Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe WAKKER

01-02-2015 02:43 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Cafe WAKKER.







Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Zelfde foto's Myv. Heppy NT.

Ik zak, trustuh meisjes.
Trusten Moos


















Mylene_Valerie schreef op 01 februari 2015 @ 02:33:

[...]





Is een soort marktplaats, aangeboden en vragen, van allerlei dingen, dus geen verkoop van goederen, vrijwilligerswerk. Dus kan zijn hulp bij klusjes bij jou, kan uiteraard ook andersom als je iemand denkt te kunnen helpen.





Aha, dat is een mooi initiatief. Ik ben op zoek naar een organizer. Ik heb te veel kleding, te veel boeken en te veel tijdschriften. Er moet echt iets uit, heb geen verzamelwoede ofzo en alles ligt. hangt/staat netjes in de kasten. Maar er moet echt wat uit, zeker kleding (mijn boeken doe ik toch niet weg)
Even mijn laatste post gekopieerd.
Alle reacties Link kopieren
Truste Moos.



Happy new topic!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Present!
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 01 februari 2015 @ 02:45:



Mylene_Valerie schreef op 01 februari 2015 @ 02:33:

[...]





Is een soort marktplaats, aangeboden en vragen, van allerlei dingen, dus geen verkoop van goederen, vrijwilligerswerk. Dus kan zijn hulp bij klusjes bij jou, kan uiteraard ook andersom als je iemand denkt te kunnen helpen.





Aha, dat is een mooi initiatief. Ik ben op zoek naar een organizer. Ik heb te veel kleding, te veel boeken en te veel tijdschriften. Er moet echt iets uit, heb geen verzamelwoede ofzo en alles ligt. hangt/staat netjes in de kasten. Maar er moet echt wat uit, zeker kleding (mijn boeken doe ik toch niet weg)Praadje, je kan dingen op MP zetten of bijv. hier aanbieden bij het gratis topic bij Overig? Of een topic openen op het prikbord?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jammer dat jij geen maatje 38 heb MV, volgens mij moet jij er voor je werk wel representatief uitzien en ik heb zoveel mooie pakken met blouses. Het meeste maar een of twee keer gedragen.
Ha Jo, gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Ook present. Truste Moos!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 01 februari 2015 @ 02:46:

Present!We zijn er weer. Heb de mods gevraagd het oude topic te sluiten. Hebben we best snel gedaan het oude topic vol lullen. Nou ja, dankzij Door hahahahahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haha, ja die Door kan lullen als brugman
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 01 februari 2015 @ 02:48:

Jammer dat jij geen maatje 38 heb MV, volgens mij moet jij er voor je werk wel representatief uitzien en ik heb zoveel mooie pakken met blouses. Het meeste maar een of twee keer gedragen.



Ja balen. Klopt van de kleding idd.



Heb je eerst nog een afvalkuur? Dan wil ik je erna graag van je overschot afhelpen hahahaha.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Marjo is ook in tha house
Nou als jij afvalt wil ik ze best voor je bewaren hoor. Is denk ik allemaal 38/40.
Gaan we samen afvallen want ik mag ook wel een klein maatje minder.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn hele leven maat 36 gehad , nooit gelijnd en altijd alles kunnen eten en nu ineens sinds anderhalf jaar komen de kilo's eraan. Het is de leeftijd zeggen ze
En ook nog bijpassende schoenen. (Oh ja daar heb ik er ook veel te veel van. Denk wel meer als 100 paar)

Maat 40/41
Haha Marjo, heel herkenbaar. Ik eet te weinig en te onregelmatig en daar zet je ook wel van uit.
Niet dik, maar ik val nu denk ik wel in de categorie volslank ben ik bang.
Alle reacties Link kopieren
Ik at ook onregelmatig en te weinig soms, geen ontbijt en veel suiker. Ben er nu wel op aan het letten. Regelmatig eten, geen dieet hoor. Gewoon wat gezonder.
Dat is vaak ook het beste Marjo, gezond en regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 01 februari 2015 @ 02:52:

Nou als jij afvalt wil ik ze best voor je bewaren hoor. Is denk ik allemaal 38/40.



Ja vrees dat ik die maat niet ga redden lieverd. En schoenen heb ik maat 38 dus ik kan je niet helpen.



Kan ik jou nog ergens mee helpen, wat kan jij gebruiken? (puzzel gaat woensdag jouw kant op, was even hectisch van de week, sorry)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 01 februari 2015 @ 02:50:

Haha, ja die Door kan lullen als brugman
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven