beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Locatie: mijn bed



Aanwezige personen: 2, m'n scharrel en ik



Anticonceptie gebruikt: condoom



Voorspel: zoenen, strelen, elkaar uitkleden, vingeren, beffen, pijpen, ik doe zijn condoom om.



De daad: missionaris, ik kom spuitend klaar, weer missionaris verder. Ik bovenop lukt niet door zijn milde erectie, maar daarna in missionaris kom ik nog 2 keer spuitend klaar en produceer ik zoveel geluid dat hij zijn hand over m'n mond moet leggen (wat verrassend opwindend is). Doggy style en daarna is zijn erectie verdwenen. Hij verwacht dat 'ie wel terug komt, maar helaas.



Naspel: nee, alleen een beetje napraten en bedenken dat we misschien een keer samen naar een seksclub willen om wat fantasieën (trio, seks met een 'vreemde', seks hebben in een ruimte waar ook anderen (hoorbaar) seks hebben, bekeken worden tijdens het hebben van seks).



Voor herhaling vatbaar: aangezien ik naar andere kant van het land ben verhuisd, denk ik niet dat het ervan komt, maar hij is welkom.
Alle reacties Link kopieren
locatie- in de keuken.......10 min later ping pizza is



- aanwezige personen mijn vrouw en ik



- anticonceptie mijn vrouw en ik zijn beide gesteriliseerd



- voorspel ja vrouw zullen we ff neuken



- de daad Doggy



- naspel ja pizza eten



- voor herhaling vatbaar ja tuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Laatst zondagavond;

ongeveer 10.00H

In ons bed.

Geen voorbehoedsmiddelen gebruikt.

Eerst lekker gezoend, geknuffeld en elkaar opgegeild. Op gegeven moment mijn vrouw op haar rug en ik lig naast haar op mijn zij Ze trekt haar knieën wat op zodat ik bij haar kan binnenkomen en ik en beweeg bij haar met een goed met glijmiddel nat gemaakte piemel heerlijk bij haar in en uit. Ze gebruikt gebruikt altijd een vibrator die ik haar op een gegeven moment aangeef direct op haar klitje om klaar te komen en ze kwam al snel en genoot er echt van. Ik stelde mijn orgasme uit om na haar hoogtepunt op haar te gaan liggen. In de missionarispositie neukte ik me - haar heerlijk zoenend en knuffelend - helemaal leeg in haar zalige kutje.

Het is bij ons iedere keer weer echt Love-making!

Een poosje nagepraat en samen een lekker advocaatje met slagroom gesnoept.

Samen vrijen doet onze relatie altijd geweldig veel goed!



Ps. als ze mettertijd iets anders uitvinden dat nog lekkerder is dan sex blijven wij dit er in elk geval lekker bij- doen!!
anoniem_185324 wijzigde dit bericht op 29-08-2013 22:08
Reden: iets uitgebreid en taalfouten verwijderd
% gewijzigd
Beter 1 vis aan de haak dan 10 vogels op het dak.
Alle reacties Link kopieren
Wat wordt het stil hier op dit onderwerp. Er word niet veel meer geneukt blijkbaar. Of hadden jullie maar een escapade verzonnen om te reageren en stoer te doen en is nu de fantasie op?
Beter 1 vis aan de haak dan 10 vogels op het dak.
quote:lekkerventje schreef op 31 augustus 2013 @ 20:51:

Wat wordt het stil hier op dit onderwerp. Er word niet veel meer geneukt blijkbaar. Of hadden jullie maar een escapade verzonnen om te reageren en stoer te doen en is nu de fantasie op?Ik gok zomaar dat een overgroot deel van de forummers niet zoveel zin heeft om hun seksleven met jan en alleman te delen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geroldine schreef op 31 augustus 2013 @ 21:23:

[...]



Ik gok zomaar dat een overgroot deel van de forummers niet zoveel zin heeft om hun seksleven met jan en alleman te delen.Dat denk ik ook - en daarom zijn er maar 978 rakties binnengekomen
Beter 1 vis aan de haak dan 10 vogels op het dak.
quote:lekkerventje schreef op 31 augustus 2013 @ 22:06:

[...]





Dat denk ik ook - en daarom zijn er maar 978 rakties binnengekomenSinds februari 2010 .
Alle reacties Link kopieren
Is waar - en niet iedereen schreef er echt over - maar toch! Veel lezers; en veel interesse! Ook van degenen die eigenlijk niets vertelden...
Beter 1 vis aan de haak dan 10 vogels op het dak.
Alle reacties Link kopieren
ha lekkerventje! jij zat overduidelijk eerst in de verkeerde thread. Dit is toch wat boeiender.



maar goed, terzake: net, in de gang tegen het traphekje staand met de meeste kleren nog aan. Er hangt daar ook een spiegel die het juiste totaalbeeld voor beiden verschafte.



dus:

twee personen legaal in de gang (voorspel.. zie einde verhaal) staand, zij met haar rug naar mij toe, zonder anticonceptie, geen naspel. Voor herhaling vatbaar: ja en zo snel mogelijk aub. Want ik had net 1 westmalle trippel op. Erectie: prima. Klaarkomen: lukt niet. De alchohol moet even uitwerken. Dus vanavond/morgenochtend weer verder. Dit was het voorspel. Ook leuk hoor, een vrijpartij in tweeen delen.
-
Alle reacties Link kopieren
locatie~ het huis van zijn ex

legaal~ 2 personen we zijn beiden over de 18 maar ik heb een man die ervan wist.dus ja

anticonceptie~ ja dubbel dutch

Voorspel~ja heerlijk zoenen strelen pijpen beffen, fisten

Daad~ welke standjes missionaris, doggie, in mijn kontje, ik on top. Heel bevredigen en ik ben weet ik hoevaak gekomen totale tijd bezig ongeveer 4 uur

naspel~ heerlijk samen nog nagenieten

Zeker voor herhaling vatbaar
Alle reacties Link kopieren
locatie: wc van kantoor

aanwezige personen: ik en mijn hand

legaal: ja

Voorspel: lezen viva forum

anticonceptie: nee

Daad: heen en weer

bezig ongeveer 10 min.

naspel: wc met toiletpapiertje doorspoelen

Zeker voor herhaling vatbaar
Alle reacties Link kopieren
heb je daarna je baas bedankt voor de fijne werkomgeving en hem een hand gegeven?:-)
Alle reacties Link kopieren
Ze was er niet, anders had ze zeker een handje gekregen.

En als ze er lekker had uitgezien dan had ze mij ook een handje mogen helpen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een avontuurtje beschreven in mijn blog, op reis in Gran Canaria. Heet was niet m'n laatste, maar wel één van de leukste:



[reclame eigen blog is niet toegestaan, lees de huisregels]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 08-09-2013 11:28
Reden: link eigen blog verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:belle1971 schreef op 11 augustus 2013 @ 21:37:

[...]





welja, maar zit nu in de nachtdienst..



ok, hoe ging het?



locatie: echtelijk bed



aanwezig: mijn liefste en ik.



anticonceptie: pil, maar ze denkt nu over spiraaltje.



legaal? ja! natuurlijk!



voorspel: lagen net in bed, zij begint te friemelen, van het een kwam het ander, ze begint te zuigen en zegt, ik wil je.. daarna begin ik haar te likken, vanaf haar dijen, sla haar poesje net over om te plagen, maak kronkelende bewegingen over haar buik, rond haar navel, richting borsten, lik tepeltjes, bijt er zachtjes in, lekker tongzoenen en ga zo weer langzaam naar beneden richting haar poesje. lekker likken, vinger erbij, ze kronkelt en kreunt.. draai me om, ze komt boven op me zitten, eerst langzaam erin, daarna wat sneller, ik leg haar op haar rug, benen op mijn schouders..we gaan tekeer..voel haar handen op mijn rug en kont, opletten dat we niet al tevele lawaai maken, de kleine ligt te slapen in de kamer ernaast, haha! we gaan nog ff door, zij komt klaar, ik moet even stoppen, want: te gevoelig bij haar.. daarna wil ze meer.. ik ga nog even door, ik voel dat ik ga komen.. ze roept, kom, wat ook gebeurt..ik blijf nog even in haar zitten.. en zoals altijd moet ze lachen, maar door dat lachen spannen haar bodembekkenspieren aan, ik ben nog steeds gevoelig, voelt gek aan, maar moet ook lachen.. nog ff lekker kussen en knuffen, dan komt t volgende..handdoek vergeten, we liggen op haar kant.. voorzichtig uithalen dan maar.. snel ff om een handdoek in de douche, haha! handje voor de poes, ik leg handdoekje erbij, met handdoekje tussen haar benen ff naar de douche. ik ga ff kijken naar onze kleine meid, die ligt lekker te slapen, maar moet toch echt nog ff op het potje.. mama is aan het douchen. maak de kleine wakker, en til haar op. hallo papa zegt ze.. hallo meisje, je moet nog ff op het potje he? half in slaap gaat de kleine meid zitten en doet een plasje. daarna pak ik haar weer op, ze geeft me nog een knuffel en zegt, ik hou van jou papa. ik hou ook van jou lieve schat, ga nu maar lekker slapen. mijn liefste is alweer klaar, ik ga weer terug naar bed, we kruipen nog even lekker tegen elkaar aan, mijn arm om haar heen, lekker lepeltje lepeltje liggen. nog wat kusjes geven en we vallen in slaap. volgende morgen staat de kleine aan ons bed. mag ik bij jullie even liggen? tuurlijk schat.. zet dvd-tje op van bambi en kijken nog ff met zijn drietjes. daarna naar beneden, koffie zetten, boterhammetje en fruit klaarmaken voor de kleine en voor mama, mama komt beneden in haar ochtendjas, we zijn een dagje vrij, lekker relaxen, daarna kleren aan doen en om boodschapjes.. t gewone leven is weer begonnen, hihihi! diezelfde avond moest ik in de nacht, dus vanavond mijn laatste nachtdienst, en morgen weer 2 dagen vrij. kleine ligt weeral even in bed, en zit nu nog ff met mama beneden, tegen de tijd dat ik ga werken, gaat mama ook al lekker slapen, en kan ik er weer aan beginnen.. simple life, maar ik zou niet anders willen.. dus, neuk zou ik t niet willen noemen, ook al is het ook wel zo, maar tis zoveel meer.. en ik en mijn lieveling houden t niet bij, t komt opzetten als we tijd en zin hebben, en eerlijk gezegd snap ik helemaal niet waarom ik dat hie rnu neerpen, hahaha! maar goed, vindt t op zich wel grappig om eens te doen zal ik maar zeggen..





Wat zet jij dat mooi neer, romantisch hoor. In heerlijk contrast met wat de titel van het forum doet vermoeden. Haha!



Ik hou wel van levensgenieters!
Alle reacties Link kopieren
- locatie: ons bed

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee ) 2, partner en ik, legaal (beide 18+) en samenwonen (met elkaar dus)

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )  nee, moet dit weekend opgesteld worden, dus geen condooms want géén kans op zwangerschap (alzo dat niet erg zijn)

- voorspel ja/ nee plus i ndicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden) Uiteten, cadeautjes uitpakken (jarig) en tijdens tandenpoetsen elkaar opgeilen, daarna strelen en knuffelen. Ong. 4 uur.

- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee ) Eerst ik hem pijpen, daarna 69 (ik orgasme) daarna ik op mijn buik, een been opgetrokken en hij achterlangs (hij orgasme). Ong. 30 minuten.

- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden ). Met hem in me lepeltje-lepeltje liggen, hij mij strelen, praten, zeggen dat we elkaar lief, leuk en mooi vinden

- voor herhaling vatbaar ja, vannacht weer
Alle reacties Link kopieren
- Locatie:

Om en in huis

- Aanwezige personen:

Hij (34) en ik (23). Legaal? Denk niet dat zijn vriendin er erg blij mee is nee.

- Anticonceptie gebruikt:

Ja, pil en condoom

- Voorspel:

Ja, flirterij via whatsapp en in de pub ongeveer 3uurtjes. Uiteindelijk uitgebreid zoenen, hand- en mondwerk.

- De daad:

Staand tegen de muur geduwd doggy achter het huis. Dat krijg je als je je sleutels laat vallen... Binnen missionaris, reverse cowgirl en ik liggend op mijn buik terwijl hij me vanachter neemt. Eindstand na ong 90 minuten: 4-2

- Naspel:

Telt een klein kusje en hem vervolgens t huis uit gooien? ;)

- Voor herhaling vatbaar:

Jaaa, nu graag.
... high heels and a bad attitude
Alle reacties Link kopieren
Locatie: Eigen bed

Personen: Vriend en ik, zeer legaal.

AC: Nuvaring

Voorspel: Zeer onverwachts! Ik lag eigenlijk al lekker te slapen toen ik mijn vriend ineens overal voelde. Lekker mijn tepels kussen en mij met zijn handen lekker opwarmen.

De daad: Missionaris, mijn benen in zijn nek, lekker diep, heerlijk! Orgasmes perfect op elkaar afgestemd, gelijktijdig klaar gekomen.

Naspel: In elkaars armen in slaap vallen.

Herhaling: Liefst elke nacht!!
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Een woning in een grote Duitse stad



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

twee - de DVP en ik

legaal - nou ja het is niet verboden, allen geeft deze Duitse deelstaat aan dat een DVP niet zonder condoom mag pijpen. Laat ik het dan maar zeggen dat er (naast het vreemdgaan) ook nog illegale activiteiten hebben plaats gevonden.



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ik ben zelf geholpen, maar het neuken werd uit gezondheidsoverwegingen met condoom gedaan



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

voorspel deel een: betalen en douchen

voorspel deel twee: ik staand voor het bed, zij knielend op het bed ging mij pijpen. Dit duurde zeker 5 minuten waarbij ik de beste blowjob in mijn prive- en wandelcarriere heb gekregen. Deep Throat zoals in de films. Inclusief de dikke slijm die je dan ziet. Ze spuugde alles op mijn lul en ging verder. Positie veranderd (liggend op het bed) en tongzoenen terwijl ze ging trekken. Dan weer pijpen, lul tegen haar borsten, in haar gezicht (bitchslapping) en weer deep throat. In de tussentijd gingen mijn vingers in haar voor- en achteringang. De andere hand werd gebruikt om haar billen stevig te kneden en klapjes uit te delen. Dit doe ik natuurlijk niet zo maar, maar ze ging op een duidelijke en ferme toon duidelijk maken dat ik dit MOEST doen.

Oh ja, ik ging natuurlijk ook stevig haar borsten kneden en likken.



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Na 15 min voorspel (deel2) ging het rubber om en begon ze in een reverse amazone te neuken. Ik hield de high heels vast (om haar te ondersteunen en te zorgen dat deze geen krabsporen achter lieten). Ze ging af en toe iets hoger om met de hand mijn lul van de voor- naar de achteringang te brengen en andersom. Na 5 minuten in doggy gewisseld en ook daar van haar twee ingangen genoten. Toen was er geen houden meer aan en ik kwam klaar. Omdat ze professional is ga ik ervan uit dat haar orgasme een 9-10 op de toeneelschool had gekregen.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

nog even naast elkaar liggen, praten, wat tongzoenen - toen nog een keer onder de douche en haar alleen achter gelaten.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Ze is heel mobiel, maar in januari is ze weer in deze grote stad in het zuiden van Duitsland. Ik zal er zijn en begin nu al geld opzij te leggen voor meerdere langere sessies.
Alle reacties Link kopieren
Eerder beschrijf je laatste fantasie, knulletjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:jira schreef op 15 november 2013 @ 13:21:

Eerder beschrijf je laatste fantasie, knulletjes.

Had ik mijn fantasie beschreven dan had het zeker twee uur geduurd, was zij tien keer door mijn 35cm lul klaargekomen en had ik er geld voor gekregen.



Maar om jou een indruk te geven van deze dame (en dat ze dit soort dingen niet alleen met mij doet) wil ik je even hier naar toe wijzen: http://www.lustscout.to/forum/showthread.php?tid=17582
Alle reacties Link kopieren
quote:jira schreef op 15 november 2013 @ 13:21:

Eerder beschrijf je laatste fantasie, knulletjes.
conversation = awareness
Ik mag hopen dat ze even netjes van condoom gewisseld is toen ze van kont naar kut ging?

Anders loopt ze nu waarschijnlijk met een kanjer van een vaginale bacterie. En dat riekt.
Alle reacties Link kopieren
- locatie

Bij hem thuis, van de bank naar bed



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Ja, hij&ik



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Jup, condoom



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

jaaa, met de mond van boven naar beneden, halfuurtje



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

halfuurtje, missionaris, hondje, orgasme;jaaa



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

2 uur lang oudhollands knuffelen



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

jaaaaaaaaaaaaaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven