Hello fresh, wel of niet proberen?

21-10-2014 22:30 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie er veel reclames van en het lijkt me wel wat.



Zijn hier mensen die hello fresh eten.



Bevalt het?
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heeft het een tijdje gehad, vond het goed maar wel duur. Probeer het gewoon, volgens mij kun je het per maand opzeggen ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 1x zo'n probeerdoos gedaan, maar ik vond het niks. Wij zijn nogal 'luie' koks en kopen normaal alles al voorgesneden/voorgeschild zoals de groenten, kipblokjes, geschilde aardappels enz. Dus wij dachten, handig zo'n doos, hoeven we niet eens boodschappen meer te doen en niet steeds te bedenken wat we willen eten. Maar toen moesten we opeens toch weer zelf de kip en groenten snijden en aardappels schillen en dergelijke. En ik vond het ook een beetje 'goedkoop' ogen, de producten die erin zaten. Niet dat het dan slechter is hoor. Het zal vast goed te eten zijn. Maar bij ons kwam het er op neer dat het alsnog bleef liggen en dat we toch liever alles zelf uitzochten in de winkel.

Voor ons was het dus niks.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de proefbox geprobeerd. Op zich goed en handig maar wel duur. En vriend is niet zo van koken dus die maakte andere dingen met de ingrediënten waardoor er ingrediënten overbleven haha. Voor ons is het geen succes geweest helaas.
I may be young, but I'm not dumb.
Alle reacties Link kopieren
Ja, heerlijk!

Het vlees is ook echt geweldig van kwaliteit. Wij hebben er erg van genoten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een cadeaukaart liggen, misschien eens kijken wat het is, ik ben wel een doe-het-zelver.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben nu 3x een box gehad en ons bevalt het goed. Ik ga het nu zo om de week doen, ook omdat onze kinderen er wat minder gelukkig van worden. De box komt op zondag bij ons en vanaf de volgende box ga ik dan op dinsdag, woensdag en donderdag ermee koken.



Tot nu vind ik bijna alle recepten lekker, maar het is wel wat meer werk dan koken wat je standaard op je repertoire hebt staan. Daarom doe ik het niet meer op maandag, omdat ik dan de hele dag werk en het me te veel gedoe is om dan nog volgens een recept met vermoeide kinderen om me heen te moeten koken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het op zich wel ok maar ik heb op woensdag en vrijdag nooit tijd/ zin om te koken en de box werd dinsdagavond gebracht.

Maar het is wel een stuk duurder.

Om te proberen vond ik het wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wij bestellen 1 of 2 keer per maand een box. Leuk om nieuwe ideeen op te doen en makkelijk. Hij wordt zondagavond bezorgd en we eten er meestal 4x van (en wat teveel is als lunch de volgende dag). Vaak krijgen we bijv. een zak spinazie waarvan je 100 gr. nodig hebt of 2 courgettes terwijl jemaar 1,5 nodig hebt. Van de overblijfselen maak ik een 4e maaltijd.

Voor E 20 korting: L8P5JC
Alle reacties Link kopieren
Kassa heeft het getest.



http://vara.nl/media/314073
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Vind de hello fresh dan wel zo ongeveer de slechtste van al die boxen/dozen/zakken. De Beebox bijv is wel bijna helemaal biologisch en nog goedkoper ook.



Oh en weet je nog vroeger op TMF, die reclames voor ringtones met het meisje met de prei en de crazy frog (rengdengdeng....) dat is dus dezelfde man die nu eigenaar is van hello fresh.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu zelf trouwens aan De Krat.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Dat is natuurlijk wel wat je belangrijk vindt Janna. Ik hoef bijvoorbeeld helemaal geen biologische box en dan in hello fresh weer prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond odin trouwens echt niet te eten. Steeds allerlei ouderwetse en onhandige groenten (bijv schorseneren, ooit geprobeerd?) waar je dan allerlei ingrediënten aan toe moet voegen om er iets van te maken. En steeds hetzelfde, ik kon geen kakifruit meer zien op een gegeven moment.
Ik heb nog zo'n cadeaubon voor de liefhebber.

¤25 en in te leveren als je minimaal 2x een box afneemt.
Oh.. 20 euro dus.





Het is een kortingscode dus die hoeft niet per post, kan gewoon gemaild worden.



Voor wie wil:



Een ¤ 20 cadeaubon voor Hello Fresh box.

zie www.hellofresh.nl



Lijkt mij erg lekker maar voor ons niet praktisch (één vega en één vleeseter in huis)



De boxen zijn wel aan de prijs vind ik (va ¤34) en bij inleveren van de cadeaubon is wel een afname van 2x boxen verplicht.

Daarna flexibel opzegbaar.



Ik ben blije klant! Al een flinke poos ook (meer dan een jaar). Maar probeer het gewoon eens uit, kan je je geen buil aan vallen hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan! Wij begonnen met om de week een box voor drie dagen, nu wat vaker en soms ook voor 5 dagen. Het leek mij in het begin ook duur, maar grappig genoeg hielden we ineens geld over op onze boodschappenrekening, terwijl die eerder altijd leeg was aan het einde van de maand. Kennelijk toch wat minder vaak naar de supermarkt Met de box voor 5 dagen kun je ook makkelijk een hele week eten, en dan is ¤49 niet zo duur vind ik. Wij hebben een 2 persoonsbox voor ons gezin met twee kinderen van 2 en 4, en houden bijna altijd over. Ik vond het eerder ook veel snijwerk, maar de laatste tijd zitten er vaker voorgesneden groentes bij, dat scheelt veel tijd. Het bereiden van de maaltijden kost meestal ongeveer een half uur, niet veel meer tijd dan ik normaal kwijt zou zijn. Ik vind het makkelijk dat ik niet meer hoef te bedenken wat we gaan eten, dat de boodschappen in huis zijn en dat je regelmatig heel wat anders eet dan wat je normaal zou klaarmaken. Ik zou het dus zeker eens proberen!
Alle reacties Link kopieren
Ook wij bestellen regelmatig een box. Maar ik bekijk vooraf meestal wel of de gerechten die er in zitten bevallen (je krijgt een week van te voren een mail over de inhoud van de box van vgende week, en dan bestel ik pas)?.

Over het algemeen vind ik de kwaliteit goed en is het erg lekker, maar niet voor elke week omdat het soms toch nog wel wat werk is en de smaken op termijn een beetje kunnen gaan vervelen. Maar je kan gelukkig ook makkelijk voor maanden vooruit doorgeven dat je de levering wil 'pauzeren'.

De kortingsbonnen van 20 eu zijn trouwens niet geldig op de proefbox, dat is wel jammer.
Alle reacties Link kopieren
Die cadeau kaarten zitten bij de Pabo kreeg ze ook nl.
Alle reacties Link kopieren
Nou jaa verkeerde smiley
Wij hebben nu net de derde box. Volgende week sla ik over, dan zit er witlof bij en dat krijg ik echt niet weg. Het bevalt goed tot nu toe. Porties zijn prima, wij eten met zijn drietjes van de tweepersoonsbox. Recepten zijn net wat anders dan wat je zelf zou maken, goede verse producten. En afgelopen week zat er in de 5 dagenbox een knolseldersoep, die hadden wij niet, maar het recept krijg je wel en die heb ik dus wel gemaakt alsnog. Heerlijk.

Tot nu toe is van de drie maaltijden steeds 1 vega, 1 vis en 1 vlees.
Alle reacties Link kopieren
Die kadokaarten zitten overal bij beetjegek
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik m nu voor de vierde week en ben heel tevreden. Vers, lekker en anders dan we normaal eten.

Ik vind het helemaal niet zo duur, 50 euro voor 5 dagen voor 2 personen is 5 euro per persoon per dag. Dat is heel redelijk, toch?



Heerlijk dat we niet meer hoeven nadenken over onze maaltijden, de recepten zijn afwisselend en over het algemeen lekker (alhoewel mijn man wel baalt dat er deze week andijvie bij zit... )
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Omdat boodschappen doen voor mij helaas steeds meer een probleem is wegens ziekte, heb ik alweer een tijdje Hello Fresh. Eerst de proefdoos geprobeerd, en daarna de gewone doos voor vijf dagen. De porties zijn prima, de recepten creatief.

Wie gewend is elke avond een maaltijd in de magnetron te schuiven vindt dit waarschijnlijk niets, maar ik hou van kokkerellen. Soms zit er wel eens wat bij wat mijn smaak niet is (die andijvie had echt niet gehoeven van me) maar dat is natuurlijk mijn probleem en niet dat van Hellofresh.



Duur? Ja, zelf kopen is altijd goedkoper. En je zit aan een menu vast. Maar in ons geval is het een geweldige uitkomst waar ik heel tevreden over ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven