Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2015 deel 3

02-03-2015 13:40 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, vooruit dan...



Boer Tom heeft gekozen voor Rimke:





Boer Theo gaat een weekendje weg met Nancy:





Boer Jan heeft gekozen voor Rianne:





Boer Geert heeft gekozen voor Hetty:





Boerin Bertie heeft gekozen voor Esther:





Het is wel véééééél meer scrollen hoor, met al die foto's
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 29 maart 2015 @ 22:48:

[...]





Ik denk dat er verschillende soorten BZV fans zijn. Sommige willen graag drama zien of 'tut tut tut' zeggen; anderen willen graag dat het goed gaat. Wat je wil zien, zie je er in.Dat is ook zo
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 maart 2015 @ 22:10:

http://www.rtvnoord.nl/gemist/gemist.aspDank je voor het plaatsen van de link. Ik vind het leuk als ik zie hoe blij ze met elkaar zijn. Geert is nog steeds zich zelf, alleen iets rustiger. Dat is prima. Hij zei dat hij de pilletjes veel eerder had moeten nemen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:liebeskind schreef op 29 maart 2015 @ 21:59:

Ohhh waarom koos hij niet voor die lieve Ada???????Omdat hij zijn gevoel heeft gevolgd. Ik vind het prima. Ada is een schat maar ook druk. Misschien te druk voor iemand die zelf al te druk is.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 29 maart 2015 @ 22:48:

[...]





Ik denk dat er verschillende soorten BZV fans zijn. Sommige willen graag drama zien of 'tut tut tut' zeggen; anderen willen graag dat het goed gaat. Wat je wil zien, zie je er in.Dan ben ik een fan die hoopt dat het goed gaat. Daarom doen ze toch aan zo'n programma mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 29 maart 2015 @ 22:29:

Overdrijven kan ook. Ze wilde dat de camera niet boven kwam omdat ze vond dat ze er niet zo fraai bij liep. Later in de kas kwam ze er gewoon bij staan. Over de Ritalin zei Geert iets als 'had ik het maar eerder gedaan'. Dus zo erg lijdt hij niet onder haar aanwezigheid. Hij vond haar vannaf het begin het leukste en ze zijn nu samen. Wat is daar nou erg aan?Zij hebben ondervonden wat het is om de camera steeds om zich heen te hebben. Alles wat ze deden werd door het hele land onder een loep gelegd en besproken. Ik zou dan ook even geen zin hebben in alweer camera's. En al helemaal niet onverwachts bij het behangen. Wat overigens een rot-klus kan zijn. Dat ze later erbij kwam deed ze voor Geert omdat hij er anders alleen mee was. Als ik met een behangklus bezig ben kom ik niet eens van de kamer af al stond de koningin op de stoep. Dat ze er toch even bijkwam vind ik netjes. Hetty zal dan vast even vijf minuten kunnen nemen om zich zelf ietsjes te fatsoeneren
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 29 maart 2015 @ 23:02:

[...]





Zij hebben ondervonden wat het is om de camera steeds om zich heen te hebben. Alles wat ze deden werd door het hele land onder een loep gelegd en besproken. Ik zou dan ook even geen zin hebben in alweer camera's. En al helemaal niet onverwachts bij het behangen. Wat overigens een rot-klus kan zijn. Dat ze later erbij kwam deed ze voor Geert omdat hij er anders alleen mee was. Als ik met een behangklus bezig ben kom ik niet eens van de kamer af al stond de koningin op de stoep. Dat ze er toch even bijkwam vind ik netjes. Hetty zal dan vast even vijf minuten kunnen nemen om zich zelf ietsjes te fatsoeneren Volgens mij zei Hetty zoiets van 'ik zie er niet uit'. Ze wilde dus niet op camera. Kan ik heel goed begrijpen. Ik zou liever ook niet op camera willen als ik in mijn oude kleding, met mijn haar door de war, sta te behangen. Naderhand kwam ze erbij en zag ze er prima uit. Prima toch? Het is toch niet alsof ze zich heeft verstopt ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ada was zeker ook een drukte maker. Ach Geert viel op Hetty 's snoetje zoals die dat zo mooi zei. Zij zijn gelukkig samen en daar gaat het uiteindelijk om.
Alle reacties Link kopieren
En al had Hetty geen zin in een camera, dan betekent het niet dat ze een heks is voor Geert of zo.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 maart 2015 @ 22:56:

[...]





Dan ben ik een fan die hoopt dat het goed gaat. Daarom doen ze toch aan zo'n programma mee?+1
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 maart 2015 @ 23:07:

[...]





Volgens mij zei Hetty zoiets van 'ik zie er niet uit'. Ze wilde dus niet op camera. Kan ik heel goed begrijpen. Ik zou liever ook niet op camera willen als ik in mijn oude kleding, met mijn haar door de war, sta te behangen. Naderhand kwam ze erbij en zag ze er prima uit. Prima toch? Het is toch niet alsof ze zich heeft verstopt ofzo.Iedereen gaat als eukalipta op de foto of voor de camera al ziet het er niet uit anders gaan de mensen wat van je denken
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat Hetty ook wist dat ze langs kwamen voor opnames. Het kwam wel raar over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 29 maart 2015 @ 23:27:

Ik neem aan dat Hetty ook wist dat ze langs kwamen voor opnames. Het kwam wel raar over.



Misschien was de cameraploeg wel te vroeg, kan ook. Of had Geert weer aan de maanlanding zitten denken en was hij het vergeten te vertellen dan ze kwamen. Kan ook.



Als ik er al iets van vond dan was het: Oh, die heeft zoveel negatieve ervaring met de media, die wil niet de regie uit handen geven over hoe ze op tv komt en niet met een behanghoofd op tv. En terecht.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 29 maart 2015 @ 23:27:

Ik neem aan dat Hetty ook wist dat ze langs kwamen voor opnames. Het kwam wel raar over.Volgens mij waren ze gewoon te vroeg. Bij Janko en Esther waren ze ook al te vroeg, dat hoor je Esther nog zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 29 maart 2015 @ 15:32:

[...]





Die kan ik kijken. Ik hoop dat het met ondertiteling is. Maar dat zal wel niet.

Ik weet wel dat een MUG daar een vette vlieg is. Hoe ze de mug noemen? Dat weet ik NET. Net is in Groningen niet. Lekker duidelijk. Dat is een neefje
Sander de Kramer wandelt met BZV-boerin Bertie over haar landerijen in Zeeland. Voor het eerst sinds de ontknoping op 22 maart kijkt ze in De Wandeling uitgebreid terug op haar liefdeszoektocht. Heel Nederland keek de afgelopen weken geïntrigeerd toe hoe deze boerin worstelde met haar ongemakkelijke liefdesavonturen. Welke vrouw schuilt er achter die vrolijke lach, maar ook achter dat pantser dat ze optrok? Ze kreeg kritiek maar ook lof (in de vorm van een feministisch strijdlied). Hoe is het haar sindsdien vergaan en hoe gelukkig is ze nu?



Vanavond om half 8 op NPO 2
Ga kijken.
Wie kijkt er nog meer naar De wandeling nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 29 maart 2015 @ 22:55:

[...]





Omdat hij zijn gevoel heeft gevolgd. Ik vind het prima. Ada is een schat maar ook druk. Misschien te druk voor iemand die zelf al te druk is.



Hij moet het zelf weten maar ik zie geen gelukkige man en daarom heb ik geen ik vind het prima gedachte.

Mijn insteek van een relatie is veel van elkaar houden en het leuk hebben met elkaar.

Dat idee krijg ik niet. Ik zie een ongelukkige man en die man die ooit als een kind zo blij door het leven dartelde en sprong is weg!
Alle reacties Link kopieren
quote:liebeskind schreef op 30 maart 2015 @ 20:32:

[...]





Hij moet het zelf weten maar ik zie geen gelukkige man en daarom heb ik geen ik vind het prima gedachte.

Mijn insteek van een relatie is veel van elkaar houden en het leuk hebben met elkaar.

Dat idee krijg ik niet. Ik zie een ongelukkige man en die man die ooit als een kind zo blij door het leven dartelde en sprong is weg!





Waaraan zie jij dan dat hij ongelukkig zou zijn?

En een man die ooit blij door het leven dartelde? Mens, je kent hem niet eens. Sorry hoor

Ik ga uit van wat hij zelf zegt op TV en hij zegt dat hij jaren eerder aan de pillen had gemoeten, dus hij is er blij mee. En aangezien wij Hetty en Geert niet kennen, kunnen we weinig zeggen over hoe hun relatie in het echt is maar ze zeggen gelukkig te zijn en ik zie dat ook wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 30 maart 2015 @ 20:37:

[...]





Waaraan zie jij dan dat hij ongelukkig zou zijn?

En een man die ooit blij door het leven dartelde? Mens, je kent hem niet eens. Sorry hoor

Ik ga uit van wat hij zelf zegt op TV en hij zegt dat hij jaren eerder aan de pillen had gemoeten, dus hij is er blij mee. En aangezien wij Hetty en Geert niet kennen, kunnen we weinig zeggen over hoe hun relatie in het echt is maar ze zeggen gelukkig te zijn en ik zie dat ook wel.



Ik zie een totaal andere Geert. De glans in zijn ogen is weg. Die ondeugende oogjes waar Ada het zo over had zijn weg.

Misschien zie jij dat niet maar ik zie het wel en ik vind dat heel jammer.

En waarom zou je voor je partner aan medicatie gaan die je voorheen nooit hebt gebruikt? Omdat Hetty dan rust krijgt krijgt. Ik vind dat een ongezonde reden.

Als je niet tegen een adhd'er kan waarom ben je er dan mee? Als je rust profileert waarom kies je dan voor een drukke en dan nog wel adhd'er?

En dan zou hij ook nog zijn bedrijfje wegdoen. Is dat ook ZIJN idee? Ik durf het ten zeerste te betwijfelen, hoor!

Maar heee, als hij dat wil moet ie dat doen he..
Juf minni is ook weer binnen.
Alle reacties Link kopieren
Tja, Geert is een volwassen man die zelf kan beslissen wat hij met zijn leven aan wil dunkt mij. Als die man Ritalin wil, dan doet ie dat. Wil hij dat niet, dan niet. Wil hij met Hetty zijn dan doet hij dat, wil hij dat niet, dan doet hij dat niet. Erg simpel, hoeven we Hetty niet aan te rekenen. De tijd zal het leren...
Poep, wie heeft jou gescheten?
Geert vertelde zelf dat hij veel minder denkt, dat normaal gesproken zijn gedachten continu doorgingen, en dat het nu rustiger is. Wat is daar mis mee? Kan mij goed voorstellen dat dit veel beter voor hem is. En inderdaad: die man is volwassen en weet zelf wel wat ie wil.



Maar het is maar net wat mensen willen zien en hoe ze het willen uitleggen.
Aaah, neefje is een mug uit Groningen.

Ik kan natuurlijk ook typen dat er in Groningen neefjes vliegen.

Of .... Neefjes ...... In Groningen zien ze ze vliegen.



Boer Geert..... Nou, die hangt bij boerin Bertie op het toilet. Past goed bij de foto van Madonna. Geert heeft wel een broek aan.



Ik vond het een prima uitzending. Ik zou ook wel in de boerderij van Bertie willen wonen. Gewoon een leuke ontwikkelde vrouw.

Leuk, zo open als ze was. Kwam heel anders over dan op tv voor bzv. (Ze had het ook en beetje te bont gemaakt met haar jas. Niet de oranje jas, maar ze heeft wel gevoel voor humor .... of The Smurfs 2 gezien waarin Gargamel zijn jassen op dezelfde manier had opgehangen.)

Hetty heb ik niet gezien, maar ik geloof het wel.



Ik vind het de moeite om de Wandeling met Bertie er in te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:plous schreef op 30 maart 2015 @ 20:50:

Juf minni is ook weer binnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven