Entertainment alle pijlers

welke dvd-box is een aanrader?

06-04-2007 19:29 43 berichten
Ik zou graag es lekker onderuit op de bank een serie op dvd willen kijken. Maar welke?? Ik volg eigenlijk geen series op t.v en de enige boxen die ik heb zijn Sex and the city, Friends en (jeugdsentiment) BH90210.

Ik ben niet zo van de SF en Fantasy...Wie heeft er een leuke tip voor mij??



Dank je wel!!!
Alle reacties Link kopieren
De dvdbox van seizoen 1 t/m 7 van ER? Ik ben er inmiddels bijna doorheen.
Alle reacties Link kopieren
Waar kopen jullie de dvd-boxen dan en welke winkel is het voordeligst? FreeRecordShop, Van Leest, Mediamarkt, V&D, Bol.com, 2e hands via Marktplaats, ...



De aparte seizoenen van Cold Feet zijn bij bijv. Bol.com 11,99 per stuk en bij de Free Record Shop 7,99. Scheelt best veel geld.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het het handigst is om gewoon wat winkels af te lopen en prijzen te vergelijken. Persoonlijk zou ik het niet via Marktplaats doen. Dan zou het zomaar zo kunnen zijn dat de dvd's beschadigd zijn. (Of dat er een leeg doosje in zit of dat ze allemaal in het verkeerde doosje zitten en dan ben je wel een middagje zoet :)) Mijn dvdbox van ER is tamelijk groot: 23 dvd's aan beide kanten bespeeld. Ik zou het risico denk ik niet willen lopen.
Alle reacties Link kopieren
Cold Feet heb ik in het geheel voor 50 euro gekocht bij DVD Valley in Utrecht (5 seizoen op DVD). Maar het kan dus goedkoper lees ik al! (Helemaal een reden ze aan te schaffen...) ;)



De DVD Box van ER seizoen 1 en 2 (per seizoen 4 DVD's) heb ik voor 10 euro per box gekocht bij de V&D, tijdens het Prijzencircus. Ik heb ze nog nergens goedkoper gezien. Maar helaas is het niet altijd Prijzencircus, buiten die tijd zijn ze duurder.



Van Leest vind ik trouwens vaak ook wel aardig goedkoop, vooral met films.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat ik binnenkort wel Cold Feet ga kopen. Is daar een box van, of moet je gewoon 5 losse seizoenen kopen? (kan op i-net zo snel niets over een box vinden). Voor de rest vind ik de meeste series erg duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf natúúrlijk de Sex and the city box, en verder de eerste 2 seizoenen Will and Grace (ik wacht nog steeds op de rest vd seizoenen :?), en de Godfather-films (moet ik nog kijken).

De eerste 2 seizoenen van Lost heb ik geleend van een vriend en ik had ze net op tijd gezien om nu seizoen 3 op tv te kunnen volgen :P.



Ik koop mijn dvd's meestal bij free record shop trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Sissi 3-dvd box :)
Alle reacties Link kopieren
Grey's Anatomy heb ik sinds kort gekeken wat een geweldige serie zeg, ik ben helemaal verslaafd.

Moet zeggen dat ik Las Vegas ook een hele goede serie vind!
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag alle 5 seizoenen van Cold Feet gekocht. Ze waren ook nog eens 2e voor de halve prijs bij de FreeRecordShop. Dus dat was zo'n 30 euro bij elkaar.
Ik kan de eerste serie van Cold Feet hier in mijn woonplaats nergens meer krijgen. En ik wil toch wel graag serie 1 eerst zien voordat ik de andere series ga kijken. Ik heb hem maar besteld, levertijd 2 weken.
Alle reacties Link kopieren
Groeten uit de rimboe en groeten terug

de Belgische serie Spoed (toen iedereeen er nog was nu is de enige die er nog is docter luc)

Medisch centrum west

vrienden voor het leven

full house gaaf

zonnetje in huis



en ik wil nog de 1e serie van rozengeur en wodka lime

Alle reacties Link kopieren
De complete box van Coldfeet is nu voor 25 euro te koop bij Blokker.

Ik zou wel een box van Noppen & Naaldhakken willen hebben. Maar volgens mij is alleen seizoen 1 nog maar op dvd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week twee boxen van Grey's Anatomy gekocht in een aanbieding bij Kruidvat. Ik heb er nog nooit een aflevering  van gezien op tv maar het lijkt me een leuke serie. Fijn voor regenachtige dagen als ik vrij ben.
Alle reacties Link kopieren
Angelique!
Alle reacties Link kopieren
Will en Grace! (ik heb ze t/m seizoen 5 nu, het zijn er 8 in totaal. Enige jammere is, is dat ik de eerste twee in een andere vorm heb...)



21Jump Street, heerlijk jeugdsentiment en altijd leuk om te kijken!



Verder is er natuurlijk best veel (die ik niet heb): Miami Vice, 24, Grey's, Friends, SATC, en alles wat iedereen hierboven al heeft genoemd.



Best veel keus denk ik!

Veel succes en veel plezier!



Oh ja, ik haal ze ook gewoon net waar ze in de aanbieding zijn hoor, scheelt soms echt te veel!

Of cd/dvd bonnen vragen voor je verjaardag... scheelt ook.:P
Alle reacties Link kopieren
Growing Pains
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week seizoen 1 en 2 gekeken van Gooische Vrouwen. Ik had nooit gedacht dat ik dat zo leuk zou vinden. Geweldig gewoon!
Alle reacties Link kopieren
Ben vrijdag begonnen met Grey's Anatomy en gelijk drie afleveringen gekeken. Voor nog meer had ik helaas geen tijd maar ik ga er vanavond nog wel minstens eentje kijken! Erg leuke serie. Ik heb nog lekker heel veel afleveringen te gaan!:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven