Stiekem, met een onbekende..

12-10-2016 08:38 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben Sil, een jonge man van 25 jaar oud.

Ik loop al een aantal jaar met een gedachten in mijn hoofd en ben nou eigenlijk wel eens benieuwd of ik de enige ben, maar laat ik bij het begin beginnen.



Dus.. een aantal jaar geleden werkte ik voor een farmaceutisch bedrijf waarvoor ik veel onderweg was naar klanten toe. Vaak had ik al al vroeg in de morgen mijn eerste afspraken en kwam het wel eens voor dat de klant nog niet aanwezig was, dus ging ik vaak langs de snelweg nog even wat rusten. Op een dag lag ik dus even relaxed in m'n stoel met m'n ogen dicht waarna ik gewekt werd door getik op mijn ruit. Ik doe mijn ogen open en er staat een man.. ik doe mijn passagiers raam open en vraag of ik de heer ergens mee kon helpen. ( besef, ik ben hier pas een jaar of 20) de heer in kwestie mompelde wat waardoor ik het slecht kon verstaan. Ik vraag nogmaals wat de man wilt, en dit keer verstond ik m wel, en hij vroeg of ik gepijpt wilde worden (even voor de duidelijkheid ik ben hetero) waarop ik antwoordde dat dit niet nodig was. Ik werd eerlijkgezegd een beetje ongemakkelijk en ben toen weggereden. Wat ik toen nog niet wist was dat de parkeerplaats waar ik stond, aangeschreven stond als sex parkeerplaats wat ik overigens niet wist.



Sinds ik dit meegemaakt heb fantaseer ik steeds vaker en intensiever over sex met vreemde.. (vrouwen uiteraard) ik heb eigenlijk altijd wel vriendinnen en scharrels dus aan seks geen tekort..

maar op de een of andere manier blijft het idee van sex met vreemde, geen telefoonnummer geen contact, verder helemaal niets weten van elkaar weten, in mijn hoofd zweven.



Nu vraag ik me af of ik de enige ben aangezien ik niemand ken die deze fantasie met mij deelt.



Graag even de poll invullen o:)

Ik heb deze fantasie ook

Totaal aantal stemmen: 26

Ja, ik ben een man (42%)
Ja, ik ben een vrouw (58%)
quote:photonic schreef op 12 oktober 2016 @ 14:18:

[...]





Ja, ik wil hem ook wel in pm!Nee ...
quote:SparklingLemon schreef op 12 oktober 2016 @ 14:34:

[...]





Nee ...Hoe bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Prostitue? Denk niet dat het dat is.

Zoals hij zelf schrijft heeft hij aan vrouwelijke aandacht geen gebrek. Dus waarschijnlijk is het een leuke verschijning.

....dus zeg maar waar je parkeert....
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:thanx schreef op 12 oktober 2016 @ 15:01:

Prostitue? Denk niet dat het dat is.

Zoals hij zelf schrijft heeft hij aan vrouwelijke aandacht geen gebrek. Dus waarschijnlijk is het een leuke verschijning.

....dus zeg maar waar je parkeert....
Ik bedoel dat ik dat niet ga delen hier
quote:SparklingLemon schreef op 12 oktober 2016 @ 15:04:

Ik bedoel dat ik dat niet ga delen hierDat lijkt me nogal logisch, maar dat is toch ook wat ik zei?
Alle reacties Link kopieren
Logisch? Er wordt hier best veel gedeeld. Want hoe zegt men dat ook alweer?

Gedeelde smart is halve smart.

En het enigste wat verdubbelt als je het deeld is geluk.

Goede redenen om te delen
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 12 oktober 2016 @ 10:28:

[...]





En toch heb je gestemd, anders kon je dit niet zien...Duh.. Aangezien "nee" geen optie is, kan ik zonder stemmen zien dat 100% ja heeft gestemd... Of was je nu sarcastisch?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind een man pas interessant voor seks als hij voor de rest ook interessant is. Dus een vreemde; nee.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
En TO: ik zou het condoom met je kwakje mee terug nemen want je zal de eerste niet zijn die anders over een paar jaar alimentatie voor een kind ten laste zal worden gelegd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de volgende fantasie gewoon het raampje aan de bestuurderskant ipv de passagierskant openen Sil1991 da's veel comfortabeler.
Alle reacties Link kopieren
quote:Soyuz schreef op 12 oktober 2016 @ 19:05:

Tijdens de volgende fantasie gewoon het raampje aan de bestuurderskant ipv de passagierskant openen Sil1991 da's veel comfortabeler.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honingdropje79 schreef op 12 oktober 2016 @ 18:53:

[...]





Duh.. Aangezien "nee" geen optie is, kan ik zonder stemmen zien dat 100% ja heeft gestemd... Of was je nu sarcastisch?



Nee, ik had een beetje een blond moment.

Sorry.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 12 oktober 2016 @ 23:02:

[...]





Nee, ik had een beetje een blond moment.

Sorry. Kan gebeuren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven