Andijvie: kaas in de blender?

16-01-2017 19:51 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om mezelf een hele grote schoonmaakklus te besparen: kan ik kaas in blokjes snijden en het dan in de blender mieteren zodat het prut wordt? Of wordt dat een doffe ellende waarna ik mijn blender weg kan gooien?



Ik wil van de week kaasfondue maken, en daar heb ik geraspte kaas voor nodig. Minstens een kilo en ik heb geen rasp..



Graag tips, alvast mijn dank!
@ regretterien... Ik denk toch niet dat je bij TO de benen onder tafel schuift na al deze verhalen
Meh.. kaas en veel knoflook, ik ben makkelijk te paaien. De hondenkots-opmerking had ik liever niet gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Dit delicate gerecht moet je ruiken en proeven, het zicht is wat minder
Ik heb een sterke maag Flix, maar probeer me niet aan te smeren dat het delicaat is.
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik probeer de wereld hier te overtuigen dat het wel degelijk lekker is, werk ff mee wil je?
Alle reacties Link kopieren
Zoiets?







Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
het blijft lachen hier... en ik maar denken dat het een nutteloos huishoudelijk topic was vanwege de andijvie (ik snap m nog steeds niet maar ik ben ook nieuw hier op t forum.. )
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt er wel op, Gatti, dat onderste plaatje!



Het was trouwens prima gelukt, broer was helemaal in de wolken ermee (zijn lievelingseten of jullie dat geloven of niet . ) en zijn beste vriendin lustte het ook! Volgende week maak ik het weer. Alleen wel meer groente en meer knoflook erin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mor_til_tre schreef op 17 januari 2017 @ 20:28:

het blijft lachen hier... en ik maar denken dat het een nutteloos huishoudelijk topic was vanwege de andijvie (ik snap m nog steeds niet maar ik ben ook nieuw hier op t forum.. )



Ik heb ook echt geen flauw idee waar dat vandaan komt, die andijvie.



Edit: google weet het wel.

andijvie
Ik doe het altijd in het bakje van de staafmixer. Dat is ook een soort blender, denk ik. Dat gaat helemaal prima.
Nou Felix... kosten nog moeite gespaard om de onderste steen boven te krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven