Fijn dekentje, besta je nog?

22-10-2016 20:19 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een heel fijn dekentje voor op de bank, maar helaas is die gesneuveld na de verhuizing :( Nu het kouder wordt wil ik weer zo'n fijn dekentje, maar help! Ik kan hem niet meer vinden in de winkel. Wie kan me helpen zoeken?

Het gaat om een dekbed-achtig dekentje. Dik, gevuld met (synthetische) 'wol', ongeveer 150x200 en lekker zacht. Ik had hem in het turkoise en hij kwam van Blokker. In de winkel en online helaas onvindbaar. Kleur maakt me niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Action
Alle reacties Link kopieren
Bij de H&M hadden ze wat van die gevulde spreien denk ik.
Ik zou een echt wollen dekentje nemen. Ik zweer bij die van Klippan
Neem een babydekbed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er van de week 1 gehaald bij de action. Heerlijk zacht, je had verschillende kleuren. Echt een top dekentje
.
Alle reacties Link kopieren
Sprei van Ikea?







Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb wollen deken van Most, echt zalig
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 20:34:

Sprei van Ikea?



[afbeelding]



[afbeelding]



Die zou ik niet als dekentje gebruiken, niet zacht en heel voelen heel koud aan.



Action, Blokker en Xenos een bezoekje brengen, ze hebben er altijd dekentjes en ook hele warme. Je kan ook de primark proberen, daarvan heb ik er een en die is heerlijk, maar niet altijd in hun assortiment want dat was een kerst dekentje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij mijn dekentje met mouwen
Alle reacties Link kopieren
Wat een titel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:twilight84 schreef op 22 oktober 2016 @ 20:39:

Ik zweer bij mijn dekentje met mouwen Snuggie
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 oktober 2016 @ 20:39:

Wat een titel. Erg hè
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Echt:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik snap dat hele lekker met een dekentje op de bank niet. Iedere keer als ik het iemand hoor zeggen krijg ik de kriebels. Ik vind het eigenlijk ook vreselijk infantiel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heerlijk zacht dekentje met koeienprint via bol.com gekocht.

Heerlijk warm en groter dan de fleece dekens die we hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 oktober 2016 @ 20:50:

Ik snap dat hele lekker met een dekentje op de bank niet. Iedere keer als ik het iemand hoor zeggen krijg ik de kriebels. Ik vind het eigenlijk ook vreselijk infantiel.Nou zeg, inderdaad. Wat infantiel om het jezelf comfortabel te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 oktober 2016 @ 20:50:

Ik snap dat hele lekker met een dekentje op de bank niet. Iedere keer als ik het iemand hoor zeggen krijg ik de kriebels. Ik vind het eigenlijk ook vreselijk infantiel.Bij ons is het soms echt noodzaak. Oude woning waarvan de vloer niet geïsoleerd kan worden volgens de woningbouw. Daarbij is de isolatie in de spouwen naar beneden gezakt. We hebben een vloerkleed neer gelegd en allebei dikke pantoffels en nog steeds kan het hier ellendig koud zijn zelfs met verwarming aan. Gelukkig zijn ze nu bezig om de boel te renoveren en komt er nieuwe spouw isolatie, hopelijk helpt dat iets.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Een dekbedje voor op een peuterbed? Hema heeft die.

Qua afmeting zo'n beetje wat je zoekt
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 oktober 2016 @ 20:50:

Ik snap dat hele lekker met een dekentje op de bank niet. Iedere keer als ik het iemand hoor zeggen krijg ik de kriebels. Ik vind het eigenlijk ook vreselijk infantiel.Ik heb het erg snel koud en om nou de verwarming op de hoogste stand te zetten is niet leuk voor m'n vriend. Dikke trui aan kan ook maar een dekentje vind ik wel lekker. Leg hem eigenlijk alleen over m'n benen heen.
.
quote:Cateautje schreef op 22 oktober 2016 @ 20:50:

Ik snap dat hele lekker met een dekentje op de bank niet. Iedere keer als ik het iemand hoor zeggen krijg ik de kriebels. Ik vind het eigenlijk ook vreselijk infantiel.



Wat vind je er infantiel aan? Mag hoor, maar ik snap het niet zo.

Ik zit ook vaak met een wollen deken over me heen om het warm te krijgen. Mijn thermostaat staat standaard op 20 graden, maar ik ben een koukleum en met een deken word ik wat warmer.

Waarom o waarom ben ik dan infantiel?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dekentjes heerlijk. Ik zou echt niet weten wat er infantiel aan is.



Ik haak ze zelf trouwens

Is dat misschien iets voor je?



Die van Zecora lijkt me ook lekker en ik vind 'm mooi
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Bij bol vind je fleece dekens, in een vierkant gevouwen met een soort van satijnen strik erom. Diezelfde zijn met regelmaat bij blokker, drogist of xenos te krijgen voor iets minder dan de helft van de prijs. In diverse kleuren. Ik heb ze al jaren, in het mint groen. Ze zijn lekker warm en goed van kwaliteit.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
Postbodesiemen lult op een forum in vragende vorm tegen een zeer waarschijnlijk niet meer bestaande blauwe deken van de Blokker. Dat komt op jou/jullie volwassen over?



Afijn: Snuggie





“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven