Ergerlijke facebookberichten deel 3

26-07-2015 19:51 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kunnen weer verder!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik ben denk ik voor sommige van mijn fb vrienden zo'n irritante poster

Heb sinds mijn dochtertje (een maand geleden ) is geboren al 6 foto's gepost van haar



Maar ben zo trots en het lijkt erop dat er genoeg mensen (Aan de likes/reacties te zien) het (nog?) leuk vinden hAha
6 foto's in een maand is prima vind ik!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin op Facebook die constant haar 'herinneringen' opnieuw post in de hoop dat er nu wél iemand op reageert. Liefst nog met vreselijke teskten als 'Me lieffie for altij!'
Alle reacties Link kopieren
6 foto's in een maand van een pasgeborene? Gewoon doorgaan Titato, dat is heel netjes. En natuurlijk willen je vrienden dat zien, tenzij ze heel erg anti-kind zijn. Zo erg is het nou ook weer niet, toch?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wat een plaatjes! Minniemouse, het zijn wel pareltjes.

Ik vind Facebook leuk. Ik heb veel familie in het buitenland en zo leef je op afstand een beetje met elkaar mee. Gelukkig kom ik verder niet heel vaak dit soort enge plaatjes tegen. Wel van die types die iedere dag een "goeiemorgen" plaatje posten. Vreselijk kitsch maar verder niet storend.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 11 oktober 2015 @ 21:26:

[afbeelding]



fijn rekensommetje dat niet klopt



Diefstal vind ik wel wat kort door de bocht, maar ik ben persoonlijk van mening dat er geen winstbejag zou moeten zijn als het gaat om de zorgverzekeringen. En een buffer, oké, maar die buffers zijn nu zo groot dat het niet nodig is om het nu weer duurder te maken het komende jaar.

Maar goed, als je het zo genuanceerd zegt dan deelt niemand je plaatje natuurlijk, haha
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 12 oktober 2015 @ 11:03:

[...]





Diefstal vind ik wel wat kort door de bocht, maar ik ben persoonlijk van mening dat er geen winstbejag zou moeten zijn als het gaat om de zorgverzekeringen. En een buffer, oké, maar die buffers zijn nu zo groot dat het niet nodig is om het nu weer duurder te maken het komende jaar.

Maar goed, als je het zo genuanceerd zegt dan deelt niemand je plaatje natuurlijk, haha



Beetje offtopic maar ik vind het niet zo ruim eigenlijk.

Dat is een buffer van ongeveer 500,- per persoon.

Op gemiddeld gedeclareerde kosten van meer dan 2100,- per Nederlander per jaar vind ik een buffer van 500,- niet extreem veel...

Als iedereen 2 jaar achter elkaar 10% meer declareert is het al bijna op...



Tot zover mijn off-topic.
Zag net deze:

Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 11 oktober 2015 @ 23:20:

6 foto's in een maand is prima vind ik!Ohhhh goed om te horen!😃😃
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 12 oktober 2015 @ 09:44:

6 foto's in een maand van een pasgeborene? Gewoon doorgaan Titato, dat is heel netjes. En natuurlijk willen je vrienden dat zien, tenzij ze heel erg anti-kind zijn. Zo erg is het nou ook weer niet, toch?





Elke dag is missschien idd wat anders he, haha Ben het alleen niet gewend Van mij zelf. En idd gelukkig vinden mijn vrienden het volgens mij niet erg, naar soms hoor je dat mensen gek worden van baby foto's haha

Dit zijn trouwens geen foto's met "eerste vieze luier" enz hoor hAha

Moet ook wel zeggen dat mijn dochtertje super schattig is
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 2x per week een babyfoto een beetje de max. Dus dan mag je er nog zeker 2 bijplaatsen ;)
Alle reacties Link kopieren




Weet iemand hier wat echoisme is?
Time spent with a cat is never wasted
Dat plaatje was ik een paar pagina's terug ook al tegen gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Is dat Toni Morrisson op de achtergrond van dat plaatje. Nou, daar kan ze blij mee zijn (NOT)



Lijkt er wel op...https://www.google.co.uk/search?q=Toni+ ... en+profile
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:closednote schreef op 12 oktober 2015 @ 14:29:

Dat plaatje was ik een paar pagina's terug ook al tegen gekomen.

Volgens mij was het zelfs al hier in het topic gedeeld.

Maar dat 'echoisme' blijft voor mij, als echoscopiste, toch enorm intrigerend.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Oh excuses, dan heb ik niet goed teruggelezen!
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 12 oktober 2015 @ 15:51:

Oh excuses, dan heb ik niet goed teruggelezen!Sommige plaatjes zijn gewoon te mooi om ze maar 1x te plaatsen. Je kunt niet alles bijhouden hè. Ik vind het geen punt hoor, als een plaatje nog een keer langskomt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Van uit mijn kant niet echt een ergernis maar voor iemand anders blijkbaar wel. Vriend van mij is getagd in een of ander muziek spel om 7 dagen lang een liedje uit je jeugd te posten en dan iemand te vragen dit ook 7 dagen lang te doen.

Deze vriend doet hier alleen niet aan mee en nu is de persoon die deze vriend heeft getagd boos want zo word de ketting verbroken
Alle reacties Link kopieren
Ik had iemand die postte over de graaicultuur. Dit omdat de boetes hier ongeveer 3 x hoger zijn dan in Duitsland, en dat was een schande. Dan komt er ook nog een antwoord op dat de "arme man" gepakt wordt, en dat je vooral niet te hard moet rijden want dan wordt je uitgekleed.

Op mijn antwoord dat nergens staat dat te hard rijden verplicht is, en dat mensen die zich aan de regels houden, niet uitgekleed worden, wordt niet meer gereageerd.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 12 oktober 2015 @ 15:54:

Van uit mijn kant niet echt een ergernis maar voor iemand anders blijkbaar wel. Vriend van mij is getagd in een of ander muziek spel om 7 dagen lang een liedje uit je jeugd te posten en dan iemand te vragen dit ook 7 dagen lang te doen.

Deze vriend doet hier alleen niet aan mee en nu is de persoon die deze vriend heeft getagd boos want zo word de ketting verbroken En dat was zomaar zonder een goed doel er achter?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:titato schreef op 12 oktober 2015 @ 11:32:

[...]





Ohhhh goed om te horen!😃😃Het zou mij veel te veel zijn En iedereen vindt zijn kind lief/schattig/prachtig, maar ik hoef niet elke week weer een foto van een baby te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ach, je kan toch doorscrollen? In mijn tijd, ahum, oma vertelt, kon je helemaal niet zoiets doen. Ik heb er ook eentje op mijn tijdlijn die regelmatig foto's deelt, en soms like ik, soms doe ik niets en soms zet ik er iets liefs bij.

Ik zie liever babyfoto's dan ongefundeerde schreeuwberichten van PvO.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:titato schreef op 11 oktober 2015 @ 23:19:

Ik ben denk ik voor sommige van mijn fb vrienden zo'n irritante poster

Heb sinds mijn dochtertje (een maand geleden ) is geboren al 6 foto's gepost van haar



Maar ben zo trots en het lijkt erop dat er genoeg mensen (Aan de likes/reacties te zien) het (nog?) leuk vinden hAha



Jee dat is toch niet veel hoor.

6 op een dag wordt wat vervelend denk ik maar dan nog...als jij dat wilt ook gewoon doen Jouw FB hé. Wie het niet wil zien kan dat uitzetten.
quote:AnAppleADay schreef op 12 oktober 2015 @ 11:08:

[...]





Beetje offtopic maar ik vind het niet zo ruim eigenlijk.

Dat is een buffer van ongeveer 500,- per persoon.

Op gemiddeld gedeclareerde kosten van meer dan 2100,- per Nederlander per jaar vind ik een buffer van 500,- niet extreem veel...

Als iedereen 2 jaar achter elkaar 10% meer declareert is het al bijna op...



Tot zover mijn off-topic.Eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 12 oktober 2015 @ 16:18:

Ik had iemand die postte over de graaicultuur. Dit omdat de boetes hier ongeveer 3 x hoger zijn dan in Duitsland, en dat was een schande. Dan komt er ook nog een antwoord op dat de "arme man" gepakt wordt, en dat je vooral niet te hard moet rijden want dan wordt je uitgekleed.

Op mijn antwoord dat nergens staat dat te hard rijden verplicht is, en dat mensen die zich aan de regels houden, niet uitgekleed worden, wordt niet meer gereageerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven