Zeldzame sex met een spiegel

08-09-2014 20:57 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een stel van ca. 45 jaar, al 20 jaar getrouwd, 3 leuke kinderen en alles meer dan prima voor elkaar. Wij kunnen echt prima met zijn tweeën door een deur en ondernemen zeer regelmatig leuke dingen met elkaar.



Als de kinderen een keer niet thuis zijn of we gezellig een weekendje weg zijn. Dat kan er dan behoorlijk heftig en wild aan toe gaan en dan kun je ook niet zeggen dat we na 20 jaar in een sleur zitten of zo.



So far so good! maar die gelegenheid doet zich slechts eens per 2 a 3 maanden voor. De omstandigheden vaker creëren heeft geen zin, want deze frequentie lijkt voor haar voldoende.



Tussendoor is er niets maar dan ook helemaal niets te beleven. Mijn vrouw slaapt graag veel en onder dat motto is ze tussendoor te moe etc etc. Laat zich door niets aanmoedigen of verleiden en geloof me ik heb alles geprobeerd en heb totaal geen moeite om het vrouwen naar de zin te maken of ze te versieren.



Tot op heden, heb ik altijd de verleiding kunnen weerstaan om vreemd te gaan, maar de vraag is wat moet je als man allemaal over je heen laten komen.



Omgekeerd is het oorverdovend stil. Op die zeldzame wilde nachten heb ik altijd het gevoel alsof ik sex heb met een spiegel. Lees: alles wat ik met haar doe doet ze ook met mij. Leuk voor een keer, maar ik zou liever zien dat zij zelf spontaan ook iets leuk vindt en eens zelf wat onderneemt.



Echt diepgaande gesprekken zijn nagenoeg onmogelijk, want dat ze thuis mocht ze nooit: met haar ouders in discussie gaan. Kortom als het haar te heet onder de voeten wordt omdat het echt persoonlijk wordt dan komt er of een tranendal of een ontkenning.



Ongetwijfeld zal zij het nodig op mij aan te merken hebben en zal het mij aan iedere vorm van emotionele intelligentie ontbreken om het gevoel van 'mijn vrouw' te doorgronden. Nu denk ik dat dit wel meevalt, sterker nog dat weet ik wel zeker. Echter hoe kom je er uit als zij niet wil praten, geen sex wil en ook niet wil laten blijken wat ze wel wil.



Een maîtresse nemen zou op zich een oplossing kunnen zijn, maar zij zou dat echt totaal onacceptabel vinden en zij wil mij helemaal voor zich alleen. Een scheiding vind ik ook nogal ver gaan, maar ja ik ben ook maar een man die wel eens wat wil.



Kortom ik heb weinig zin om mezelf nog langer seksueel en m.i.

daarmee ook emotioneel te laten verwaarlozen, maar zie niet zo veel openingen om een oplossing te gaan zoeken met zijn tweeën.



Herkennen jullie dit en hebben jullie een goed advies?
Wat een mooie poëtische titel.



Ik dacht wat tips te krijgen voor spannende seks met een spiegel. ..
Alle reacties Link kopieren
quote:troelalaaaatje schreef op maandag 08 september 2014 21:59 Hij is op zoek naar openingen. Geen tijd meer om te reageren.

Ik vind het nogal wat dat iedere vent die hier zijn sextroubles spuit er zomaar van uit gaat dat hij er ef een minnares naast pakt. Wie zegt dat iemand die vent wil? Totaal wereldvreemd als je het mij vraagt. "Hij is op zoek naar openingen. "



Dat is duidelijk ja
Alle reacties Link kopieren
Je had er niet mee moeten trouwen sufferd!
Alle reacties Link kopieren
Misschien schrikt ze van je lichaam na al die jaren. Probeer eens seks zonder die spiegel..
Alle reacties Link kopieren
Hangt je gereedschap soms onder een afdakje tegenwoordig? Ik vind bij mannen van 45 alles ineens zo hangen, zo slap en zacht.



Sport je nog weleens?
You know how I know? Because I reeaally think so!
"Wil eens spontaan seks!"
Alle reacties Link kopieren
Zul je zien ligt het niet sporten ook aan haar, want zij wil geen seks...
Alle reacties Link kopieren
Ow..... Nu snap ik het
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Helder licht, die Enn.



Nee echt, ik snap het niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 08 september 2014 @ 22:29:

Helder licht, die Enn.



Nee echt, ik snap het niet.





Enorm helder licht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ik ben hier de grote moraalridder qua -iedereen moet lief reageren- maar kom op zeg!



Wat een raar verhaal. Je hebt drie kinderen en nog 2 tot 3 keer per maand seks. Dat vind ik al een hele prestatie. Alles lijkt so far so good dus, maar daarna komt er toch een frustratie van heb ik jou daar! Het bevalt allemaal niet, je vergelijkt je vrouw met een spiegel, en vraagt je af hoe lang je dat als man nog over je heen moet laten komen.



Proest....



De enige zelfkennis die je tentoonspreidt, dat moet je worden nagegeven, is dat je mogelijk niet over het benodigde EQ beschikt om de zaken normaal op te lossen. Maar vervolgens blijkt dat je daar eigenlijk geen boodschap aan hebt, want jij wilt je doel proclameren en je zegt tussen de regels eigenlijk niets anders dan dat wij je daarin maar moeten steunen.



Weet je zeker dat jouw vrouw wel tevreden is met die spiegelseks van je en vraag je je weleens echt af of je het allemaal wel zo goed doet?



Het lijkt of je totaal geen idee hebt hoe dit werkt, my god...



Ik ben blij dat ik (alleenstaand) een minnaar heb die het volkomen begrijpt. En op zulke momenten ben ik zo blij dat ik niet een vaste relatie heb met het soort man zoals jij jezelf hier presenteert. Zeer vermoeiend lijkt me dat.



Denk dat ik minnaar meteen maar even bel om mij van de week eens even goed door het pand te laten rossen



En misschien is jouw vrouw al eerder op een soortgelijk idee gekomen?



Als ik jou was zou ik me dat in al je arrogantie maar eens afvragen namelijk.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat je dan wel doet, is topictitels verzinnen die de mensen in elk geval nieuwsgierig maken.



Kom op man, ga gewoon naar je vrouw toe en zeg gewoon dat je dingen mist, en dat je je daar rot over voelt. Spreek vanuit je eigen gevoel zonder in verwijten te vervallen en stap eens van je arrogante, eenzame hoogte af waarmee je de kwestie benadert. Leer luisteren en begrijpen en wie weet:



Misschien heb je dan nog een kans.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
TO, je kan wel gedrag afspreken, bijvoorbeeld twee keer per week seks met elkaar, als ze dat wil, maar enthousiasme afspreken zal niet lukken.
Twee/drie keer per maand is niet weinig. is zo'n beetje het gemiddelde wat stellen halen met kinderen. Of volgens mij zitten jullie er zelf boven.



Ik zou toch een seksuoloog adviseren. Soms kan een van de stellen een bepaalde aandacht/belangstelling missen waardoor de seks minder wordt. Nouja er zijn wel honderden dingen die er onder kunnen liggen. Het draait vaak niet om de seks.
Alle reacties Link kopieren
Vertel haar is waarom je bij haar bent, waarom ze de mooiste is die je kent en waarom je zo geil van haar wordt. Doe dat een paar dagen achter elkaar, voelt ze zich in ieder geval gewaardeerd. Misschien komt dan de seks vanzelf..
quote:fientje1982 schreef op 08 september 2014 @ 22:43:

Twee/drie keer per maand is niet weinig. is zo'n beetje het gemiddelde wat stellen halen met kinderen. Of volgens mij zitten jullie er zelf boven.







Eh, nou, zoals ik het lees is het 1x per 2-3 maanden. Dan praten we dus over vier tot zes keer per jáár.



Nou hebben wij die frequentie ook wel gehad hoor, in het eerste jaar met baby waren we al blij als we er uberhaubt toe kwamen. En op vakantie staat dan een campingbedje naast je bed, dat helpt ook niet erg mee (zeker niet als de spruit in kwestie al kan staan, zie je ineens twee handjes en twee oogjes...).



Het kwam weer helemaal goed, maar Man heeft nooit moeilijk gedaan. Of hij het begreep weet ik niet, maar hij accepteerde het wel. En dan hebben wij er maar eentje. Met meerdere kinderen kan ik me wel voorstellen dat het er niet zo vaak van komt en al helemaal niet wild en uitgebreid. Maar af en toe een vluggertje is ook wel eens fijn.
Alle reacties Link kopieren
Je roept het natuurlijk wel een beetje over jezelf af sphex door jouw topic hier te plaatsen.



Ik werd getriggerd door je intrigerende titel! maar ik ben oprecht ook wel een beetje geschokt door de reactie uit de heup hier. Vergeet die maar weer snel en gelukkig zitten er wel een paar fijne reacties tussen.



Zelf heb ik nog niet de respectabele leeftijd van 45 maar 4 tot 6x per jaar bied op zijn minst ruimte voor verbetering! Look on the bright sight en .... die keren dat jullie wel sex hebben ben je jij ook nog eens redelijk tevreden. Als ik jou goed begrijp mis je daar de nodige fantasie, variatie en/of initiatief van haar.



Kan het wellicht zo zijn dat jij veel meer wilt dan haar? en dat zij zich wellicht af en toe wel eens helemaal wilt laten gaan, maar ook heel tevreden is met een vluggertje in de missionarishouding op zondagochtend? topsport is best leuk, maar je wilt ook niet elke week meedoen met de finale van de olympische spelen!



Anyway "luister"-therapie is de enige oplossing. Met of zonder hulp van buiten, maar als je het echt wilt oplossen dan zul je ook een keer echt alleen maar moeten luisteren, luisteren en nog eens luisteren en ... waarschijnlijk blijft dat niet bij 1x.



Succes en geniet vooral van de mooie dingen die jullie blijkbaar wel hebben met zijn tweeën en vergeet die minnares: dat had je allang gedaan als je er het type voor was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Argentovivo schreef op 08 september 2014 @ 22:32:

Huh? Ik ben hier de grote moraalridder qua -iedereen moet lief reageren- maar kom op zeg!



Wat een raar verhaal. Je hebt drie kinderen en nog 2 tot 3 keer per maand seks. Dat vind ik al een hele prestatie. ...Goed lezen is kennelijk ook een prestatie. Ze hebben slechts 4 a 5 keer paar jaar seks. Dat is geen prestatie, dat is pure armoe. En dus slaat je hele reactie als kut op dirk.
quote:kerol schreef op 09 september 2014 @ 10:55:

[...]





Goed lezen is kennelijk ook een prestatie. Ze hebben slechts 4 a 5 keer paar jaar seks. Dat is geen prestatie, dat is pure armoe. En dus slaat je hele reactie als kut op dirk.En ondanks Dirk's kut blijft TO en zijn verhaal verre van snugger en heb ik TOTAAL GEEN respect voor mannen als hij!
quote:Tussendoor is er niets maar dan ook helemaal niets te beleven. Mijn vrouw slaapt graag veel en onder dat motto is ze tussendoor te moe etc etc. Laat zich door niets aanmoedigen of verleiden en geloof me ik heb alles geprobeerd en heb totaal geen moeite om het vrouwen naar de zin te maken of ze te versieren.

Deze zin intrigeert mij.



TO heeft (tegenwoordige tijd) totaal geen moeite het vrouwen (meervoud) naar de zin te maken of ze te versieren. Daarbij is hij 20 jaar gelukkig getrouwd. Wie zijn dan die vrouwen die hij versiert en het zo buitengewoon naar de zin maakt?



Gaat dit over ervaring van 20 jaar geleden, toen hij de ene na de andere vrouw op om zijn vinger wond? Maar hoe weet hij dan zo zeker dat hij in 20 jaar dat kunstje niet verleerd is? Hoe heeft hij zijn vaardigheden bijgehouden, als vrouw blijkbaar nooit wil? Als zijn gereedschap niet onder een afdakje hangt, hoe weet hij dan zeker dat het niet roestig is geworden?



Of heeft hij gedurende zijn huwelijk nog geoefend met vrouwEN versieren? Dat zal toch niet, want hij stelt heel duidelijk dat zijn vrouw hem niet wil delen. En dat het allemaal niet aan hem ligt. Dus hij is trouw, dat kan niet anders.



Of heeft hij helemaal niet geoefend op verschillende vrouwen, alleen op zijn eigen vrouw? Maar zijn eigen vrouw heeft nooit zin - hoe kan hij daar dan uit afleiden dat hij een geweldige minnaar is? En hij zal toch niet de beginnersfout maken om te denken dat alle vrouwen hetzelfde lekker vinden?



Vragen, vragen, vragen.
Ik snap wel dat ze niet echt warm wordt van zo'n zeiksmurf
Alle reacties Link kopieren
Interessante vragen, korenwolf. Maar daar gaan we weer geen antwoord op krijgen.



You know how I know? Because I reeaally think so!
ik denk ook dat er geen antwoorde komen. volgens mij gaat hij al vreemd als hij al oefent met versieren.

misschien heb zijn vrouw wel helemaal niet door dat het deze kant op gaat. best sneu.

aan de andere kant, als ze denkt de buit is binnen, dan begrijpt ze weinig van mannen. je moet ze seks blijven geven en dan niet alleen gordijntje toe en dekentje erover.

ik heb in mijn relaties die ik de moeite waard vond altijd juist me best gedaan om ze geinteresseerd te houden. geef ze eens een keer wat anders, of laat je eens een keer op een nieuwe plek pakken. dan hou je jezelf interessant voor hem denk ik dan.
quote:coralie76 schreef op 09 september 2014 @ 15:12:

ik denk ook dat er geen antwoorde komen. volgens mij gaat hij al vreemd als hij al oefent met versieren.

misschien heb zijn vrouw wel helemaal niet door dat het deze kant op gaat. best sneu.

aan de andere kant, als ze denkt de buit is binnen, dan begrijpt ze weinig van mannen. je moet ze seks blijven geven en dan niet alleen gordijntje toe en dekentje erover.

ik heb in mijn relaties die ik de moeite waard vond altijd juist me best gedaan om ze geinteresseerd te houden. geef ze eens een keer wat anders, of laat je eens een keer op een nieuwe plek pakken. dan hou je jezelf interessant voor hem denk ik dan.En jij dan?
Alle reacties Link kopieren
Elke spiegel die je breekt is 7 jaar ongeluk hè, arme ziel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven