Digi
alle pijlers
iphone laad niet op
donderdag 22 januari 2015 18:47
donderdag 22 januari 2015 18:57
quote:OldWood schreef op 22 januari 2015 @ 18:47:
Ik had laatst ook dat hij telkens zeurde dat er geen opslagruimte beschikbaar was.
Kon geen foto's meer maken, de update niet uitvoeren, geen apps erop zetten.
Was ineens weer over en kon alles weer.
Tot nu toe niet meer gehad.
Probeer hem even aan en uit te zetten en anders terug naar de winkel.Thanks Oldwood
Ik had laatst ook dat hij telkens zeurde dat er geen opslagruimte beschikbaar was.
Kon geen foto's meer maken, de update niet uitvoeren, geen apps erop zetten.
Was ineens weer over en kon alles weer.
Tot nu toe niet meer gehad.
Probeer hem even aan en uit te zetten en anders terug naar de winkel.Thanks Oldwood
donderdag 22 januari 2015 19:37
vrijdag 23 januari 2015 08:23
Zelfde probleem hier: iPhone 5s sinds een paar maandjes. Plots laadt ie niet meer op, niks noppes nada.
Aangezien ik die via KPN heb, de klantenservice gebeld: mevrouw, daar moet u mee naar de winkel gaan, neem uw legitimatie mee en dan sturen ze die op naar Apple. U zit nog ruim in de garantie.
Ik naar de winkel, blijk ik m'n originele aankoopbon bij te moeten hebben, anders accepteert Apple de zending niet... Ik mopper nog na, dat dat jong van de klantenservice dat ook wel een had mogen melden, in plaats van drie keer te benadrukken Dat Ik Mijn Legitimatie Bij Moest Hebben. Maar goed, weer terug, weer wachten...
Sta ik daar, met legitimatie, met aankoopbon, vraagt die tr*t in de KPN winkel vrolijk of ik m'n iTunes heb uitgezet. 'Want als die nog aan staat, stuurt Apple de iPhone gewoon terug...'.
Uiteraard heb ik mijn gegevens niet bij en moet dus weer naar huis, wat voor mij elke keer 15 km en terug is.
Dus.
Kapotte iPhone via KPN?
- legitimatie
- originele aankoopbon
- zorg dat alles uit staat, want Apple accepteert niks dat nog verbonden schijnt te zijn.
Klote service daar, dat ze hun personeel eens fatsoenlijk opleiden. Argggh.
Aangezien ik die via KPN heb, de klantenservice gebeld: mevrouw, daar moet u mee naar de winkel gaan, neem uw legitimatie mee en dan sturen ze die op naar Apple. U zit nog ruim in de garantie.
Ik naar de winkel, blijk ik m'n originele aankoopbon bij te moeten hebben, anders accepteert Apple de zending niet... Ik mopper nog na, dat dat jong van de klantenservice dat ook wel een had mogen melden, in plaats van drie keer te benadrukken Dat Ik Mijn Legitimatie Bij Moest Hebben. Maar goed, weer terug, weer wachten...
Sta ik daar, met legitimatie, met aankoopbon, vraagt die tr*t in de KPN winkel vrolijk of ik m'n iTunes heb uitgezet. 'Want als die nog aan staat, stuurt Apple de iPhone gewoon terug...'.
Uiteraard heb ik mijn gegevens niet bij en moet dus weer naar huis, wat voor mij elke keer 15 km en terug is.
Dus.
Kapotte iPhone via KPN?
- legitimatie
- originele aankoopbon
- zorg dat alles uit staat, want Apple accepteert niks dat nog verbonden schijnt te zijn.
Klote service daar, dat ze hun personeel eens fatsoenlijk opleiden. Argggh.
conversation = awareness
zaterdag 24 januari 2015 14:06
Bij zoon zijn 5s het zelfde probleem gehad. Opgestuurd naar Apple en kreeg een nieuwe. Enige irritatie wat we hadden is dat we het snoertje erbij hadden gedaan, want dan konden ze zien of daar het probleem in zat. Toen we een nieuwe telefoon kregen zat er geen snoertje bij. En volgens hun zat het er niet bij
Dat heeft die bezorger waarschijnlijk achterover gedrukt, al kunnen we dat niet bewijzen helaas..
Dat heeft die bezorger waarschijnlijk achterover gedrukt, al kunnen we dat niet bewijzen helaas..
zaterdag 24 januari 2015 20:11
quote:emmylou schreef op 24 januari 2015 @ 14:16:
Sinds een paar updates van ios geleden laden iPhones alleen nog op met originele Apple laadsnoeren. Heel irritant. Gebruik je het originele snoer?
Alles origineel, ben er zuinig op.
Vast zo'n geval van domme pech.
Sta je dan met je Karma
Sinds een paar updates van ios geleden laden iPhones alleen nog op met originele Apple laadsnoeren. Heel irritant. Gebruik je het originele snoer?
Alles origineel, ben er zuinig op.
Vast zo'n geval van domme pech.
Sta je dan met je Karma
conversation = awareness
zaterdag 24 januari 2015 20:18
Voor degene met het KPN-probleem: een 'echte' Apple-store wil je vaak sowieso wel helpen, ook als je dingen niet aangesloten/afgesloten/ingehuppeldepuppelt hebt. Bij die in Utrecht helpen ze mij altijd geweldig! Nemen alle apparaten aan, waar ze ook gekocht zijn, en worden zelfs enthousiast van moeilijke problemen (en hulpeloze jonge vrouwen ).
maandag 30 maart 2015 10:06
Ik heb dit zelf ook een tijdje geleden gehad. Ik werd er helemaal gek van, het is zo irritant als je iPhone niet oplaadt...
Zelf ben ik uiteindelijk naar een reparateur gegaan en die heeft de hele iPhone nagekeken, de reparateur zij zelf dat ze op het internet ook een leuke post over dit vaak voorkomende probleem hebben gepost. Link van dit probleem met de oplossing: iPhone 5 laadt niet op - Fixjeiphone
Zelf ben ik uiteindelijk naar een reparateur gegaan en die heeft de hele iPhone nagekeken, de reparateur zij zelf dat ze op het internet ook een leuke post over dit vaak voorkomende probleem hebben gepost. Link van dit probleem met de oplossing: iPhone 5 laadt niet op - Fixjeiphone
maandag 30 maart 2015 11:12
quote:emmylou schreef op 24 januari 2015 @ 14:16:
Sinds een paar updates van ios geleden laden iPhones alleen nog op met originele Apple laadsnoeren. Heel irritant. Gebruik je het originele snoer?
Nee hoor, ik gebruik allemaal neppe snoeren en dat gaat gewoon. Die in mijn auto doet het prima. Die hier thuis niet helemaal. Ik duw hem erin en dan laad hij, maar dan stopt ie weer en zo door. Ik moet hem dan precies goed neerleggen, zodat hij wel oplaad en er dan verder vanaf blijven dan werkt het wel nog gewoon. Het is alleen niet ideaal, maar hij doet het wel
Dat gat waar de stekker in moet een keer uitstofzuigen wil ook wel helpen overigens.
Sinds een paar updates van ios geleden laden iPhones alleen nog op met originele Apple laadsnoeren. Heel irritant. Gebruik je het originele snoer?
Nee hoor, ik gebruik allemaal neppe snoeren en dat gaat gewoon. Die in mijn auto doet het prima. Die hier thuis niet helemaal. Ik duw hem erin en dan laad hij, maar dan stopt ie weer en zo door. Ik moet hem dan precies goed neerleggen, zodat hij wel oplaad en er dan verder vanaf blijven dan werkt het wel nog gewoon. Het is alleen niet ideaal, maar hij doet het wel
Dat gat waar de stekker in moet een keer uitstofzuigen wil ook wel helpen overigens.
maandag 30 maart 2015 14:35
Oh, update: ik heb een Hele Nieuwe gekregen!
Nog een beetje balen toen ik 'm kwam ophalen dat ie niet gerepareerd kon worden (want, alles kwijt), maar wat bleek: inloggen met m'n iCloud (was me niet eens bewust van het feit dat Dochter die geactiveerd had) en alles stond weer precies zo ingesteld als eerder.
Yeah, ik ben fan!
Nog een beetje balen toen ik 'm kwam ophalen dat ie niet gerepareerd kon worden (want, alles kwijt), maar wat bleek: inloggen met m'n iCloud (was me niet eens bewust van het feit dat Dochter die geactiveerd had) en alles stond weer precies zo ingesteld als eerder.
Yeah, ik ben fan!
conversation = awareness
maandag 30 maart 2015 14:36
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 maart 2015 @ 11:12:
[...]
Nee hoor, ik gebruik allemaal neppe snoeren en dat gaat gewoon. Die in mijn auto doet het prima. Die hier thuis niet helemaal. Ik duw hem erin en dan laad hij, maar dan stopt ie weer en zo door. Ik moet hem dan precies goed neerleggen, zodat hij wel oplaad en er dan verder vanaf blijven dan werkt het wel nog gewoon. Het is alleen niet ideaal, maar hij doet het wel
Dat gat waar de stekker in moet een keer uitstofzuigen wil ook wel helpen overigens.Maar voor die neppe snoertjes (ook ik wilde een assortiment bij de Action op de kop tikken... han-dig) werd ik wel gewaarschuwd: die vernaggelen blijkbaar je iPhone!@
[...]
Nee hoor, ik gebruik allemaal neppe snoeren en dat gaat gewoon. Die in mijn auto doet het prima. Die hier thuis niet helemaal. Ik duw hem erin en dan laad hij, maar dan stopt ie weer en zo door. Ik moet hem dan precies goed neerleggen, zodat hij wel oplaad en er dan verder vanaf blijven dan werkt het wel nog gewoon. Het is alleen niet ideaal, maar hij doet het wel
Dat gat waar de stekker in moet een keer uitstofzuigen wil ook wel helpen overigens.Maar voor die neppe snoertjes (ook ik wilde een assortiment bij de Action op de kop tikken... han-dig) werd ik wel gewaarschuwd: die vernaggelen blijkbaar je iPhone!@
conversation = awareness