Digi
alle pijlers
LG en t-mobile, de ander hoort mij soms niet
woensdag 27 augustus 2014 13:08
Zo ongeveer 10% van de gesprekken die ik voer met mijn LG (nu 5 maanden oud) hoort de andere partij mij niet.
Dat doet zich alleen voor als ikzelf bel, nooit als ik gebeld wordt.
Ik vind dit echt heel irritant. Ik weet dus dat de speaker niet kapot is of iets dergelijks, ook zit er geen hoesje voor de speaker.
Vaak helpt het wel als ik weer ophang en terugbel maar zeker als het bij een officiële instantie is of een bedrijf waarbij je een tijdje in de wacht staat erger ik er me enorm aan.
Mijn provider is t-mobile. Dit probleem doet zich denk ik nu 2 maanden voor.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan verhelpen?
Dat doet zich alleen voor als ikzelf bel, nooit als ik gebeld wordt.
Ik vind dit echt heel irritant. Ik weet dus dat de speaker niet kapot is of iets dergelijks, ook zit er geen hoesje voor de speaker.
Vaak helpt het wel als ik weer ophang en terugbel maar zeker als het bij een officiële instantie is of een bedrijf waarbij je een tijdje in de wacht staat erger ik er me enorm aan.
Mijn provider is t-mobile. Dit probleem doet zich denk ik nu 2 maanden voor.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan verhelpen?
woensdag 27 augustus 2014 14:01
zaterdag 30 augustus 2014 11:11
Denk dat het aan T-Mobile ligt en niet aan je toestel..
ik heb dit probleem ook zo af en toe en heel veel problemen met sms-sen.. heb al klacht neergelegd bij T-Mobile..ben er al meer dan een half jaar over heen en weer aan het mailen en op een gegeven moment wordt ik gebeld door klantenservice of ik niet MEER voorbeelden heb dan die ene, terwijl mijn mails volstaan met voorbeelden.. ben eerlijk gezegd een beetje klaar met T-Mobile maar zit helaas nog aan mijn abo vast tot volgend jaar dus moet nog ff doorbijten...
ik heb dit probleem ook zo af en toe en heel veel problemen met sms-sen.. heb al klacht neergelegd bij T-Mobile..ben er al meer dan een half jaar over heen en weer aan het mailen en op een gegeven moment wordt ik gebeld door klantenservice of ik niet MEER voorbeelden heb dan die ene, terwijl mijn mails volstaan met voorbeelden.. ben eerlijk gezegd een beetje klaar met T-Mobile maar zit helaas nog aan mijn abo vast tot volgend jaar dus moet nog ff doorbijten...
Yolo!!