Relatie dreigt uit te gaan 5 maanden zwanger

22-05-2017 18:29 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
dank voor jullie reacties
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-05-2017 20:55
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
97.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijne vriendin heb je! Lekkere puinhoop...

Als ze het niet wil hebben, waarom laat ze dan geen abortus plegen? Als het allemaal waar is wat je schrijft, denk ik dat dat (ongeboren) kindje daar alleen maar beter mee af is, dan met een alleenstaande moeder die haar baby niet wil.

En de eerstvolgende keer dat ze je vraagt of jij de baby wil hebben, direct 'ja' zeggen en aangeven bij haar dat je het zo snel mogelijk wil formaliseren. En er dan ook werk van maken.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Je bent een man? Volgens mij kan je nu al formele stappen zetten voor voogdij. Ik zou er werk van maken. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben jullie er een puinhoop van gemaakt. Deze relatie is duidelijk instabiel en op heel veel fronten raar. Waarom bijna 4 jaar een relatie verzwijgen? Dan zit er iets niet goed. Waarom voor een kind gaan als je niet samenwoont? Dat is behoorlijk dom. En daarna voor een morning afterpil en een abortuskliniek..? Vooraf goed over zo'n enorm grote keus als een kind nagedacht dan.

Waar ben je in godsnaam mee bezig?
Alle reacties Link kopieren
dank voor de reacties
anoniem_347155 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 20:42
94.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dank voor de reacties
anoniem_347155 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 20:42
82.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oke je zegt volgensmij dat dit allemaal begon toen ze met haar ex had gesproken? Heeft hij haar met iets ernstigs bedreigd of zo? Want na dat gesprek heeft ze ineens met zijn geld (?????) een huis gekocht voor zichzélf, en ging ze raar doen. Ik vind het een apart verhaal. Volgensmij is er meer aan de hand bij haar.
anoniem_319977 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 18:45
7.46% gewijzigd
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Wellicht is het dan beter voor het kind dat het niet geboren wordt? Een kind is niet een speelbal tussen twee emotionele mensen.. een kind heeft een vader en moeder nodig? Wat wil je dan, samen met de moeder opvoeden?
Alle reacties Link kopieren
Het wordt er niet duidelijker op. Wil ze het kind nou wel of niet?
En jij wil dus wel erkennen, maar ze doet nu moeilijk om iets wat jij gezegd zou hebben?

Voogdijzaak opstarten. Nu. Gas geven. En je relatie als verloren beschouwen.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je je 4 jaar laten verbergen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je zo lang in het geheim een relatie hebt is er al iets aan de hand lijkt me? Zaten jullie nog in andere relaties? Ergens kan ik me voorstellen dat de lol eraf is nu het niet meer geheim is, minder spanning én commentaar van omgeving.. het klinkt allemaal wel chaotisch en moeilijk. Hoezo wilden jullie zo snel nadat jullie relatie niet meer geheim is een kind?
viva-amber schreef:
22-05-2017 18:46
Waarom heb je je 4 jaar laten verbergen?
Dat heeft tie niet. Ze hadden allebei nog een ander on the side.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook een vaderschapstest eisen ik krijg het idee dat ze van twee walletjes eet.
Laatste vraag, wat is er zo erg aan co-ouderschap? Dan ziet het kind iig beide ouders nog toch..?
7102 schreef:
22-05-2017 18:47
Je kan ook een vaderschapstest eisen ik krijg het idee dat ze van twee walletjes eet.
Dit ja. Je heb je 4 jaar een relatie waarvan pas 7 maanden out in the open en ze is 5 maanden zwanger. Kans lijkt mij toch zeker aanwezig dat je de vader niet bent.
Alle reacties Link kopieren
Delft17 schreef:
22-05-2017 18:42
Noem me maar ouderwets maar een kindje heeft een vader en een moeder nodig.
Dan had je een partner moeten zoeken met wie dit realistisch was. Dit was van tevoren al gedoemd te mislukken.
Alle reacties Link kopieren
Ze zegt dat dit een foute keuze was. Maar dat ze er nu voor gaat. Alleen in eerste instantie.er is geen plek voor mij in haar toekomstbeeld. Kunnen dit niet hormonen zijn? Ze heeft 1 vriend gehad vanaf jong. Ik denk dat er nog veel te verwerken valt. Ik snap ook dat snel met.mij samenwonen dan moeilijk is. Maar ja die baby he....daar waren we toch echt ook samen bij.
Noem mij dan maar heel ouderwets, maar ik zou nooit een affaire tijdens mijn eerdere relatie (met 1 kind) zijn begonnen.

Maar goed, dat is achteraf gepraat. Ik denk dat je nu alleen nog kunt proberen een omgangsregeling met dit baby'tje te krijgen. Ga naar een advocaat en laat je goed adviseren. Sterkte.
viva-amber schreef:
22-05-2017 18:46
Waarom heb je je 4 jaar laten verbergen?
Omdat ze beiden in een relatie zaten
Alle reacties Link kopieren
dank voor de reacties
anoniem_347155 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 20:43
80.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is ze überhaupt wel zwanger?
Alle reacties Link kopieren
Delft17 schreef:
22-05-2017 18:51
Wij hadden een affaire met elkaar. Het kind is 100% van mij....
Zeg nooit nooit.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een vreemdganger. En hebt samen met een andere vreemdganger een jarenlange affaire gehad. Vervolgens heb je een semi-stabiele relatie. Die dus al behoorlijk twijfelachtig is. Je hebt nooit samengewoond en dus geen flauw idee hoe jullie samen in 1 huishouden een team vormen. En toen dacht je dat een kind een goed idee was... Je hebt deze situatie echt zelf helpen creëren en bent nu aan het janken omdat het gek genoeg geen stabiele situatie of goede basis blijkt te zijn. Goh. Goed bezig.
Delft17 schreef:
22-05-2017 18:51
Wij hadden een affaire met elkaar. Het kind is 100% van mij....
Ik schoot hardop in de lach. Je kent deze dame niet eens. Je hebt immers alleen maar een geheime affaire gehad met haar, nooit samen gewoond of iets dergelijks. En haar gedrag zou wel een en ander verklaren.
Alle reacties Link kopieren
dank voor de reacties
anoniem_347155 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 20:43
91.50% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven