Vreemd(ge)gaan met oudere collega

28-05-2015 21:35 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_234389 wijzigde dit bericht op 30-07-2015 14:16
Reden: x
% gewijzigd
quote:lemoos2 schreef op 28 mei 2015 @ 23:02:

[...]





Daar keken ze de film op. Gratis WiFi enkel in de lobby bij een low budget hotel Al die zakenreizen moeten ergens van betaald worden natuurlijk. U-huh.
ook leuk dat er dialoogjes in de OP staan.



en toen zei ik "leuk maar ik heb een vriend"

en hij zei "doe de laptop dicht en kom op me lap"
wie wil er even een tijdbalk maken? Ik vraag me af wat er tussen 6.30 en 8.30 is gebeurd
quote:plous schreef op 28 mei 2015 @ 23:00:

Maar waarom toch die laptop terwijl je een film zat te kijken?Omdat ze anders de laptop niet dicht kon klappen. En ook niet kon trillen van angst.
Alle reacties Link kopieren
quote:plous schreef op 28 mei 2015 @ 23:00:

Maar waarom toch die laptop terwijl je een film zat te kijken?Netflix op mijn laptop
wat een flauwekul toch weer.

iets minder overbodige details de volgende keer
Alle reacties Link kopieren
quote:plous schreef op 28 mei 2015 @ 23:01:

En waarom mogen collega's die je nog nooit hebt gezien ineens een stagiaire begeleiden?De collega waarmee ik eigenlijk zou gaan en ook al eens eerder geweest was, was ziek.
Vreemdgaan en buitenland is best wel een rode draad in dit soort topics.



Voor welke merken was hij model?
Alle reacties Link kopieren
quote:hello-you schreef op 28 mei 2015 @ 23:09:

[...]



Netflix op mijn laptop Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die Noorse film heet die jullie hebben gezien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 mei 2015 @ 23:07:

wie wil er even een tijdbalk maken? Ik vraag me af wat er tussen 6.30 en 8.30 is gebeurdIk denk dat ze twee uur lang ging douchen. Dat krijg je ervan als je gebeft bent geworden.
quote:charlottew88 schreef op 28 mei 2015 @ 23:14:

[...]





Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die Noorse film heet die jullie hebben gezien.Niels Holgerson, mut du geheume neuchtvleucht neur ameurika
quote:zimi schreef op 28 mei 2015 @ 23:14:

Vreemdgaan en buitenland is best wel een rode draad in dit soort topics.



Voor welke merken was hij model?

Miele, er is geen betere

Wasmachines voor Wasbordjes
Alle reacties Link kopieren
quote:zimi schreef op 28 mei 2015 @ 23:14:

Vreemdgaan en buitenland is best wel een rode draad in dit soort topics.



Voor welke merken was hij model?Ik ga er niet in detail op in maar hij is het gezicht bij/van een aantal parfum merken geweest, deed daarvan ook de tv commercials en liep op fashion weeks in de grote wereld steden. Inmiddels doet hij al een aantal jaren geen modellenwerk meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 mei 2015 @ 23:17:

[...]



Niels Holgerson, mut du geheume neuchtvleucht neur ameurikaNiels Holgerson dat weet ik nog, nu voel ik mij echt oud
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 28 mei 2015 @ 23:15:

[...]





Ik denk dat ze twee uur lang ging douchen. Dat krijg je ervan als je gebeft bent geworden.Kan best wel om jullie lachen :')
Alle reacties Link kopieren
Oooooooo
Wat een geweldig topic weer
Alle reacties Link kopieren
Als de eerste de beste ouwe geiligaard je wil bespringen, ben je niet verplicht om daarin mee te gaan hoor. Je mag gewoon nee zeggen. Zo'n eer is het ook weer niet om een keer geneukt te worden, een beetje man kan zo ongeveer iedere dag op een vrouw die er niet heel lelijk uitziet.

Jij moet voor jezelf gaan bedenken wat JIJ wil. Waarom zou het jou boeien dat hij beweert aan jou gedacht te hebben? En wie zegt dat dat waar is? Misschien heeft hij anderen in zijn bed gehad en wil hij nu jou verder bewerken.

O ja, maak het eerst uit met je vriend, voordat je met je o zo interessante ouwe model verder bekijkt hoe je in de markt ligt. Dat is wel zo netjes.
quote:hello-you schreef op 28 mei 2015 @ 23:23:

[...]





Ik ga er niet in detail op in maar hij is het gezicht bij/van een aantal parfum merken geweest, deed daarvan ook de tv commercials en liep op fashion weeks in de grote wereld steden. Inmiddels doet hij al een aantal jaren geen modellenwerk meer.Let the games begin. Wat doet Mark van der Loo tegenwoordig?
Alle reacties Link kopieren
Lekker geloofwaardig. Not.

's ochtends was je nog dronken dat je hem liet zoenen?

EN WAAROM IS BIJ SOMMIGE/VEEL JONGEREN TEGENWOORDIG ORALE SEKS GEEN SEKS?
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 13-08-2015 21:51
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:holymadder schreef op 29 mei 2015 @ 00:13:

Lekker geloofwaardig. Not.

's ochtends was je nog dronken dat je hem liet zoenen?

EN WAAROM IS BIJ SOMMIGE/VEEL JONGEREN TEGENWOORDIG ORALE SEKS GEEN SEKS?

Hoezo ongeloofwaardig dan?

Nee, ik denk dat ik het raar vond om af te wijzen.

En geen idee eigenlijk, haha
quote:hello-you schreef op 28 mei 2015 @ 21:48:

[...]



Het is inderdaad niet het saaie bedrijfje om de hoek, maar ik heb er in die maanden ook hard voor gewerkt (vandaar dat ze me ook al een baan aangeboden hebben).



Wat ik dan niet begrijp dat als je er zo hard voor hebt gewerkt, jouw carriere die nog nauwelijks begonnen is zo op het spel zet door je op de eerste beste zakenreis door een onbekende collega laat gebruiken.

Hoe serieus neem je jezelf dan en hoe serieus denk je dat anderen je nog nemen? Je hebt jezelf ontzettend voor schut gezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:hello-you schreef op 29 mei 2015 @ 00:32:

[...]



Hoezo ongeloofwaardig dan?

Nee, ik denk dat ik het raar vond om af te wijzen.

En geen idee eigenlijk, haha



Ben je ook klaargekomen?



Waarom raar om af te wijzen? Komt dit doordat meisjes altijd geleerd wordt lief en zorgzaam te zijn?
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er een bouquet reeks van maken alleen de vrijmibo verhalen nog wat uitbreiden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven