Is er ook een algemeen klaag/huil/baaltopic?

31-07-2014 14:56 12 berichten
Zo nee, dan bij dezen.

Ik zit zo in de stress Van de week maakte mijn auto ineens een raar geluid bij het remmen, chchch. Niet normaal, dus ik naar de garage waar een of ander jongetje achter de balie zei dat dat een normaal geluid is als het warm is en geregend heeft. En nee, ze hadden geen tijd, maar na lang aandringen mocht ik dan vandaag langskomen. Blijken mijn remmen vast te zitten, en daardoor hebben de remblokken/klauwen de remschijf aangetast waardoor dat allemaal vervangen moet worden. Kassa! 500 euro!

Nou is dat allemaal nog te overzien, maar toen zei hij dat hij hoopte dat ze er morgenmiddag mee klaar zijn. Argh, en we moeten zaterdag op vakantie (met de boot, dus je kunt niet zomaar een dagje later). Dit kan ik dus eigenlijk niet aan, qua zenuwen, en de tranen zitten hoog Ik heb net al van alles moeten regelen omdat ik morgenochtend een auto nodig had, en ik moet ook nog wassen draaien, inpakken, etc etc.
Alle reacties Link kopieren
o, wat erg



heb je het aan je garage laten weten dat je echt echt echt je auto nodig hebt?



(edit: ik zou ze vanavond al eens bellen om te horen hoever ze staan)
Alle reacties Link kopieren
Vervangende auto?

Andere garage benaderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bij zoiets ook in de stress schieten.

Misschien idd een vervangende auto vragen, als je eigen auto nog niet klaar is?



Moet de auto ook met de boot mee?

Anders zou je aan een bekende kunnen vragen of ze jullie naar de boot willen brengen?



Heb echt met je te doen



Succes!
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets gebeurt altijd net voor je vakantie!!



Kan je idd geen vervangende auto krijgen als jouw eigen auto morgenmiddag nog niet klaar is?
Ik ga morgenochtend gelijk bellen of ze het ontbrekende onderdeel binnen hebben. Hij zei dat hij hoopte dat de auto rond 15.00 uur klaar zou zijn, en dat is ook gelijk de laatste mogelijkheid want ik heb een auto geleend tot 16 uur. Bij de garage was het zo druk dat al hun vervangende auto's + fietsen al in gebruik waren, en als het allemaal niet lukt (wat ik echt echt echt niet hoop) hoop ik dat ze een vervangende auto hebben voor 2 weken (wat gaat dat wel niet kosten?). Echt klote dit, en normaal scheld ik nooit.

Ik wil ook helemaal niet met een vreemde auto op vakantie en heb voor de boot mijn kenteken moeten doorgeven (staat ook op de reservering).
Alle reacties Link kopieren
Dan is dat dubbel kl*te, dus wat mij betreft mag je wel ff schelden/gillen betjebig.

Ik doe ook mee (aangezien ik vandaag ook nogal gestrest ben)



Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Alle reacties Link kopieren
duimen maar dat het stuk binnen is morgen en dat hij op tijd af is!

*duim*duim*duim*



wat een stress zo vlak voor de vakantie :(



kan je misschien al eens bellen naar die boot-maatschappij om te vragen wat je moet doen als je toch met een andere auto komt?
He, dat is inderdaad klote! Je kan nou niks doen dus wassen en inpaklijstjes maken en huis poetsen leidt misschien een beetje af? En inderdaad alvast even mailen met bootmaatschappij hoe het zit met mogelijke vervangende auto.

Hopelijk valt het allemaal mee en is je auto morgenmiddag gewoon klaar voor de reis.
Net nog een sms'je van mijn lieve puber die bij haar vader is. Of ik morgen nog wat kleding kan wassen die ze meeneemt want 'papa wast alleen op zondag' Op mijn vraag of het dan wel allemaal een beetje dezelfde kleur had antwoorde ze 'zwart/wit, roze/wit, blauw/wit'. Dat worden dus een paar wasjes, of heel veel colour catch doekjes
Oei balen.

Ik was eigenlijk begin van de week al op zoek gegaan naar een andere garage, maar daar heb je nu niks aan.

Hoop dat hij op tijd klaar is!
quote:Kirikou schreef op 31 juli 2014 @ 16:14:

Oei balen.

Ik was eigenlijk begin van de week al op zoek gegaan naar een andere garage, maar daar heb je nu niks aan.

Hoop dat hij op tijd klaar is!Ik had nog aan wat kennissen en collega's met verstand van auto's gevraagd of het zou kunnen kloppen dat auto's met warm/nat weer chchcch zeggen, en die zeiden van wel. Verder had de auto vorige maand een beurt gehad dus dan verwacht je toch dat zoiets opvalt. Ik word overigens snel minder blij met mijn garage. Ze zijn overgenomen na een faillissement en ze zijn er niet beter op geworden. Ik denk dat mijn volgende auto maar eens geen Peugeot wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven