ik te zien in de docu). Sindsdien moet ik altijd aan haar misselijkmakend klinkende "shakes" met o.a. groene sprieten (gras???) denken als ik aan de Noordermarkt denk.

Ik zag trouwens, nog meer off topic, goji bessen en cacaonubs bij de Action! Is nu blijkbaar dus helemaal mainstream.
O, is dat zo? Nou dan is het helemaal niet zo erg dat ik er eigenlijk geen tijd voor heb. De laatste keer dat ik er was (jaren geleden) hadden ze behoorlijk wat aan kinderkleding liggen.
Alle reacties Link kopieren
De winkel kan ook heel druk zijn, maar die is ten minste elke dag open :-) Alleen daar is toch ook weinig kinderkleding in vergelijking met de dameskleding? Ik vind de Exota zonder de overdaad aan King Louie, die aan de overkant, veel leukere kleding hebben en dat hangt gewoon aan het rek achterin de winkel tijdens de uitverkoop.
Alle reacties Link kopieren
Maar daar hebben ze geen kinderkleding.
Het was nu één hoek van een rechte kraam. De rest was grotemensenkleding. Het is een wonder dat ik er nog zoveel heb gevonden
Alle reacties Link kopieren
Wát een leuke kleren Lebo! Ik moet ook nodig naar de Noordermarkt, zo leuk! Had vandaag gekund, jammer niet aan gedacht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven