Aangeboden alle pijlers

2 vliegtickets naar Mexico

14-04-2022 23:51 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 vliegtickets te koop naar Mexico! Je vliegt van Amsterdam naar Cancun met 1 tussenstop in Dalas! En op de terugweg vlieg je dezelfde route maar dan naar Amsterdam!

Vliegtijden zijn als volgt: op 30 mei om 10.55 Ams aankomst Cancun om 19.45 uur.

Terugweg vertrek op 17 juni 2022 om 11.15 uur cancun, aankomst volgende dag om 8.40 uur.

Je vliegt met american airlines. Als de stoelen over worden gezet zijn die op 2 vluchten (de langste) ook al voorzien!

Wij hebben de tickets gekocht voor 1050 dus voor 500 euro mag je ze hebben!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn wel geïnteresseerd! Maar hoe weten we of dit echt is?
Alle reacties Link kopieren
Zijn vliegtickets zomaar overdraagbaar?
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
15-04-2022 01:08
Zijn vliegtickets zomaar overdraagbaar?
Vaak kun je tickets (tegen een vergoeding) op een andere naam laten zetten.
Alle reacties Link kopieren
Toch even vragen.. kun je de vliegdatum nog aanpassen? en als dat kan, wat zijn de kosten daarvoor?
Alle reacties Link kopieren
Ja dit kan je aanpassen! Kosten verschillen per luchtvaartmaatschappij. Ik heb dit nagevraagd bij american airlines. Kosten zijn 25 euro per naam. Maar die kosten neem ik op mij als de kaarten overgekocht worden.
Alle reacties Link kopieren
Asdffdsa schreef:
15-04-2022 07:27
Toch even vragen.. kun je de vliegdatum nog aanpassen? en als dat kan, wat zijn de kosten daarvoor?
Jaa dit kan ook aangepast worden. Dit kost ongeveer 300 a 400. Tenzij je de datum verkort in van bijvoorbeeld 30 mei tot 11 juni dan is het geloof ik weer minder.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
15-04-2022 01:08
Zijn vliegtickets zomaar overdraagbaar?
Dat zou ik even goed checken eerst. Want hier staat dat het bij AA niet mogelijk is.
https://www.cheapoair.com/travel-tips/c ... eone-else/

Ik kan het op hun eigen site zo snel niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
awesomesauce schreef:
15-04-2022 07:46
Jaa dit kan ook aangepast worden. Dit kost ongeveer 300 a 400. Tenzij je de datum verkort in van bijvoorbeeld 30 mei tot 11 juni dan is het geloof ik weer minder.
Dat is wat te veel! Helaas net de verkeerde periode dan voor mij. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
15-04-2022 07:50
Dat zou ik even goed checken eerst. Want hier staat dat het bij AA niet mogelijk is.
https://www.cheapoair.com/travel-tips/c ... eone-else/

Ik kan het op hun eigen site zo snel niet vinden.
We hebben via cheaptickets gekocht en die gaven aan dat dit wel kan! Heb er ook een screenshot van.
Alle reacties Link kopieren
Asdffdsa schreef:
15-04-2022 07:51
Dat is wat te veel! Helaas net de verkeerde periode dan voor mij. Succes!
Welke periode ga je?
Alle reacties Link kopieren
awesomesauce schreef:
15-04-2022 08:11
Welke periode ga je?
6 tot 23 juni
Alle reacties Link kopieren
awesomesauce schreef:
15-04-2022 08:11
We hebben via cheaptickets gekocht en die gaven aan dat dit wel kan! Heb er ook een screenshot van.
Op hun site zelf staat ook dat het in bijna alle gevallen niet kan. En als het wel kan, is het heel duur. Die 25 euro pp lijkt me dan ook niet te kloppen. Is het niet een misverstand met iets wijzigen in de naam? Want dat kan vaak wel en is inderdaad niet heel duur. Maar tickets overdragen naar een ander kan bijna nooit.
https://www.cheaptickets.nl/klantenserv ... 5000009346
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
15-04-2022 12:18
Op hun site zelf staat ook dat het in bijna alle gevallen niet kan. En als het wel kan, is het heel duur. Die 25 euro pp lijkt me dan ook niet te kloppen. Is het niet een misverstand met iets wijzigen in de naam? Want dat kan vaak wel en is inderdaad niet heel duur. Maar tickets overdragen naar een ander kan bijna nooit.
https://www.cheaptickets.nl/klantenserv ... 5000009346
Jaaaa het kan inderdaad dus niet... echt heel stom want cheaptickets zegt weer wat anders dan american zelf. We hebben nu in iedergeval een voucher gekregen dus de oproep is niet meer nodig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven