Tiques 4

01-05-2007 21:17 419 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet er weer mee????
Alle reacties Link kopieren




quote: lijniebeer reageerde



zit nog altijd bij het kunstwerk maar alles wat ik erin zie is niet goed Lijnie je puzzelt teveel, ik zou eens op vakantie gaan als ik jou was



ondanks deze hint heb ik toch echt nog een hintje nodig ik heb al vele dingen ingevoerd met en zonder lidwoord maar tot nu toe zonder resultaat
Alle reacties Link kopieren
mailen mag altijd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een mail gestuurd citroen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb hem nu dankzij een hint van Zotteoma. Ik had al vele dingen ingevuld die hier mee te maken hebben maar dus niet aan iets waar je naar toe kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
zotteoma heb je gemaild voor 26 om mijn zin na tekijken
Alle reacties Link kopieren
moet je bij 27 weer rekenen
Alle reacties Link kopieren
ik zal de mogelijkheden wat verkleinen. Er is een tweeling bij. Dan zijn er niet zoveel opties meer hoor
Alle reacties Link kopieren
Bij 17 heb ik het bovenste omgezet naar romeinen maar dat brengt mij niet veel verder
Alle reacties Link kopieren
mag deze beginneling nog iets vragen? voel me echt een muts, maar kan iemand naar vraag 3 van parcours 1 kijken??Je moet een code omzetten en volgens mij is het woord achterstevoren(in het wit). maar nu heb ik alles gerpobeerd. Hoofdletters, achterstevoren, de code achterstevoren etc etc. Kan iemand deze nog herinneren? Want ik baall dat ik niet verder kan...
Alle reacties Link kopieren
kan iemand mij een beetje helpen bij 25

ik ben al de hele middag aan het rekenen
Alle reacties Link kopieren
bij 17 moet je draaien
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er doorheen. Pfffffff, voor mij even geen gepuzzel meer.
Alle reacties Link kopieren
mag deze beginneling nog iets vragen? voel me echt een muts, maar kan iemand naar vraag 3 van parcours 1 kijken??Je moet een code omzetten en volgens mij is het woord achterstevoren(in het wit). maar nu heb ik alles gerpobeerd. Hoofdletters, achterstevoren, de code achterstevoren etc etc. Kan iemand deze nog herinneren? Want ik baall dat ik niet verder kan...
achterstevoren is goed, wit: je moet niet DE code, maar CODE achterstevoren invullen



tine
Alle reacties Link kopieren
tacuma, je mag me mailen hoor
Alle reacties Link kopieren
bij 17 moet je draaien
thanks ik had hem binnen 2 tellen na deze hint
Alle reacties Link kopieren
ik ben er ook doorheen, nu maar even puzzelloos door het leven...tot de volgende puzzel weer online komt of zo

Iedereen bedankt voor hints en tips
Alle reacties Link kopieren
mag deze beginneling nog iets vragen? voel me echt een muts, maar kan iemand naar vraag 3 van parcours 1 kijken??Je moet een code omzetten en volgens mij is het woord achterstevoren(in het wit). maar nu heb ik alles gerpobeerd. Hoofdletters, achterstevoren, de code achterstevoren etc etc. Kan iemand deze nog herinneren? Want ik baall dat ik niet verder kan...
emma hier staan hints voor Tiques 4. Als we hier hints voor de andere delen gaan neerzetten gaat dat verwarrend werken voor degene die nog aan deze puzzel gaan werken.

Op Breinstein en Isis staan al hints voor de andere delen of daar kun je makkelijker per deel vragen.

Niet dat ik je hier weg wil jagen, maar het lijkt me voor iedereen makkelijker.



Groetjes van Cat
Alle reacties Link kopieren


ik ben er ook doorheen, nu maar even puzzelloos door het leven...tot de volgende puzzel weer online komt of zo

Iedereen bedankt voor hints en tips




Nou die is vanmiddag om 12 uur online gekomen hahahaha

HPdeel 3
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat hij tot nog toe bij jou Cat? Ik weet niks over Harry potter, dus begin er neit aan
Alle reacties Link kopieren
klein vraagje over 18 jullie zijn er nu nog. Is het een dingbat?
Alle reacties Link kopieren
geen dingbat. Omzetten en omzetten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook HP niet doen denk ik want ik weet ook niks over Harry Potter
Alle reacties Link kopieren
geen dingbat. Omzetten en omzetten
wow wat een ontzettend snel antwoord dank je wel
Alle reacties Link kopieren
Ben bij de volgende dank je wel voor de zoveelste keer zotteoma
Alle reacties Link kopieren
ik moet nu helaas stoppen want ik moet weg. Ik hoop dat degene die al klaar zijn hier af en toe nog komen kijken want zonder jullie hulp kan ik het echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven