Aangeboden alle pijlers

2 gratis NS dagretour geldig tm 29 december

24-12-2022 06:38 22 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb van de ns codes gekregen om te reizen omdat ik mijn ov kaart was verloren.

Nu heb ik twee codes niet nodig en ze zijn maar kort geldig. Je kunt er online een retour voor krijgen in de daluren.

Kan ik iemand hiermee blij maken die wel een meevaller kan gebruiken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk, ik reis morgen met de trein dus kan wel een code gebruiken eventueel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lief dat je die codes weggeeft! Ik zou er erg blij van worden :-D maar als
je er een ander blij mee kunt maken ook helemaal prima natuurlijk. Onze zomervakantie is in het water gevallen (ziekenhuis opname in buitenland) dus proberen deze kerstvakantie extra leuke dingen te ondernemen! Een dagje Zwolle of Deventer staat op de planning!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lief. Ik zou de code ook wel kunnen gebruiken om volgende week een dagje weg te kunnen met mijn kindjes
Alle reacties Link kopieren Quote
Mij zou je daar heel blij mee maken, na een (sorry) kut jaar, zou ik dinsdag heel graag een dagje weg willen om mijn hoofd leeg te maken. Ik kan hier door privacy niet neer zetten hoe en wat, maar t was echt.... k u t
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lief dat je dit doet :heart: !
Ik zou zo'n code kunnen gebruiken niet voor mezelf maar voor mijn vriendin, zij zit erg krap financieel vanwege omstandigheden.
Ze komt kerst bij ons vieren maar woont aan de andere kant van Nederland, dus een treinkaartje is grote kostenpost. Weet dat zij hier erg blij van zou worden :) .
Alle reacties Link kopieren Quote
Qiya schreef:
24-12-2022 06:43
Wat leuk, ik reis morgen met de trein dus kan wel een code gebruiken eventueel.
Kan ik jou misschien blij maken met een code van een 1e klas upgrade?

Dan verdeel ik de andere codes over de andere drie. Zie namelijk dat ik er drie heb.

Heb trouwens ook nog twee codes voor meereisretour kaartjes waar je dan 8.99 moet bij betalen. Voor wie dat handig is.

En voor wie een voordeelabbo heeft deze staan bij NS wintercity, ook een 1e klas upgrade.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zomerkrab schreef:
24-12-2022 09:09
Kan ik jou misschien blij maken met een code van een 1e klas upgrade?

Dan verdeel ik de andere codes over de andere drie. Zie namelijk dat ik er drie heb.

Heb trouwens ook nog twee codes voor meereisretour kaartjes waar je dan 8.99 moet bij betalen. Voor wie dat handig is.

En voor wie een voordeelabbo heeft deze staan bij NS wintercity, ook een 1e klas upgrade.
Lief van je, maar ik gok dat het morgen niet al te druk is in de trein. Dus 2e klas is prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Qiya schreef:
24-12-2022 09:13
Lief van je, maar ik gok dat het morgen niet al te druk is in de trein. Dus 2e klas is prima.
Sorry dat ik jou dan niet heb blij kunnen maken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi, even inhakend op de eerste klas upgrade....hoe werkt zoiets eigenlijk? Excuses voor de off-topic. Maar sinds die ov-chipkaart is ingevoerd vindt ik het kaartjessysteem van de NS nogal onduidelijk. Na heel lang geen treinreizen gemaakt te hebben, gebruik ik de trein nu weer (heb een trajectabonnement, waarbij ik achteraf betaal voor reizen buiten het traject). Wie kan het voor me uitleggen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zomerkrab schreef:
24-12-2022 10:17
Sorry dat ik jou dan niet heb blij kunnen maken!
No worries, ik ben door jouw topic blij gemaakt met boeken van book choice. En zag ook de upgrade voor eerste klas. Als het morgen druk is kan ik daar alsnog gebruik van maken.

En daarnaast, voor mij was het alleen een financieel voordeel. De andere dames heb je er blijer mee gemaakt zo te lezen :heart:

Fijne feestdagen!
Alle reacties Link kopieren Quote
hvm schreef:
24-12-2022 10:51
Hoi, even inhakend op de eerste klas upgrade....hoe werkt zoiets eigenlijk? Excuses voor de off-topic. Maar sinds die ov-chipkaart is ingevoerd vindt ik het kaartjessysteem van de NS nogal onduidelijk. Na heel lang geen treinreizen gemaakt te hebben, gebruik ik de trein nu weer (heb een trajectabonnement, waarbij ik achteraf betaal voor reizen buiten het traject). Wie kan het voor me uitleggen?
Google even op ns wintercity, vul je emailadres daar in en alles wordt duidelijk 🙏🏼
Alle reacties Link kopieren Quote
Qiya schreef:
24-12-2022 11:03
Google even op ns wintercity, vul je emailadres daar in en alles wordt duidelijk 🙏🏼
Ja, dat heb ik al gedaan. Je krijgt een kortingscode, maar als je een trajectabonnement hebt (wat tegelijk een kortingskaart is), dan hoef je vooraf geen kaartje te kopen of saldo op je kaart te zetten. Ik betaal dus achteraf. Hoe werkt zo'n upgrade dan? Moet je dan van tevoren invullen waar je heen gaat? Want met mijn abonnement is dat dus niet nodig.
Alle reacties Link kopieren Quote
hvm schreef:
24-12-2022 11:09
Ja, dat heb ik al gedaan. Je krijgt een kortingscode, maar als je een trajectabonnement hebt (wat tegelijk een kortingskaart is), dan hoef je vooraf geen kaartje te kopen of saldo op je kaart te zetten. Ik betaal dus achteraf. Hoe werkt zo'n upgrade dan? Moet je dan van tevoren invullen waar je heen gaat? Want met mijn abonnement is dat dus niet nodig.
Nee je krijgt een code die vul je in en krijg je een blanco 1e klas kaartje voor de gehele dag en die kun je printen of in je app laden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Qiya schreef:
24-12-2022 11:02
No worries, ik ben door jouw topic blij gemaakt met boeken van book choice. En zag ook de upgrade voor eerste klas. Als het morgen druk is kan ik daar alsnog gebruik van maken.

En daarnaast, voor mij was het alleen een financieel voordeel. De andere dames heb je er blijer mee gemaakt zo te lezen :heart:

Fijne feestdagen!
Fijn! Jij ook fijne feestdagen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zebra, miertje en limon, ik stuur jullie via dm de code en de link.

Mocht hij niet aankomen, wat vaker het geval is, laat het even weten!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zomerkrab schreef:
24-12-2022 11:35
Nee je krijgt een code die vul je in en krijg je een blanco 1e klas kaartje voor de gehele dag en die kun je printen of in je app laden.
Dank je wel voor je uitleg!
Alle reacties Link kopieren Quote
Superlief Zomerkrab, dank je wel :heart: !!! Ook namens mijn vriendin! Ik heb de code ontvangen en ze heeft al een kaartje besteld.
Hele fijne dagen :) !
Alle reacties Link kopieren Quote
Zomerkrab schreef:
24-12-2022 11:37
Zebra, miertje en limon, ik stuur jullie via dm de code en de link.

Mocht hij niet aankomen, wat vaker het geval is, laat het even weten!
superlief,dankjewel
Alle reacties Link kopieren Quote
Lief :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel fijn! Wat begon als een irritatie van een verloren id kaart is toch nog als iets moois afgesloten ;)

Fijne feestdagen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ontvangen! Heel lief van je :daisy:
Ik ga morgen gelijk een treinticket kopen. Thanx!!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven