Mijn verhaal..

22-10-2014 10:09 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
laat maar :p
anoniem_209506 wijzigde dit bericht op 22-10-2014 10:48
Reden: geen reden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lul de behanger.





Hoe gaat het met je vrouw? Je weet wel, diegene aan wie je eeuwige trouw hebt beloofd. Is die niet gebroken?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Eikel.
Allemachtig zeg....wat kunnen sommige er ook een potje van maken...



En inderdaad wat @spijk-er zegt...

Het gaat allemaal om die andere meid, je vrouw krijgt 1 zinnetje in dit hele verhaal.
Ongelofelijk!! Wat maak jij een levens kapot! En wat ga jij snel van het ene naar het andere. Eerst volledig gaan voor de ene vrouw, alles vertellen en zaken regelen, dan weer je keutel intrekken, vervolgens het hele verhaal opnieuw.......



En dat die andere vrouw zich de wet laat voorschrijven door haar moeder begrijp ik niet. Ze kan zelf toch wel beslissingen nemen.
Nou, je had je een hoop typen kunnen besparen. Je hebt een jeugdliefde opgezocht op Facebook en willens en wetens een afspraak gemaakt. Met alle ellendige gevolgen van dien.

Wees er maar trots op, vooral ook voor je kinderen....
Alle reacties Link kopieren
De liefde is te groot? Het is een wildvreemde! Mafklapper.



Maar ja. Jij leeft nog lang en gelukkig in je eentje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Succes ermee.



Ik heb medelijden met je vrouw en kinderen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Je hebt je hele leven weggegooid voor een fantasie, en daarbij andere mensen ook nog eens mee je ongeluk ingetrokken.

allemaal zogenaamd voor de liefde....dat is geen liefde..dat is een illusie met hele grote gevolgen, wordt aub eerst volwassen voor je ooit nog weer aan een relatie begint.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is niet zo handig.
"Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinion, their lives a mimicry, their passions a quotation."
Alle reacties Link kopieren
Hey shakespeare. Lekker bezig!

Egoïsme maakt meer kapot dan je lief is.



Maar waarom ben je hier? Zodat wij je allemaal even kunnen vertellen dat je een flapdrol bent? Dat weet je zelf ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Lul...
Blijf jij voortaan ajb uit de buurt van alle beide dames; je hebt echt geen idee hoe schofterig je ze allebei hebt behandeld. Je vindt vooral jezelf maar zielig.

Wat ben jij sukkel.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je van ons? Horen dat het goed is om je hart te volgen? Je wist dat het gevaarlijk werd, je had eerst na moeten denken. Geen echte keuze maken is net zo pijnlijk als besluiten weg te gaan
Alle reacties Link kopieren
Serieus, ik moest het verhaal 4x lezen om het een beetje te begrijpen.



Wat had je verwacht dan gozer.. Een jeugdliefde houd je altijd een zwak voor. Willens en wetens heb je toch een afspraak gemaakt met haar, om dan vervolgens er een complete chaos van te maken.



Maar bedankt voor je verhaal, weer eentje om te zien hoe het niet moet..
I'm not going to shoot my own shadow ;P
Bah bah. Wat een egoist ben jij.
Alle reacties Link kopieren
Hoe heerlijk unaniem. Doe er je voordeel mee TO.
Alle reacties Link kopieren
Eikel. Wat heb ik te doen met de beide partners in dit verhaal.

Bah.
Oef, wat een slecht (geschreven) verhaal.

Waar zijn de echte mannen gebleven?

Er duiken steeds meer van die overgevoelige, slecht bouquetreeksnivo-schrijvende jochies zonder ballen op hier hebben jullie niet een eigen forum?

(Is er een tegenhanger van de Tina?)
Alle reacties Link kopieren
Dus eigenlijk ben je iemand die tijdens de relatie vrijwel altijd met een ander bezig is en je bent daar nog trots op ook.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat een prachtig, romantisch verhaal!!! Leuk voor je kinderen ook.

die hebben er later vast alle begrip voor dat papa, mama's hart heeft gebroken omwille van een internet fantasie.

je schrijft het leuk...klinkt als een romannetje.

neemt niet weg dat ik je een vuile egoïst vind, maar dat terzijde
Alle reacties Link kopieren
quote:paresseuse schreef op 22 oktober 2014 @ 10:29:

Oef, wat een slecht (geschreven) verhaal.

Waar zijn de echte mannen gebleven?

Er duiken steeds meer van die overgevoelige, slecht bouquetreeksnivo-schrijvende jochies zonder ballen op hier hebben jullie niet een eigen forum?

(Is er een tegenhanger van de Tina?)De Donald Duck, maar dat is wellicht te hoog gegrepen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, dat zeg ik altijd!......de mensen die zich zo gedragen worden vanzelf gestraft.

.

Fijne dag.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
He god!...bedankt he?

Op naar de volgende.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:cochise schreef op 22 oktober 2014 @ 10:32:

[...]





De Donald Duck, maar dat is wellicht te hoog gegrepen.Dan blijft er niks over dan de bobo...maar mijn zoontje van 3 is nog slimmer dan deze gladjakker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven