'Open when' brieven

07-12-2014 00:05 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin krijgt voor kerst van mij een doos vol zelfgeschreven brieven. Ik weet alleen niet wat ik erin moet doen, ik heb in bijvoorbeeld 30; you want to hear good music, een link voor een youtube playlist met liedjes waar wij beide van houden, en bij 25; you need luck, een zelfgemaakt gelukspoppetje. Dit zijn de onderwerpen waar ik niet uit kom (in het engels).



2. We're fighting

3. I'm mad at you

4. You need motivation

8. You feel insecure

9. You're annoyed with me

10. You need to know how much I love you

11. You've had a bad day

13. I'm in a bad mood

15. You need help on a tough decision

16. You need to hear a story

18. Right now

19. You forgot the day we met

20. You need me

22. You need to know how happy you make me

24. You need to know why I love you

26. You've read all of these

27. You're curious about these

28. You're worried about me

29. You're sick

31. Its feb. 14

32. You "hate" your mom

33. You need to talk

35. Need to know someone cares

36. You want to know more about me

37. You doubt our friendship

38. You need "the... to my.." Thingies

39. Its that time of the month

40. You don't want to study

41. There's a Zombie Apocalypse

42. You did something bad

43. You said something bad

44. We have a sleepover

45. We're far apart

46. You've fallen in love

47. Its New Years Day

48. Its the day after Christmas

49. You have your first date
quote:chocolol schreef op 07 december 2014 @ 01:16:

Wat een leuk idee en wat een leuke suggesties zijn hier al gegeven zeg! Ik denk dat ik dit ook een keer ga maken voor someone special. Niet de hele lijst, maar gewoon grappige dingen die toepasbaar zijn desbetreffend persoon.



Weet iemand wat ze hiermee bedoelen? "38. You need "the... to my.." Thingies."Je bent de sprinkles op mijn softijs. En dan zulks in het Engels. Denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 december 2014 @ 01:13:

Ben je als man op missie, heb je thuis een vriendin met een missie...........

https://zijvanhem.wordpre ... ost-tips-deel-1/#more-631



Zouden mannen daar echt heel blij van worden, van die goed bedoelde meuk?Mijn man is militair en in een care package wil ie liever snacks of iets ander praktisch dan briefjes. Denk dat de meeste militairen niet erg gevoelig en romantisch zijn en de moeite die hierin gaat zitten, niet op waarde weten te schatten. Ik stop er wel eens een tekening bij van ons zoontje, dat vindt ie dan wel leuk om op te hangen.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
quote:sorende schreef op 07 december 2014 @ 01:34:

[...]





Je bent de sprinkles op mijn softijs. En dan zulks in het Engels. Denk ik.



Haha ja dat klopt!

"you are the paper to my pen" of "you are the apple to my eye" zoiets.

Lekker cheezy
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Moet er niet aan denken zo'n stapel brieven te krijgen en dan ook nog allemaal van dat zwijmelgeneuzel. Geef haar 'n nieuwe iPhone ofzo of iets anders leuks waar ze wat aan heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie er geen kinder dingen in staan (op verhaal wat voor iedereen kan na) en haal er ook niet uit dat je er kassie wijle voor moet zijn.



Leuk maar wel erg langdradig. Maar vriendin gaf al aan dat ze het leuk vind.



Ja denk dat als je de zin op Google intypt evt.bij afbeeldingen met Quote erachter geschreven er vaak inspirerende quotes met foto's uitrollen die je kan uitprinten of naschilderen if tot je eigen schrijfsel if bijvoegsel kunnen inspireren.
20. Een foto waar jullie elkaar knuffelen? Of een foto waar jij een knuffelgebaar maakt, of gewoon een papier met al je contactgegevens er op.
Als je er al heel veel hebt, dan stop je toch gewoon. Als je zelf al niks kunt bedenken voor 14 februari, dan houdt het snel op he?
Alle reacties Link kopieren
Tjee waarom zo veel..???

Wordt al moe van het rijtje te lezen...vind het erg over de top.
Alle reacties Link kopieren
Wat een project! En dat moet allemaal in het Engels? Waarom, spreekt ze geen Nederlands?
Alle reacties Link kopieren
Waarom verzin je zelf geen andere 'open when' dingen als je bij degene die er nu staan niets kunt verzinnen?

Lijkt mij een stuk leuker, omdat je ze dan ook passend op de persoon kan maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 07 december 2014 @ 01:16:

Wat een leuk idee en wat een leuke suggesties zijn hier al gegeven zeg! Ik denk dat ik dit ook een keer ga maken voor someone special. Niet de hele lijst, maar gewoon grappige dingen die toepasbaar zijn desbetreffend persoon.



Weet iemand wat ze hiermee bedoelen? "38. You need "the... to my.." Thingies."Wij hebben altijd van dat soort momentjes zoals the patrick to my spongebob. Iets tussen ons
Alle reacties Link kopieren
quote:Roelfien schreef op 07 december 2014 @ 09:02:

Wat een project! En dat moet allemaal in het Engels? Waarom, spreekt ze geen Nederlands?We gaan na de middelbare studeren voor Engels docent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven