Heb jij weleens wat gewonnen?

05-08-2014 12:11 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij weleens wat gewonnen?



Ik trap af: ik heb weleens twee gratis kaartjes voor een festival gewonnen waar ik ontzettend blij mee was door een Q-Music prijsvraag goed te beantwoorden. En jullie?
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een minuut gratis winkelen gewonnen bij 538. Mannen tegen de vrouwen voetbalquiz... Van een man gewonnen... Haha!



En een keer 250 euro met de staatsloterij (of was het gulden...?).



Verder eens voorleeskampioen van de gemeente geworden...
Ik heb mijn leven gewonnen... mijn zaadje was de snelste en mijn eitje lag vooraan.



De Hoofdprijs dus!



Een kans van 1 op..........
Alle reacties Link kopieren
quote:Kapitein_Onderdeurtje schreef op 05 augustus 2014 @ 13:02:

Ik heb mijn leven gewonnen... mijn zaadje was de snelste en mijn eitje lag vooraan.



De Hoofdprijs dus!



Een kans van 1 op..........



Toevallig die heb ik ook gewonnen!



En een dikke vette hoofdprijs in de mannen loterij.

Sorry dames ik heb al de mooiste/liefste.
Alle reacties Link kopieren
Een IPad, de telefoonwinkel bestond zoveel jaar en ze hadden een prijzenactie en ik won de hoofdprijs
Wat grappig dat dit topic uitgerekend vandaag langskomt. Hoorde net dat ik een prijsvraag gewonnen heb, twee vrijkaartjes voor een film en een dvd-box.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens parfum gewonnen.

Een paar jaar geleden werd ik verrast met een tablet Had me ingeschreven voor een nieuwsbrief en kreeg; u doet nu mee voor de tablet. Ik dacht het zal wel joh. En ineens een bericht dat ik gewonnen had. En ik eerst weg willen gooien omdat ik dacht dat het spam was

En een keer een jaarabonnement op een tijdschrift.
Een badmintonsetje, als kind met een kleurwedstrijd.



Een leverworst en een kaas, met loten van de Sintactie van de ondernemers vereniging.



Honder gulden, voor Het Beste Idee Van .......mijn toenmalige werk. Mijn idee was voor een wervingsactie naar aanleiding van de heropening na de verbouwing. Helaas op de dag van de actie eerst stroomstoring, daarna computerstoring waardoor alles misliep. Het is me nog jarenlang nagedragen, omdat aan elke geworven klant nog drie uur werk zat en de klanten veelal na een jaar toch weer afhaakten door de slechte service op die dag!



Een euro in de Staatsloterij, lot gekregen met juffendag, dus het was echt dikke winst!



Onlangs een deurmat met het schrijven van een leuke anekdote over Marktplaats, heb deze alleen nog steeds niet ontvangen!
Alle reacties Link kopieren
quote:stala schreef op 05 augustus 2014 @ 12:32:

[...]

En...was het leuk?? Er ging een wereld voor me open
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al wat dingen gewonnen:



- Cd's

- Saunabon

- Boekenbon

- Concertbon

- Bioscoopkaartjes

- Tv

- Een mega knuffelbeer



Dat is wat me zo even te binnen schiet. Een kennis van mij doet aan veel dingen mee, is heel creatief en wint (niet gelogen) zo ongeveer elke week wel een prijs. Van een vakantie tot een fruitmand.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen allemaal.

Ik heb heel lang geleden als kind een keer een vlaai gewonnen, en voor enkele jaren terug een keer een plant.



Mijn dochter heeft een paar jaar geleden een gekke bekken wedstrijd gewonnen Toen won ze 4 vrijkaartjes incl. consumpties voor het Land van Jan Klaassen
Alle reacties Link kopieren
Wauw! 1 minuut gratis winkelen... dat is toch de droom van iedere vrouw! Ik heb weleens gedacht hoe hysterisch ik door die winkel zou rennen....... haha
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
Een filmposter van Total Recall. De eerste he! Hij hing op mijn studentenkamer en ik was er heel blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Een Smeg koelkast, Nokia 920, een Dr Oetker bakpakket, Een woonboek en nog heel veel kleine prijzen.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een parkiet in kooi gewonnen. Je moest raden wanneer die geboren was
Alle reacties Link kopieren
quote:yoehh schreef op 07 augustus 2014 @ 20:09:

Ik heb een parkiet in kooi gewonnen. Je moest raden wanneer die geboren wasWat grappig, hoe verzinnen ze het. Heb je er lang plezier aan gehad? Wij hebben ook parkietjes! Schattige beestjes.
don't eat yellow snow
quote:dessii schreef op dinsdag 05 augustus 2014 12:49 Ik ben zo'n kneus wat betreft dingen winnen.

Of het nou lotingen of wedstrijden zijn.



Heb een paard die M2 dressuur niveau kan thuis. Op wedstrijden 1 dikke ramp! Heb in een jaar dan ook 6 punten gekregen in een niveau onder zijn doen, altijd de baan uit, steigeren, op hol slaan. En thuis is hij zo lief, daar een monster! Heb hem de laatste keer uit de sloot moeten halen. Ik kreeg een poedelprijs!!!! 2 kg beenham en een waardebon. -was gesponsord door omstanders, die het wel heel vermakelijk vonden dat iemand, die het paard helemaal netjes had gewassen etc, het paard na 10 minuten in witte kleren uit de sloot kon halen.- wat was ik blij!



Voor de rest ¤5.- in de Staatsloterij. Als jouw paard zo'n hekel heeft aan wedstrijden, dan snap ik niet dat je dat beest er maar heen blijft slepen.
quote:bijbeau schreef op dinsdag 05 augustus 2014 12:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="pangea in "Heb jij weleens wat gewonnen?"" class="messagelink">pangea schreef op 05 augustus 2014 @ 12:19</a>:</b>

Ik heb ooit een keer (11 jaar) met een kleurwedstrijd een dag Efteling met overnachting gewonnen voor het hele gezin.



Onderweg naar de Efteling, bij een tankstation, spring ik over een stoepje en hoppa, enkelbanden gescheurd. Heb de Efteling vanuit een rolstoel meegemaakt, balen. En pijn dat het deed.



Verder heb ik een paar jaar geleden 100 Euro shoptegoed gewonnen voor in de nieuwe winkelstraat, via een like en share actie op Facebook </div></blockquote>Jeetje! Dat heb je wel geweten dan, dat je die kaartjes had gewonnen. Wat erg voor je. Die 100 euro shoptegoed is dan weer geweldig! Ik deel ook vaak dingen op facebook, maar helaas komt het er nooit van. Ik betwijfel dan ook altijd wel of dat eerlijk gaat. Ik denk namelijk dat die acties bij 8 van de 10 bedrijven nep is. Bij officiële reclamecampagnes en weggeefacties ben je als organisatie ook verplicht om de prijzen te leveren.
Best veel:



Cd's

Dvd's

Boeken

Kleding

Concertkaartjes

Flink geldbedrag in een loterij
Alle reacties Link kopieren
Ja vind winnen heel leuk!



Heb met een actie drie wii spelcomputers gewonnen. Twee weggegeven.

Kookboeken

Dagjes uit

Dvd's

Lidmaatschappen op tijdschriften

Gezelschapsspellen

Kaartjes voor grote feesten

En vorige week nog een boottochtje met vrienden. Schreef achteloos mijn naam op het formuliertje bij de vismarkt waar ik een haring stond te happen. Werd een week later als winnaar uit de ton getrokken haha
2 Lowlandskaarten gisteren met de 3voor12 prijsvragen, erg moeilijk maar ozo leuk om uit te vogelen elk jaar.

Vorig jaar 1 kaart gewonnen.
O detective boeken op de kro detective site. En kleingeld bij de harddraverij in het dorp.
Alle reacties Link kopieren
Paar jaar geleden alweer een disney weekend met mickey ontbijt en wilde west show. Buzz lightyear werd geopend en wij mochten er als eerste in zonder andere bezoekers een uur lang ofzo. Grappige was dat toen de dame van sky radio me belde dat ik gewonnen had ik niet eens meer wist dat ik had meegedaan. Wist de slagzin niet eens meer haha.



Verder laatste tijd veel kleine dingen via facebook :



- Libresse maandverband pakketje met ook rimmel make up erbij

- superdeluxe groot ontbijt thuisbezorgd van de nutella met een grote pot erbij. Stond ineens bezorgservice op de stoep. (Had de mail gemist haha)

- sauna kaartjes, handdoek en boek

- duo penotti pakketje

- john frieda pakket met rimmel make up

- gesigneerd boek

- gister een de ruijter pakketje.
Alle reacties Link kopieren
Owja ook nog een playstation fifa voetbal spel terwijl ik geen playstation heb. Was mn broertje erg blij mee
Ik ben ooit kinderbrillenkampioen geweest toen ik 11 was(wedstrijd wie de nieuw aangeschafte bril het leukst stond bij de plaatselijke opticien).



Prijs: 40 gulden aan VVV bonnen en een enorme (overigens verschrikkelijke) foto van mij midden in het centrum van ons dorp voor de winkel op een bord. Wat heb ik me geschaamd toen dat ding er stond zeg.
Op één van de prijsvragen op Fok! Een doos Playmais. Was mijn zoon wel blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven