Vreemdgaan, gevoelens weg

30-09-2016 20:59 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zit al een x aantal jaar mee te lezen.

Helaas kom ik er zelf deze keer niet uit, en wil ik geen hulp van vriendinnen irl ivm scheve gezichten etc.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen;

Mijn vriend is vreemdgegaan.

Wij hebben nu een relatie van 1,5 jaar.

Supersuper verliefd (dacht ik) ook na een jaartje al verloofd.

Helaas te mooi om waar te zijn.

Mijn vriend heeft vanaf begin af aan contact gehad met zijn ex, terwijl die tegen mij zei nooit contact te hebben.

De eerste keer vreemdgaan was bij (ondertussen ons) zijn huis.



Zijn ex is daarnaar toe gekomen, in eerste instantie was het om de kat op te halen (ze hadden samen een kat).

Wij waren rond deze periode net 4 maanden samen.

Ze zijn niet naar bed geweest, maar er is wel handwerk etc gebeurt. Dus voor mij telt dat als vreemdgaan.



Ondertussen op en af contact met elkaar gehad, en afgelopen april is die na zijn werk naar haar toe gegaan. Terwijl meneer zei te gaan boksen.

Zijn ze samen een stuk wezen wandelen met haar hond. Toen ze terug waren bij de auto konden ze blihkbaar niet van elkaar af blijven en is er weer handwerk geweest (geen seks).



Afgelopen augustus belde ze hem omdat haar auto kapot was en hij iemand wist. Toen waren er via whatsapp seksueel getinte gesprekken.

Volgends hem was het onschuldig, maar ik denk dat het weer zou leiden tot nog een keer afspreken. Als ik er niet optijd achter was gekomen.



Dit is allemaal al vanaf begin relatie gaande.

Ik ben zo ontzettend kwaad en het erge is dat die nog loog over de 2e keer. Dat bleef die ontkennen, totdat ik bewijs had. Zijn ex stuurde mij via whatsapp screenshots van hun afspraak. Helaas pindakaas voor hem, toen heb ik dit onder zijn neus geduwd. Meneer huilen,janken, 1000x sorry zeggen.



Ik weet het allemaal nu 4 weken ongeveer.

En ik ben nog steeds zo verdoofd.

Ik weet niet wat ik moet doen,

Mijn schoonouders zijn ook ontzettend kwaad op hem geworden en we hebben heel veel met hun erbij gepraat en gepraat. En dat hielp op het moment zelf wel.



Maar zodra hij de deur uitloopt beginnen de radartjes weer te lopen en voel ik me zo beschaamd, lelijk, verdrietig en een zelfbeeld van niks.

Ik twijfel ongelofelijk aan mezelf nu, heb ik iets gedaan waardoor hij niet aan zijn trekken kwam?



We hebben juist zo'n bijzondere relatie, waarin hij zelfs bepaalde fetishes kon uiten, we zijn naar erotische feesten geweest (we zijn absoluut GEEN swingers). de basis voor zulke dingen is vertrouwen en liefde.

Hoe gaat dit nu verder?

Ik heb diepe haat gevoelens, maar ik hou ook zoveel van hem. Ik weet het gewoon niet meer..



Heel verhaal maar alvast heel erg bedankt voor het lezen.
Dan weet je toch eigenlijk wel genoeg?
Wees blij dat je maar 1,5 jaar verspilt hebt aan deze waardeloze vent. Echt ga weg, hij liegt en bedriegt en zal het zo weer doen.
Alle reacties Link kopieren
Het vertrouwen is weg en je rouwt nu om dat wat je dacht te hebben maar dat nooit heeft bestaan.

Wat zou jij tegen jouw vriendin zeggen als zij je dit zou vertellen? Dat het nog een kans in zich heeft?

Nee toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Super bijzondere relatie ....
Alle reacties Link kopieren
Je hebt pas 1,5 jr een relatie, ik zou verder kijken, vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Dat houden van gaat ook wel over.
Alle reacties Link kopieren
Door dit is mijn zelfbeeld ongelofelijk gezakt. Ik heb echt het idee niks waard te zijn. En daarom misschien bang om bij hem weg te gaan.



En het leventje wat we hebben is erg leuk, maar nu blijf ik zo te zien alleen maar voor het leventje en niet voor hem.



Als we verder zouden gaan, iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat er heel veel seks is geweest.
very metal
Alle reacties Link kopieren
Nope, hij houdt namelijk nog van zijn ex, heeft nog seks met haar en zij heeft jou hiervan op de hoogte gesteld.

Wat heb je nog meer nodig om te beseffen dat het leven dat jij oprecht dacht te hebben dus helemaal niet bestaat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sexuele handelingen is toch gewoon sex??



En laat hem lekker bij zijn ex achter. Hier ben je toch gewoon te goed voor???
quote:Astdt schreef op 30 september 2016 @ 21:04:

Door dit is mijn zelfbeeld ongelofelijk gezakt. Ik heb echt het idee niks waard te zijn. En daarom misschien bang om bij hem weg te gaan.



En het leventje wat we hebben is erg leuk, maar nu blijf ik zo te zien alleen maar voor het leventje en niet voor hem.



Als we verder zouden gaan, iemand tips?Nee.
Ik zou er niet aan moeten denken om met zo iemand verder te gaan dus geen tips.



Wel een
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 30 september 2016 @ 21:02:

Wees blij dat je maar 1,5 jaar verspilt hebt aan deze waardeloze vent. Echt ga weg, hij liegt en bedriegt en zal het zo weer doen.+10000
.
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat jou nooit gelukkig maken.
Alle reacties Link kopieren
Dat is er gelukkig echt niet.



Sorry ik weet het echt niet meer.

Ik kan niet helder meer denken. Nu is hij weer bij me, en ik kan alleen maar boos en chagerijnig doen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben harstikke gelijk en dat weet ik ook.

Ik weet niet hoe ik de stap moet maken..
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je geloven dat er nooit seks is geweest? Over de rest heeft hij ook gelogen. Kies voor jezelf, echt je verdient zoveel beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Astdt schreef op 30 september 2016 @ 21:04:

Door dit is mijn zelfbeeld ongelofelijk gezakt. Ik heb echt het idee niks waard te zijn. Jouw toekomstige ex is de waardeloze figuur in het verhaal
quote:Astdt schreef op 30 september 2016 @ 21:10:

Dat is er gelukkig echt niet.



Sorry ik weet het echt niet meer.

Ik kan niet helder meer denken. Nu is hij weer bij me, en ik kan alleen maar boos en chagerijnig doen.Hij is bij je? Lijkt het je niet beter om een poosje wat meer afstand te nemen? Misschien kun je de situatie dan wat beter overzien en je gevoelens en gedachten wat op een rijtje krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Anderhalf jaar samen en verloofd. Hij had nog stapelverliefd moeten zijn in dit geval.

Maar hij zit liever in het broekje van zijn ex, dan dat hij een serieuze relatie met jou wil.



Tips als jullie verder gaan zijn:

Accepteer het want je weet dat hij het niet gaat laten.

Geen seks meer want je wil geen soa.
Can you remember who you were, before the world told you who you should be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Astdt schreef op 30 september 2016 @ 21:12:

Jullie hebben harstikke gelijk en dat weet ik ook.

Ik weet niet hoe ik de stap moet maken..Gewoon, opstaan, je spullen pakken, naar de auto lopen en weg rijden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je eventueel verder willen met iemand die je willens en wetens vanaf het begin van je relatie voorgelogen heeft? Zo wanhopig ben je toch niet hopelijk? Deze man is niet bijzonder. Ja bijzonder onbetrouwbaar, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 30 september 2016 @ 21:07:

Sexuele handelingen is toch gewoon sex??



En laat hem lekker bij zijn ex achter. Hier ben je toch gewoon te goed voor???



Volledig eensch met den Goede-Fee. Een gesprek met zijn ouders erbij? Seriously? Heel apart.



Lees het verhaal nog eens en imagine dat het om je beste vriendin gaat. Ik wens je veel sterkte met het nemen van je beslissing en ik zou toch ook goede vrienden raadplegen en de scheve gezichten op de koop toenemen en verder aan je zelf beeld werken.



En natuurlijk een en een schop onder je derriere.
Alle reacties Link kopieren
quote:Astdt schreef op 30 september 2016 @ 21:12:

Jullie hebben harstikke gelijk en dat weet ik ook.

Ik weet niet hoe ik de stap moet maken..Vrienden of familie bellen, slaapplek regelen, desnoods air bnb wat spullen pakken en ruimte nemen en niet laten inpalmen door tranen, excuses, je bent zo ontzettend disrespectful behandeld. End of story.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 30 september 2016 @ 21:03:

Het vertrouwen is weg en je rouwt nu om dat wat je dacht te hebben maar dat nooit heeft bestaan.

Wat zou jij tegen jouw vriendin zeggen als zij je dit zou vertellen? Dat het nog een kans in zich heeft?

Nee toch?Dat zouden haar vriendinnen ook zeggen. Daarom dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven