Mode & Beauty alle pijlers

Avondjurk gezocht!

15-01-2017 16:54 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ( over 3,5 week) heb ik een bruiloft met dresscode.. ik zoek dus een avondjurk.

Aangezien een avondjurk nou niet iets is dat je vaak zal dragen wil ik er niet al te veel aan spenderen. En, omdat het een bruiloft is wil ik niet in het zwart. ( die zijn genoeg te vinden).



Ik heb ook nog eens weinig tijd en koop dus het liefst online..



Wie kan me helpen? Ik had een mooie gevonden bij bon prix maar die is niet leverbaar.



Oh ja.. poedertinten en zachte kleuren staan me niet mooi. Ik wil het liefst een blauwe of andere knalkleur..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 15 januari 2017 @ 20:18:



Ik heb deze in ieder geval besteld.. voor 30 euro de moeite waard om in ieder geval te proberen..Leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 15 januari 2017 @ 20:18:

http://www.mangooutlet.co ... s=prendas.vestidosprendas



Ik heb deze in ieder geval besteld.. voor 30 euro de moeite waard om in ieder geval te proberen..Mooi!
"I love not Man the less, but Nature more..."
quote:pejeka schreef op 15 januari 2017 @ 19:35:

Niet iedere lange jurk is per definitie een avondjurk. Ik zou dan toch mooie stof verwachten (geen acryl of andere kunstvezel, maar zijde, satijn of - in de winter - eventueel echt fluweel) met een goede snit en zorg ook voor goede bijpassende schoenen, sieraden (geen plastic of glas) een behoorlijke avondtas (dus niet je dagelijkse plunjezak aan een riem met 80 kilo aan onnodige zooi erin), enz.



Satijn is een weeftechniek en kan ook vsn polyester zijn. Ik vind dat altijd een nachthemdlook opleveren. Fluweel is eigenlijk niet modern te verwerken, het heeft een zeer ouwelijke vibe.

Een zirkonia kun je op een meter afstand echt niet onderscheiden van een diamand, of glas wat dat betreft. Ook vergulding is niet te onderscheiden van volledig 16 karaats zonder de wet van Archimedes toe te passen.

Bijpassende schoenen is een kwestie van smaak.



Kortom, wat een snobistisch stukje. Ga lekker naar de masters of LXRY om daar het aantal karaat van de aanwezige diamanden af te kraken ofzo.
quote:biol schreef op 15 januari 2017 @ 20:18:

http://www.mangooutlet.co ... s=prendas.vestidosprendas



Ik heb deze in ieder geval besteld.. voor 30 euro de moeite waard om in ieder geval te proberen..Mooi, maar maat in 40/42 kan dan wel een spandex oid gebruiken ben ik bang anders zie je alles.
http://www.dreamdresses.n ... art.php?galajurk=Dentella
Alle reacties Link kopieren
Mooi Biol!



Hoop dat de lengte goed is. Ik ben 1.78 en heb vaak hoog water
Stressed is just desserts spelled backwards
http://www.dreamdresses.nl/catalogus-ca ... jurk=sevim
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 15 januari 2017 @ 20:26:

[...]





Mooi, maar maat in 40/42 kan dan wel een spandex oid gebruiken ben ik bang anders zie je alles.Ja.. dat sowieso.. maar die maat heb ik voornamelijk nodig voor mijn borsten.. die passen er anders niet in.. ben verder redelijk smal.. maar ik vind dat je met zo'n jurk sowieso iets eronder moet want je wil ook geen randjes van je ondergoed zien ofzo
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 15 januari 2017 @ 20:31:

http://www.dreamdresses.nl/catalogus-ca ... k=sevimAls die bestelde jurk niks is dan ga ik gewoon daar heen! Dan moet t toch lukken!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 15 januari 2017 @ 20:38:

[...]

Als die bestelde jurk niks is dan ga ik gewoon daar heen! Dan moet t toch lukken!Ja, ik zag dat ze best een redelijk aanbod hebben (lang niet alles staat op die site) en voor best schappelijke prijzen. En vermoedelijk loop je daar ook iets minder risico dat een ander dezelfde jurk draagt.
Voor wat betreft je borsten; denk je ook goed om ondersteuning? Zonder bandjes vind ik altijd heel lastig te vinden bij een grotere maat (sterker nog, het is me tot op heden nog maar 1x gelukt om iets te vinden wat voldoende ondersteuning bood, en dat was het peperdure corset met balijnen dat ik onder mijn trouwjurk droeg).
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 15 januari 2017 @ 20:42:

Voor wat betreft je borsten; denk je ook goed om ondersteuning? Zonder bandjes vind ik altijd heel lastig te vinden bij een grotere maat (sterker nog, het is me tot op heden nog maar 1x gelukt om iets te vinden wat voldoende ondersteuning bood, en dat was het peperdure corset met balijnen dat ik onder mijn trouwjurk droeg).Ik heb t geluk dat ik een borstverkleining incl lift heb gehad.. dus ik heb de steun niet zo zeer nodig want t blijft wel staan.. t enige nadeel is dat ik daardoor een brede borst heb en ik daardoor vaak een maat groter moet dragen met jurken omdat t anders strak staat.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 15 januari 2017 @ 20:53:

[...]

Ik heb t geluk dat ik een borstverkleining incl lift heb gehad.. dus ik heb de steun niet zo zeer nodig want t blijft wel staan.. t enige nadeel is dat ik daardoor een brede borst heb en ik daardoor vaak een maat groter moet dragen met jurken omdat t anders strak staat.Oh, wat lijkt me dat zalig! Ik ben ook vaak op een maat groter aangewezen, maar dan met stevige BH
Alle reacties Link kopieren
quote:cappi schreef op 15 januari 2017 @ 18:46:

Wat verstaat met eigenlijk onder de dresscode avondjurk, volgens mij kan dat van alles zijn, cocktail jurk tot gala jurk. Wat stond er precies op de uitnodiging.

Als een avondjurk een cocktail jurk kan zijn hadden ze niet verschillend geheten



Avond is lang maar niet te glitterig, cocktail is fleurig en kort en gala is extravagant.
Wellicht overbodig, maar de door jouw aangegeven jurk is weer leverbaar op bonprix

Misschien kan je die alsnog bestellen!
Alle reacties Link kopieren
quote:nadine_j schreef op 16 januari 2017 @ 14:26:

Wellicht overbodig, maar de door jouw aangegeven jurk is weer leverbaar op bonprix

Misschien kan je die alsnog bestellen!Helaas... als ik hem aanklik staat er bij dat hij binnenkort beschikbaar is.. alleen in maat 34 en 36 is hij op voorraad
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 15 januari 2017 @ 21:05:

[...]



Als een avondjurk een cocktail jurk kan zijn hadden ze niet verschillend geheten



Avond is lang maar niet te glitterig, cocktail is fleurig en kort en gala is extravagant.Bedankt voor je uitleg, ben er niet in thuis blijkt maar als ik even op google zoek dan is mijn vraag niet zo vreemd, gezien de uitleg op dresscode.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 15 januari 2017 @ 20:23:

[...]





Satijn is een weeftechniek en kan ook vsn polyester zijn. Ik vind dat altijd een nachthemdlook opleveren. Fluweel is eigenlijk niet modern te verwerken, het heeft een zeer ouwelijke vibe.

Een zirkonia kun je op een meter afstand echt niet onderscheiden van een diamand, of glas wat dat betreft. Ook vergulding is niet te onderscheiden van volledig 16 karaats zonder de wet van Archimedes toe te passen.

Bijpassende schoenen is een kwestie van smaak.



Kortom, wat een snobistisch stukje. Ga lekker naar de masters of LXRY om daar het aantal karaat van de aanwezige diamanden af te kraken ofzo.Vergis je niet. Goede imitatiesieraden (kan met zirkonia) die qua stijl en kwaliteit bij een avondjapon kunnen worden gedragen, kosten ook al gauw vanaf 300 euro per ketting. Heb je er nog geen bijpassende oorbellen, armband of ring bij.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 16 januari 2017 @ 19:10:

[...]



Vergis je niet. Goede imitatiesieraden (kan met zirkonia) die qua stijl en kwaliteit bij een avondjapon kunnen worden gedragen, kosten ook al gauw vanaf 300 euro per ketting. Heb je er nog geen bijpassende oorbellen, armband of ring bij.En wat is precies de relevantie van deze informatie in een topic waarin de TO aangeeft dat ze max 100 euro wil besteden?
Alle reacties Link kopieren
Laat Pejeka maar lekker kletsen hoor.. die wil graag benadrukken dat ze op stand leeft.. gaat volledig voorbij aan t feit dat ik niet om stijladvies vraag maar om een jurk...

En zij loopt blijkbaar met regelmaat in zijden avondjaponnen. Ik niet..



( krijg altijd een beetje een hyacinth Bucket idee hierbij.. )
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er inmiddels nog 1 besteld... die vind ik eigenlijk nog mooier dan de eerste..



http://m.esprit.nl/sale/d ... E015_605?referrer=default
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 16 januari 2017 @ 20:57:

Ik heb er inmiddels nog 1 besteld... die vind ik eigenlijk nog mooier dan de eerste..



http://m.esprit.nl/sale/d ... E015_605?referrer=defaultMooie jurk!
quote:pejeka schreef op 16 januari 2017 @ 19:10:

[...]





Vergis je niet. Goede imitatiesieraden (kan met zirkonia) die qua stijl en kwaliteit bij een avondjapon kunnen worden gedragen, kosten ook al gauw vanaf 300 euro per ketting. Heb je er nog geen bijpassende oorbellen, armband of ring bij.Heerlijk dit geblaat van proleten. Zeer vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Heb je jurk nummer 1 al binnen biol? Graag een anonieme foto van t resultaat hahah
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 16 januari 2017 @ 20:57:

Ik heb er inmiddels nog 1 besteld... die vind ik eigenlijk nog mooier dan de eerste..



http://m.esprit.nl/sale/d ... E015_605?referrer=defaultIk vind deze stukken beter dan die blauwe. Daar kreeg ik een badpak /sportpak idee bij. Vond de stof niet geweldig voor zo'n jurk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven