spook sms-jes

26-10-2014 23:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ontving vanavond een aantal sms jes van mijn vriend. Onschuldige huis, tuin en keukenonderwerpen, maar niet op de manier zoals hij normaal schrijft. Het rare is echter dat mijn vriend naast me op de bank zat en zijn telefoon voor hem op tafel, on-aangeraakt.



Huh???
Alle reacties Link kopieren
Via internet verstuurd?
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren




Wat gek....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Heb je het hem (vriend) gevraagd?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
De telecommeneer naast mij zegt ook huh???
Alle reacties Link kopieren
NSA, NSA
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 26 oktober 2014 @ 23:04:

De telecommeneer naast mij zegt ook huh???
Alle reacties Link kopieren
misschien een smsje wat hij eerder wilde versturen maar in de 'lucht'' is blijven hangen en nu pas aankomt door dat je nu bijv bereik hebt ofzo???
Alle reacties Link kopieren
En als je ze laat zien aan vriend, herkent hij ze dan?
Alle reacties Link kopieren
Misschien was het smsje voor iemand anders bedoeld? Dat ie het stuurde toen jij toevallig even naar de wc of keuken was gelopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op zondag 26 oktober 2014 23:08 En als je ze laat zien aan vriend, herkent hij ze dan?Nee, we hebben samen gekeken, ook in zijn verzonden berichten. Niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op zondag 26 oktober 2014 23:04 Heb je het hem (vriend) gevraagd?Ja. Hij herkent het ook niet. Tis allemaal onschuldig hoor.
Alle reacties Link kopieren
Iemand zit via internet te grappen denk ik.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:blueblue schreef op zondag 26 oktober 2014 23:06 misschien een smsje wat hij eerder wilde versturen maar in de 'lucht'' is blijven hangen en nu pas aankomt door dat je nu bijv bereik hebt ofzo???

Dat is het eerste dat we dachten, maar de inhoud gaat niet over hem of mij. Over een vergadering as vrijdag, notulen en daarna eentje over een bezoekje aan zijn vader dinsdagavond. Hij heeft z'n vader al 12 jaar niet gezien.

Bizar!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op zondag 26 oktober 2014 23:34 Iemand zit via internet te grappen denk ik.Met zijn nummer? Kan dat? Wij sms'en overigens nooit! Altijd appen
quote:Bergje65 schreef op 26 oktober 2014 @ 23:37:

[...]



Dat is het eerste dat we dachten, maar de inhoud gaat niet over hem of mij. Over een vergadering as vrijdag, notulen en daarna eentje over een bezoekje aan zijn vader dinsdagavond. Hij heeft z'n vader al 12 jaar niet gezien.

Bizar!!!!Ehm, die smsjes zijn niet van hem zeg je zelf, dus ze gaan ook niet over zijn vader he.
Alle reacties Link kopieren
Een nummer swop. Sms eens terug, kijken wat er gebeurt!
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog een oud nummer van hem bij de contactgegevens staan? Misschien heeft een nieuw persoon dat nummer nu?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat een paar jaar geleden ook. Iedere keer als ik een sms ontving van mijn vriend, kwam er ook een sms mee van eerder (soms van een week daarvoor, soms van een jaar daarvoor). Beetje apart. Volgens mij was het gewoon een technisch foutje. Misschien is dat het bij jou ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 26 oktober 2014 @ 23:46:

Een nummer swop. Sms eens terug, kijken wat er gebeurt!Dat. Gaat zijn telefoon dan over, of komt je antwoord bij de onbekende ander terecht?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Denk ook dat het een technisch mankement is. Zou de provider even bellen dat het niet op zijn rekening terechtkomt.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
quote:pringle86 schreef op 27 oktober 2014 @ 00:21:

Ik had dat een paar jaar geleden ook. Iedere keer als ik een sms ontving van mijn vriend, kwam er ook een sms mee van eerder (soms van een week daarvoor, soms van een jaar daarvoor). Beetje apart. Volgens mij was het gewoon een technisch foutje. Misschien is dat het bij jou ook.

Oh dit heb ik een tijd gehad maar alleen bij de smsjes van 1 vriendin. En wanneer ik het oude smsje dan las, werd het nieuwe gewist, heel onhandig!

Toevallig kreeg ik toen een nieuwe telefoon en toen is het niet meer gebeurd, dus ik denk dat het aan mijn (antieke) telefoon lag.



Maar wat TO heeft is denk ik iets anders, want het klinkt niet alsof dit oude smsjes van hetzelfde nummer zijn.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou sowieso terugsmsen om te kijken wie er reageert. Het is wel je vriend, straks stuur je een hitsig smsje en komt dat ook bij een wildvreemde terecht
Zeg maar Spijker.
Spannend! Ik zou ook terug smsen en kijken wat er gebeurt
Alle reacties Link kopieren
Oh wow!!

Ik had iets soortgelijks van de week!

Ik had een gemiste oproep van een voor mij onbekend nummer, dus ik terugbellen, blijkt het een goede vriendin van mijn moeder te zijn. Zegt ze: Ja ik kreeg een berichtje van dit nummer, en toen ik terugbelde bleek jij het te zijn (ze hoorde m'n voicemail).

Wat dus heel raar is, ik had haar nummer niet in mijn telefoon, zij de mijne niet en bij checken had ik ook geen verzonden berichtjes of appjes naar dat nummer in mijn telefoon.

Berichtje ging ook over iets heel onschuldigs, zij dacht dat het een titel van een liedje oid was dat ik haar wilde laten horen.

Weirrrrd!!

Welke telefoon en provider heb je/je vriend? Hier een Iphone 4S en T-mobile. Misschien ga ik maar eens T-mobile contacten want het is wel heel vreemd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven