Samsung galaxy s5 mini

01-11-2014 16:54 9 berichten
Het is weer tijd voor een nieuwe telefoon. Hiervoor altijd een iPhone gehad, maar ben er een beetje klaar mee. Je wordt door het niet meer goed kunnen updaten verplicht een nieuwe versie te kopen.



Nu zit ik te denken aan een samsung, de gewone galaxy vind ik mooi, maar veel te groot. De mini spreekt mij dus wel aan. Van de 4 lees ik dat de accu snel leeg is. Is hier misschien iemand die de s5 mini heeft en kan vertellen of deze naar tevredenheid werkt.



Denk daarbij aan:

- snelheid

- gebruiks gemak

- scherpte beeldscherm

- accu



Of zijn er nog andere smartphones waar ik beter naar kan kijken?
Alle reacties Link kopieren
wat is de processor sterkte van deze sg4? volgens mij is sony experia veel sneller.
Daar heb ik niet zoveel verstand van. Dit zegt internet:



De Galaxy S5 mini heeft net als zijn voorganger S4 mini een Snapdragon 400-processor aan boord, al gaat het deze keer om de MSM8226 van Qualcomm met vier Cortex A7-processorkernen op 1,4GHz in plaats van de dualcore-variant met Krait-kernen. De gpu blijft een Adreno 305 en het werkgeheugen heeft bij de S5 mini net als bij zijn voorganger een grootte van 1,5GB.
Alle reacties Link kopieren
de sony
Alle reacties Link kopieren
Een vriend is erg enthousiast over de Experia Z3. Ik heb zelf ook een experia maar dat is een ouder model. Nu ruim drie jaar in gebruik en nog steeds prima, alleen iets trager geworden maar niet storend. Met de S5 mini heb ik geen ervaring. Ik ken wel iemand die na een iPhone is overgestapt op de s4 mini en daar tevreden over is.
Alle reacties Link kopieren
mn laatste sony heef
Alle reacties Link kopieren
Die android versies kan je ook niet updaten hoor. Soms wel, maar dan moet je de mazzel hebben dat je telefoon het aan kan. Ik denk dat je door de ontwikkelingen in software en alle apps die daarin meegaan sowieso om de paar jaar aan een nieuwe telefoon toe bent. En dan vindt ik iPhone het nog best goed doen daarin.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt supertevreden over mijn Samsung S5mini Supersnel en niet snel leeg.



Alleen die gratis SD kaart die ze je beloven heb ik nooit gekregen, werd ook niet opgelost door de klantenservice. Beetje jammer.
Bedankt voor de reacties. Ben nu toch een beetje aan het twijfelen. Gister nog even in verschillende winkels gekeken en dat maakt het niet makkelijker.



Ik vind nu de nokia 930 ontzettend mooi, maar ja dat draait weer op Windows. Ik ga nog even goed nadenken dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven