Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Het weer is lekker om niets te doen. Ik wilde de schutting in de beits zetten, maar vol in de zon is veel te warm. Eind van de middag een nieuwe poging wagen.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen dagen aan de galerijkant een heerlijk licht briesje. Nu windstil en dat werd me even te warm net.



Haha, gister eind middag/begin avond: ik wilde op het balkon zitten maar het was wel verrekte heet. Heb ik m'n (staaf)ventilator op z'n klein opstapkrukje naast mijn tuinstoel gezet. Was heerlijk



Wat ik wel had, toen de zon weg was/ik binnen zat, had ik het afwisselend benauwd en kippenvel. En voel me erg opgeblazen sinds gisteravond. Ik lijk wel zwanger (Yas, jij kunt je er voor mij wel een beeld bij vormen, ik zie er echt raar uit). Ik drink genoeg, niet alleen ijskoud dus waar het vandaan komt weet ik niet.



Na een 'dipje' op maandag wordt het vanaf dinsdag weer warmer met zo te zien heerlijke temperaturen.



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 25 augustus 2016 @ 23:13:

17 juli 2004

maar ze komen steeds vaker voor nu het weer extremer wordt. Zoals toen met dat noodweer bij Pinkpop



[afbeelding]

Het ontstaat door grote temperatuurverschillen.



Nog zeldzamer is de rolwolk die in veel plaatsen te zien was, afgelopen 23 juni



[afbeelding]Bijzondere bewolking!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hans, ben je alweer thuis?
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf tot en met zondag bij mijn ouders.



Woensdagavond vloog ik van Kaapstad naar Schiphol; kwam donderdagochtend daar aan. Vandaag werk ik en zondag ga ik naar huis.
World of Warcraft: Legion
quote:thee schreef op 26 augustus 2016 @ 11:23:

Na een 'dipje' op maandag wordt het vanaf dinsdag weer warmer met zo te zien heerlijke temperaturen.



En na volgend weekend lijkt het kutweer te gaan worden. Dat is mooi, want dan moet ik weer naar school.



Fijne dag allen!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het volledig dichtgetrokken helaas.

Rue, jij bent nog op de camping toch? Ben benieuwd waar, mijn roots liggen daar
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben regen

(en vanavond een bbq in onze tuin )



Het zou dichttrekken vanuit het westen, met in het Noorden nog mooi weer. Het is bijzonder; de ene keer horen we bij het oosten, andere keer bij het westen en zelfs het weer van het Zuidwesten hadden we hier al een keer, terwijl dat de andere kant van het land is. Maar he.. als er regen voorspeld is, valt het bij ons, waar het ook zou vallen, kennelijk.



(neem ik eerder vrij, krijg ik dit.. getver)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het nog altijd warm: 32 graden. Lichte bewolking.
World of Warcraft: Legion
Heerlijk weer!
Alle reacties Link kopieren
ge-wel-dig



het is al een tikje frisser, vndg af en toe wat sluimering. jahaaa. het blijft nederland. maar kon eindelijk wat zomerkleding aan.
Het was heerlijk hier vandaag. Lekkere barbecue in de tuin als start van het weekend.
quote:pamelacourson schreef op 25 augustus 2016 @ 22:10:

Balen, Maleficent, het is inderdaad ook wel weer wennen. Ik heb vaak hoofdpijn op een heel hete dag als er onweer aankomt. Dan is er niks meer aan, nee.Ik krijg ook hoofdpijn als het gaat onweren, door de sterke verandering van de luchtdruk. Ik kan dus ook voelen of het er al aan zit te komen.
Het KNMI heeft een code geel afgegeven voor zaterdagavond. Na vier hete dagen slaat het weer om en is er grote kans op stevige onweersbuien, hagel en zware windstoten.

De hitte houdt zaterdag overdag nog aan, met temperaturen boven de 27 graden Celsius. Het Nationale Hitteplan van het RIVM blijft van kracht.

Maar dit verandert ’s avonds. In het hele land is er kans op onverwachte windvlagen, hagel en veel acute regenval in korte tijd.
Och.... wat is het genieten hé!
Alle reacties Link kopieren
Ja echt het Perfecte Genieten. Deze middag is de zon op mijn balkon zo heerlijk door een licht briesje. IJskoude radler erbij en wat luchtig leesvoer en straks trakteer ik mezelf op 'n pizza van Domino's. Hoef ik alleen de straat voor over te steken
Alle reacties Link kopieren
Liever geen regen vanavond. Heb een tuinfeest.
Al een account? Log dan hier in.
quote:thee schreef op 27 augustus 2016 @ 18:10:

Ja echt het Perfecte Genieten. Deze middag is de zon op mijn balkon zo heerlijk door een licht briesje. IJskoude radler erbij en wat luchtig leesvoer en straks trakteer ik mezelf op 'n pizza van Domino's. Hoef ik alleen de straat voor over te steken Klinkt heerlijk! Doe mij maar een XL pizza dunne bodem extra kaas en ui! Die gaat schoon op
quote:yasmijn schreef op 27 augustus 2016 @ 18:13:

Liever geen regen vanavond. Heb een tuinfeest.Stuur jouw regen dan hier maar naartoe. Ik heb wel zin an een flinke bui
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een tijdje terug een nieuwe bank en stoelen gekregen. De oude staan nog onder de overkapping in de tuin. Wat ligt dat lékker! Zoveel beter dan de gewone tuinstoelen. Dat was prettig lezen vanmiddag



en ik durf het bijna niet te zeggen, maar gisterenavond was het wel prettig dat het ietsje frisser was dan eergisteren, want toen was het bij ons wel heeeeel erg warm in de tuin. Misschien wel te warm voor een bbq Nu was het heerlijk, man en ik hebben nog lang nagezeten, vuurtje in de bbq. Heerlijk!



Met angst en beven wacht ik nu op het slechte weer, dat hierboven voorspeld wordt
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:BassGroove schreef op 27 augustus 2016 @ 18:44:

[...]





Klinkt heerlijk! Doe mij maar een XL pizza dunne bodem extra kaas en ui! Die gaat schoon op



Ik vrees/denk dat ik 3 tot 4 x kan eten van een medium. Ik vind de dunne bodem ook het lekkerst maar het belachelijke prijsverschil niet waard.



Dreamer, hoe is gister de bbq gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Helemaal goed Thee, dank je

Hield er alleen spierpijn aan over, dat staande eten.. (ik ben de grillmaster )
Later is nu
Dreamer, je mag gerust zeggen hoor van het briesje, ik ben het met je eens. Hier is nu eindelijk een briesje want in mijn flat is het eigenlijk niet lekker meer.



Het begint hier donker te worden en de zon is dus compleet weg! (R'dam) Hoe is het nu bij jullie? begint de ellende al??
Net onder Rotterdam en het is wel al bewolkt, maar de zon schijnt nog.
En nu regent het en de zon schijnt nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven