Halve kopjes koffie Senseo apparaat

01-09-2009 20:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet wat te doen wanneer een Senseo app. halve kopjes koffie geeft.

Ik heb ontkalkt en hem goed met water doorgespoeld. De garantie is vervallen.

Je schijnt iets te moeten doorprikken maar wat??

Wie oh wieheeft goede raad?

Alvast bedankt
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
teken dattie versleten is.

geeft hij nog wel volledig schuim???



mijn tip: koop een nieuwe. schijnt dat ze bij regelmatig/veel gebruik echt na een jaar of 2 'op' zijn.
Alle reacties Link kopieren
Deed die van ons na +/- 2 jaar ook, volgens mij is dat idd zo'n beetje de levensduur...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je -ondanks het feit dat je garantie is vervallen- het beste even kunt bellen met Philips, dan kun je iig advies inwinnen Ze zullen je aan de telefoon toch ook wel wat kunnen/willen vertellen?



Heb het nummer even voor je gegoogled:

Telefoon: 0800-0230076(gratis, op werkdagen tussen 08:00 uur en 20:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 18:00 uur)



Succes
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook zijn dat het gaatje in de padhouder verstop zit. Daar moet je dan even met een naald doorprikken.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ontkalken schijnt het geheim te zijn.

Ik had hetzelfde probleem en heb toen een nieuwe aangeschaft. Deze ga ik braaf ontkalken...
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden een Senseo, maar van van Inventum, een platte.

Die kon je instellen op de hoeveelheid water die er doorheen kwam, dus halve kopjes koffie kon je er ook mee maken.

Alleen als je hem op het meeste instelde, kreeg je alsnog halve kopjes koffie.



We hebben nu wel weer een gewone Senseo, maar ik weet niet of daar ook zo'n soort knopje op zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:imni schreef op 01 september 2009 @ 20:20:

Ontkalken schijnt het geheim te zijn.

Ik had hetzelfde probleem en heb toen een nieuwe aangeschaft. Deze ga ik braaf ontkalken...nee is niet het geheim hoor.. heb dr al heel wat versleten ondanks trouw ontkalken
Alle reacties Link kopieren
quote:Rozigst schreef op 01 september 2009 @ 20:21:

Wij hadden een Senseo, maar van van Inventum, een platte.

Die kon je instellen op de hoeveelheid water die er doorheen kwam, dus halve kopjes koffie kon je er ook mee maken.

Alleen als je hem op het meeste instelde, kreeg je alsnog halve kopjes koffie.



We hebben nu wel weer een gewone Senseo, maar ik weet niet of daar ook zo'n soort knopje op zit.



nope...

heb nu ook de inventum, ideaal ding! en ook mooier dan de senseo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem zelf ook. En ik ga naast het apparaat staan, druk op de knop voor 2 koppen koffie, en druk even op de aan/uit knop als het kopje vol genoeg is.



Af en toe schoonmaken, de padhouders gaan hier af en toe in de afwasmasjien, en verder doe ik er niet veel aan, maar die van mij is inmiddels 5 jaar oud en ik begrijp hier dat ik dan niets te klagen heb
Alle reacties Link kopieren
Die van ons had dat probleem ook, viel destijds binnen de garantie. Opgestuurd naar Philips, en ze hebben het probleem verholpen. Geen idee wat er precies aand e hand was (je kon duidelijk zien dat we echt onze Senseo terug hadden gekregen en niet een nieuwe).

Je zou dus kunnen bellen met Philips, misschien kunnen ze je helpen.
Alle reacties Link kopieren
Die van ons is ook een jaar of 5 oud, nog nooit ontkalkt en die doet het nog prima. Alleen 2 kopjes tegelijkertijd gaat niet zo goed.



Ik ben aan het wachten tot dat deze het begeeft, dan komt er een Nespresso (of nog iets beters)
Alle reacties Link kopieren
oeh ja nespresso is lekkerrrrrrrrrr

die hebben we 'voor erbij' zeg maar. want om als 'verslaafde' van koffie nou telkens een nespresso te pakken is wel erg duur.
quote:arrasje schreef op 01 september 2009 @ 20:15:

Wie weet wat te doen wanneer een Senseo app. halve kopjes koffie geeft.

Ik heb ontkalkt en hem goed met water doorgespoeld. De garantie is vervallen.

Je schijnt iets te moeten doorprikken maar wat??

Wie oh wieheeft goede raad?

Alvast bedankt



He To,



Ik heb voor de klantenservice gewerkt en als ontkalken niet werkt--> dan kun je beter een nieuwe kopen. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
jaajaa ik weet het, het klinkt stom... maar ik heb met mijn oude precies hetzelfde gehad, halve kopjes.

Alles geprobeerd idd met ontkalken etc.. uiteindelijk uit frustratie maar op zn kop gehouden, effe aan dat ding gefriemeld wat je ziet zitten waar de tank op moet en... VOILA!

Hele kopjes koffie.

Vriend van me..idem verhaal idem oplossing.

Dus dat zou je nog kunnen proberen..

Ik moet de mijne overigens nog opsturen, het schijnt dat je dan een hele nieuwe krijgt... dus kijk even of de jouwe ook nog voor "reparatie" terugmoet. Dan hoef je niet moeilijk te doen

www.senseoreparatie.nl
Alle reacties Link kopieren
Onder je senseo zit een rubber soort klepje. Dat kan je openwippen. Daaronder zit een schroefje. Met een inbussleutel kan je dat schroefje verdraaien.

Zo kan je je senseo instellen voor meer of minder water.



Wij hebben het ook gehad, en ik kreeg toen deze tip. Het werkt echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven