Geen seks en niet blijven slapen

24-02-2017 18:42 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden



Ik heb al een aantal maanden ongeveer 4, een relatie met een lieve en leuke man. Het klikt enorm goed, we hebben ontzettend veel gemeen en super leuk samen, veel lachen, over van alles praten etc. echt verliefd van beide kanten. We hebben een bijzondere band en voelen elkaar goed aan. Aan hem merk ik ook dat hij ontzettend gek op me is en het ontzettend fijn vind om met mij te zijn en van me houdt. Ik twijfel er in ieder geval niet over of hij oprecht geïnteresseerd is of niet.



Alleen zit ik wel ergens mee en ik heb dat al tegen hem gezegd, doet hij erg vaag over en alsof er niets aan de hand is, hij wuift het goed weg door te zeggen dat hij me rust gunt:



We brengen vaak s'avonds tijd samen door ivm werk etc. Een periode zelfs iedere avond. We kussen samen en knuffelen, er is passie en aantrekkingskracht maar verder dan dat komt het niet. Ik heb vaak het initiatief genomen verder te gaan maar daar dan kapt hij het subtiel af. Ook blijven slapen doet hij niet, hij gaat altijd weer snachts naar huis. Ik denk dat hij niet blijft slapen omdat er dan natuurlijk sneller seks kan zijn als je samen in bed ligt. Ook als hij de volgende dag geen plannen heeft, gaat hij naar huis. Hij is wel eens blijven slapen maar toen ook geen seks gehad. Ik ben totaal niet plakkerig, opdringerig, claimerig etc. Ik geef hem ontzettend veel ruimte en dring het nooit op om te blijven, maar zelf neemt hij ook geen initiatief. Dit vind ik vreemd, omdat ik behoefte heb aan intimiteit samen, seks, samen wakker worden enz. Daarin houdt hij me op afstand. Als hij me zou vertellen waarom had ik het gewoon kunnen accepteren zonder moeite en ermee kunnen leven, maar hij doet alsof er niets aan de hand is. Hij heeft wel eens aangegeven samen te willen slapen, intimiteit te willen hebben etc. maar het blijft alleen bij woorden. Ik heb het gevoel dat hij ergens onzeker over is en er niet voor uit komt. Er klopt iets gwn niet en ik zit er best wel mee.



Hij is over andere zaken heel eerlijk en open maar als ik hierover begin zegt hij enkel dat IK, alleen beter slaap. Dus hij schuift het op mij af. Een heel vaag verhaal. Ik heb me erbij neergelegd en tegen hem gezegd dat ik niet meer zal vragen of die blijft slapen want het irriteert me, en dit doe ik al een langere tijd niet meer en hoop eigenlijk op initiatief van zijn kant maar dat is er dus niet. Wel wilt hij mij blijven zien maar seks en samen slapen komt er niet van. Ik weet dat er iets achter zit maar wat het zou kunnen zijn kom ik zelf niet uit. Kan van alles zijn, onzekerheid over zichzelf etc. Heb wel behoefte aan advies en meningen van andere, wat zouden jullie doen of wat zouden jullie hierover nadenken?



Wat is jullie mening hierover? Ik hoor het graag, alvast bedankt



Liefs
Of hij heeft natuurlijk een piercing down under (laten zetten in een zatte of jonge bui) en schaamt zich voor dat ding ...

En hij is bang om je met dat ding te verwonden.
quote:Mietrot schreef op 24 februari 2017 @ 19:27:

[...]



Hij blijft nooit slapen.

Ik gok dat hij dus al 4 maanden al zijn kleren aanhoudt.Ik had voor TO gehoopt dat als hij aan haar borsten zit, wat hij doet, ze knuffelen, zoenen, er toch wel wat kledingstukken uitgingen.
Pff, wat vermoeiend zeg. Het klinkt allemaal zo tegenstrijdig vind ik. Hij komt open en zelfverzekerd over. Hij heeft al eerder relaties gehad. Hoe zijn die gegaan? Heeft hij kinderen uit vorige relaties? Ik vind dat je over seks toch open er kunt praten. Kijk, je hoeft niet met Jan en Alleman op een feestje je seksleven uit de doeken te doen, maar als twee volwassen mensen een liefdesrelatie aangaan, mag je toch wel iets verwachten.



Je zegt dat hij elke vraag over het 'waarom' afwimpelt. Stel de vraag eens anders. "Schat, wil je eigenlijk liever een relatie zonder seks?"



Je hoort toch wel eens op oudere leeftijd dat mensen eerder een "maatje" zoeken. Dat mag allemaal. Er zijn zelfs datingsites voor mensen die een relatie zonder seks willen. Maar jouw vriend kan niet verwachten dat jij hierin meegaat, mocht het zo zijn dat seks totaal niet belangrijk voor hem, want zo te lezen sta je zelf op knappen.



Jij bent er ook nog lotus!
Alle reacties Link kopieren
komt erop neer dat ik er gewoon weer over moet beginnen, pff voel me er best ongemakkelijk bij maar dat komt puur door zijn reactie, ik weet al dat hij hetzelfde zou zeggen en mij het gevoel gaat geven dat ik teveel vraag
Gebruikt hij misschien medicijnen die als bijwerking impotentie kunnen veroorzaken?
Alle reacties Link kopieren
quote:loreley12 schreef op 24 februari 2017 @ 19:32:

Pff, wat vermoeiend zeg. Het klinkt allemaal zo tegenstrijdig vind ik. Hij komt open en zelfverzekerd over. Hij heeft al eerder relaties gehad. Hoe zijn die gegaan? Heeft hij kinderen uit vorige relaties? Ik vind dat je over seks toch open er kunt praten. Kijk, je hoeft niet met Jan en Alleman op een feestje je seksleven uit de doeken te doen, maar als twee volwassen mensen een liefdesrelatie aangaan, mag je toch wel iets verwachten.



Je zegt dat hij elke vraag over het 'waarom' afwimpelt. Stel de vraag eens anders. "Schat, wil je eigenlijk liever een relatie zonder seks?"



Je hoort toch wel eens op oudere leeftijd dat mensen eerder een "maatje" zoeken. Dat mag allemaal. Er zijn zelfs datingsites voor mensen die een relatie zonder seks willen. Maar jouw vriend kan niet verwachten dat jij hierin meegaat, mocht het zo zijn dat seks totaal niet belangrijk voor hem, want zo te lezen sta je zelf op knappen.



Jij bent er ook nog lotus!Ja het is inderdaad enorm tegenstrijdig en dat is hij ook wel, tenminste die indruk laat hij nu achter. want hij zegt A (ik wil slapen etc, samen wakker worden) maar hij doet het niet. en laat dus B zien. Is al wel een poosje geleden dat hij dit heeft gezegd overigens, maar toch, dan had ik het moeten zien! Hij heeft geen kinderen. Ik maakte al eens zo een opmerking en wat hij dan zegt is ''Tuurlijk niet, ben je gek, ik wil genieten van jou!''
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet, hoe kun je al vier maanden een "relatie" hebben zonder seks en zonder een gesprek over het gebrek aan seks.



Je hebt het al verschillende keren gevraagd, lees ik. Ik begrijp niet dat je geen antwoord krijgt. De eerste keer zou ik waarschijnlijk ook niet doorvragen, met het idee dat hij zich schaamt oid. Maar na 4 maanden, na talloze keren dat jij het vraagt? Of ik krijg een antwoord, of ik wijs hem de deur.



Wat een kinderachtig gedrag. Waarom neem jij genoegen met zijn smoesjes? Waarom wacht jij al zo lang?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Lijkt me lastig voor je om het weer ter sprake te brengen. Vooral als hij zo leuk en open is, maar gesloten over jullie samenseks.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 24 februari 2017 @ 19:31:

[...]





Ik had voor TO gehoopt dat als hij aan haar borsten zit, wat hij doet, ze knuffelen, zoenen, er toch wel wat kledingstukken uitgingen.Haha mijn shirt is al wel eens uitgeweest maar verder niets.
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 19:33:

komt erop neer dat ik er gewoon weer over moet beginnen, pff voel me er best ongemakkelijk bij maar dat komt puur door zijn reactie, ik weet al dat hij hetzelfde zou zeggen en mij het gevoel gaat geven dat ik teveel vraag



Als "eerlijk zijn" teveel gevraagd is, ben je beter af zonder deze gozer.



Of kan je hem houden, maar dan enkel als gewone vriend.



Wat zou er gebeuren als je hem vertelt dat je een snelle wip met een andere man hebt gemaakt?

Want dat je behoefte hebt aan seks en dat dat er met hem duidelijk niet van komt.
Alle reacties Link kopieren
Doet hij bij jouw wel hand en/of mondwerk... ?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of deze seksproblemen de reden zijn geweest om z'n vorige relatie te beëindigen. Weet je waarom die over is gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Het blijft gissen. Misschien heeft ie een SOA?
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 24 februari 2017 @ 19:35:

Ik snap het niet, hoe kun je al vier maanden een "relatie" hebben zonder seks en zonder een gesprek over het gebrek aan seks.



Je hebt het al verschillende keren gevraagd, lees ik. Ik begrijp niet dat je geen antwoord krijgt. De eerste keer zou ik waarschijnlijk ook niet doorvragen, met het idee dat hij zich schaamt oid. Maar na 4 maanden, na talloze keren dat jij het vraagt? Of ik krijg een antwoord, of ik wijs hem de deur.



Wat een kinderachtig gedrag. Waarom neem jij genoegen met zijn smoesjes? Waarom wacht jij al zo lang?Klopt het is heel erg kinderachtig. En je hebt gelijk, het komt er idd op neer dat ik gewoon genoegen neem met smoesjes.. maar dit weet ik. Maar ik ben van plan dat niet meer te doen, al zou ik hem hierdoor kunnen afschrikken of kwijt raken zelfs.. Het moet dan zo zijn. Ik wacht al best lang, omdat ik oprecht om hem geef en het goede in hem zie. Ik weet dat ik het nog eens moet vragen en gwn streng bij mijn punt moet blijven.
quote:ZaraZara100 schreef op 24 februari 2017 @ 19:37:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of deze seksproblemen de reden zijn geweest om z'n vorige relatie te beëindigen. Weet je waarom die over is gegaan?



Als het al de reden is, zal hij dat wel niet vertellen.

Of er vaag over blijven.
TO, hij zal echt een keer open kaart moeten spelen. Hoe lang denkt hij nog te wachten? Nee, seks is niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar voor vele mensen is het wel een belangrijk onderdeel binnen een liefdesrelatie. Ik zou mijn geduld op den duur ook wel verliezen.



Ik denk eerlijk gezegd ook aan een soort onvermogen zoals erectieproblemen, impotentie door ziekte of medicatie. Dat is dan heel rot voor hem, maar een keer zal de aap toch uit de mouw komen. Hij kan je niet nog maanden aan het lijntje houden. Laat staan dat hij het jullie leven lang verzwijgt.



Sterkte. Erg rot, hoor als je gek op iemand bent en dan lukt nét dat ene niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:i12b3 schreef op 24 februari 2017 @ 19:37:

Het blijft gissen. Misschien heeft ie een SOA? Dan hoop ik liever op erectieproblemen haha
Alle reacties Link kopieren
quote:loreley12 schreef op 24 februari 2017 @ 19:39:

TO, hij zal echt een keer op kaart moeten spelen. Hoe lang denkt hij nog te wachten? Nee, seks is niet het allerbelangrijkste in een relatie, maar voor vele mensen wél. Ik zou mijn geduld op den duur ook wel verliezen.



Ik denk eerlijk gezegd ook aan een soort onvermogen zoals erectieproblemen, impotentie door ziekte of medicatie. Dat is dan heel rot voor hem, maar een keer zal de aap uit de mouw komen. Hij kan je niet nog maanden aan het lijntje houden.



Sterkte. Erg rot, hoor als je gek op iemand bent en dan lukt nét dat ene niet.Dankjewel, ja klopt het is idd niet het belangrijkste en het gaat me absoluut niet om seks, het gaat me erom dat hij niet eerlijk is, daarom raakt mijn geduld op, thnx!
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 19:33:

komt erop neer dat ik er gewoon weer over moet beginnen, pff voel me er best ongemakkelijk bij maar dat komt puur door zijn reactie, ik weet al dat hij hetzelfde zou zeggen en mij het gevoel gaat geven dat ik teveel vraag

Morgen meldt je hem dat je heel graag wilt dat hij blijft slapen. Dus of hij zijn tandenborstel en schone onderbroek mee wil nemen als hij vandaag langs komt.

En als hij dat doet, ben je al een stapje verder. Wil hij dit niet en komt hij niet met een goede verklaring of alternatief, dan zeg je dat je niet het gevoel hebt dat jullie nog samen verder moeten gaan.



En komt ie dan langs met zijn spulletjes, dan heb jij massage olie in huis en ga je hem lekker masseren en hij jou. Dan zijn er in elk geval wat kleding stukken uit. Wil of kan hij dit niet, zie boven over dat je niet het gevoel hebt samen verder te gaan. Dan laat je hem weer vertrekken.



En als hij na zo'n massage nóg geen seks wil en je er ook geen verklaring voor kan geven, dan heb je er écht alles aan gedaan en kun je hem rustig 'het kanaal ingooien' zoals Elle hier op het forum altijd zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 24 februari 2017 @ 19:38:

[...]





Als het al de reden is, zal hij dat wel niet vertellen.

Of er vaag over blijven.zijn ex-vriendin heeft de relatie beindigd en heeft hem in de steek gelaten, naar haar ex teruggegaan omwille van de kids
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 24 februari 2017 @ 19:41:

[...]



Morgen meldt je hem dat je heel graag wilt dat hij blijft slapen. Dus of hij zijn tandenborstel en schone onderbroek mee wil nemen als hij vandaag langs komt.

En als hij dat doet, ben je al een stapje verder. Wil hij dit niet en komt hij niet met een goede verklaring of alternatief, dan zeg je dat je niet het gevoel hebt dat jullie nog samen verder moeten gaan.



En komt ie dan langs met zijn spulletjes, dan heb jij massage olie in huis en ga je hem lekker masseren en hij jou. Dan zijn er in elk geval wat kleding stukken uit. Wil of kan hij dit niet, zie boven over dat je niet het gevoel hebt samen verder te gaan. Dan laat je hem weer vertrekken.



En als hij na zo'n massage nóg geen seks wil en je er ook geen verklaring voor kan geven, dan heb je er écht alles aan gedaan en kun je hem rustig 'het kanaal ingooien' zoals Elle hier op het forum altijd zegt.Thnx voor het meedenken en je advies, ga ik proberen
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 19:42:

[...]





zijn ex-vriendin heeft de relatie beindigd en heeft hem in de steek gelaten, naar haar ex teruggegaan omwille van de kids



Dat is zijn versie (en waarschijnlijk de enige die je ooit zult horen).

Voor 't zelfde geld is haar versie heel anders. Gebeurde er ook nagenoeg niks tussen hen en was zij dat beu en is zij inderdaad terug bij haar ex beland ...
Alle reacties Link kopieren
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 19:37:

[...]





Klopt het is heel erg kinderachtig. En je hebt gelijk, het komt er idd op neer dat ik gewoon genoegen neem met smoesjes.. maar dit weet ik. Maar ik ben van plan dat niet meer te doen, al zou ik hem hierdoor kunnen afschrikken of kwijt raken zelfs.. Het moet dan zo zijn. Ik wacht al best lang, omdat ik oprecht om hem geef en het goede in hem zie. Ik weet dat ik het nog eens moet vragen en gwn streng bij mijn punt moet blijven.

Mijn post lijkt ook heel streng. Sorry, lange werkweek ik begrijp niet dat hij het niet durft te zeggen. Wat het ook is, alles is beter dan jou steeds af te wijzen.

Jij bent veel te lief. Vind je dit eigenlijk nog leuk? Een relatie van 4 maanden, en jij moet op een forum met vreemde vrouwen raad vragen ipv de verf van de muur te neuken. Je bent geduldig genoeg geweest.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 24 februari 2017 @ 19:43:

[...]





Dat is zijn versie (en waarschijnlijk de enige die je ooit zult horen).

Voor 't zelfde geld is haar versie heel anders. Gebeurde er ook nagenoeg niks tussen hen en was zij dat beu en is zij inderdaad terug bij haar ex beland ...Dat kan ook idd, ze zijn wel jaren samen geweest ongeveer 4
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 24 februari 2017 @ 19:44:

[...]



Mijn post lijkt ook heel streng. Sorry, lange werkweek ik begrijp niet dat hij het niet durft te zeggen. Wat het ook is, alles is beter dan jou steeds af te wijzen.

Jij bent veel te lief. Vind je dit eigenlijk nog leuk? Een relatie van 4 maanden, en jij moet op een forum met vreemde vrouwen raad vragen ipv de verf van de muur te neuken. Je bent geduldig genoeg geweest. Haha niet streng, gewoon eerlijk. Dat begrijp ik dus ook niet, vooral niet omdat hij verder alles wel met mij bespreekt, zelfs dingen die hij niet met andere deelt. Nee ik vind het niet leuk, voor mijn gevoel heb ik geen ECHTE relatie meer, en voel ik me ook best alleen. Het is een grote stap voor me om raad vragen maar toch heb ik het gedaan, heb het echt nodig. Me geduld is op. Thnx xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven