Slachtoffer Datingcoach

29-04-2016 22:51 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



2 jaar geleden ben ik benaderd door een jongen op straat hij sprak me overdag aan en ik vond dat toen heel erg leuk, alleen later was het net of ik gehypnotiseerd was ik heb daarom toen maar niks meer van me laten horen. Alleen nu kom ik erachter dat hij dating coach is en dat er waarschijnlijk videos van mij zijn gemaakt ik was toen 16 en voel me nu heel dom dat ik gelogen had dat ik 19 was. Ik heb het bedrijf gevraagd of er video van mij is alleen er wordt totaal niet gereageerd wat moet ik doen ?
Alle reacties Link kopieren
ik snap je verhaal niet zo goed?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor video's?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor bedrijf is dat dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 22:54:

Wat voor video's?Op youtube en voor hun cursus
probeer het nog eens
Alle reacties Link kopieren
Check eerst zelf eens of je inderdaad die video's kunt vinden. Waarom denk je dat ze zijn gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisannebeertje schreef op 29 april 2016 @ 22:58:

[...]





Op youtube en voor hun cursusNogmaals: wat voor video's zijn dat?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 23:05:

[...]



Nogmaals: wat voor video's zijn dat?Kantklosinstructies. Wil geen puber mee gezien worden natuurlijk.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 29 april 2016 @ 23:03:

Check eerst zelf eens of je inderdaad die video's kunt vinden. Waarom denk je dat ze zijn gemaakt?http://www.ukrant.nl/nieu ... coach-intimideert-vrouwen
Oke. Kort samengevat:

- jij bent bang dat er opnames van jou over internet zwerven waarin een datingcoach met jou praat. Jij was toen 16, maar hebt gelogen over je leeftijd. Correct?



Zoek de site op van dat bedrijf, en pluis YouTube uit. Ze weten niet per definitie wie jij bent, dus een mail met 'zijn er opnames van mij' is voor hen lastig te brantwoorden. Als jij de opname kunt vinden en je vraagt specifiek 'kunnen jullie deze opname van jullie site halen en de-activeren op YouTube' is dat veel duidelijker, en dan kunnen ze er ook meer mee.
quote:Lisannebeertje schreef op 29 april 2016 @ 23:06:

[...]





http://www.ukrant.nl/nieu ... coach-intimideert-vrouwendus die versiercoach heeft je gevraagd om een filmpje te sturen waarin je je ondergoed aan hebt?
quote:Lisannebeertje schreef op 29 april 2016 @ 23:06:

[...]





http://www.ukrant.nl/nieu ... coach-intimideert-vrouwenSta jij op een van die filmpjes? Of ben je daar bang voor? Dat is namelijk een behoorlijk verschil.
ja want in de OP staat dat je niks meer van je hebt laten horen. dus hoe komen ze aan dat filmpje?

als jij geen toestemming hebt gegeven voor dat filmpje of je wilt het weghebben dan kan je dat bij de politie aangeven.
Goed verhaal! Lekker duidelijk!
Alle reacties Link kopieren
Net even de filmpjes in de link bekeken.

Wow, is dat nou een versiercoach. Nou ik hoop het niet, want als de Nederlandse man deze tips echt opvolgt dan rennen alle vrouwen gillend weg denk ik.

Sorry, maar als iemand serieus zo praat "facking veel" en "hete chicks" dan heb ik mij bij het woord "facking" al omgedraaid en is na het horen van meerdere van dit soort uitdrukkingen mijn enige gedachte "run forrest, run".
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 april 2016 @ 23:03:

probeer het nog eens
Laatst was er toch ook zo'n topic over een datingcoach? Een of andere kwal die vrouwen met honden vergelijkt. Hij gaat clubs ed af om vrouwen te versieren en filmt hoe hij dit doet. Ik denk dat TO dat bedoelt.



Als je geen toestemming hebt gegeven mag hij je toch niet zomaar online posten?
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/eEQt2Luem8o





Is het deze video ?

Je kunt je melden bij de politie of bij Willem Groeneveld van "Sikkom".
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wat een gruwelijk lelijk ventje, overigens....
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Dikke spelfout ook nog in die video. Afknappers genoeg.
Alle reacties Link kopieren




Dit is echt te triest... Wat een zielige YouTube vertoning zeg.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Zit me nu af te vragen of ik een echte hete chick ben.



Wat sneu! datingcoach... hoe neuk ik zoveel mogelijk wijven? Relatiemateriaal is het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:OmeHenk schreef op 30 april 2016 @ 08:19:



Wat sneu! datingcoach... hoe neuk ik zoveel mogelijk wijven? Relatiemateriaal is het niet.En dat alles onder hypnose he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hoe voel je je een slachtoffer? Hij sprak je aan en dat was wel/geen leuk gesprek en door met je leven.



Dat er opnames van zijn dat is meer een juridisch vraagstuk. Pin me er niet op vast maar als je anoniem in beeld bent mogen er in NL gewoon opnames gemaakt worden. Als je niet anoniem bent dan moet er idd toestemming gevraagd worden.

Plus daarbovenop is het voor hen een onbegonnen vraag voor hen om te beantwoorden: "is er een video van mij?". Wie is "mij"? Dus tenzij je goed in beeld bent en je een goede foto meestuurt (zou ik niet doen), kunnen ze die vraag niet beantwoorden.



Buiten dat alles: Niet netjes van ze om achteraf geen toestemming te vragen. Wat een dubieuze business. Maar goed, ik kan me voorstellen dat er wel vraag naar is. Alleen als dat youtube filmpje het echt is, dan is het wel amateuristisch en is het vervelend voor je dat je daarmee geassocieerd wordt. Al zal niemand dat buiten je vrienden weten.



En je weet in ieder geval dat je bij een van de weinige "hete chicks" hoort. Ik weet alleen niet of je blij moet zijn met dat waardeoordeel van deze man ????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven