Aangeboden alle pijlers

Greenwheels actiecode nieuwe gebruiker

29-06-2023 23:35 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Ik ben van plan een greenwheels account aan te maken. Ik zie dat je daarvoor een tegoed kan krijgen, als je via een bestaande gebruiker aangedragen wordt / een code krijgt. Iemand die Greenwheels gebruikt en me een code zou willen sturen, in pb?


--- ik hoop dat dit mag, maar anders excuus ---
tripsie wijzigde dit bericht op 08-03-2024 11:38
8.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik heb er een! Ik stuur je een privé berichtje
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh nee toch niet, ik las te snel. Ik gebruik zelf MyWheels.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb al 100 jaar Greenwheels maar zie het nergens staan....
Waar zou ik dat kunnen vinden?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heeft bij jullie de doorslag gegeven voor respectievelijk MyWheels of Greenwheels? Ik had lang een eigen auto, maar moet deze wegdoen, dus dit is een mooi moment om eens het deelauto-concept uit te proberen. Hoop dat het bevalt en ik geen auto meer aanschaf :) Ben benieuwd! Lees online wisselende verhalen.


@Dania - Kennelijk staat die code onderaan in de mails die je van ze krijgt? Lekker onhandig weggestopt... Dit weekend wordt mijn eerste Greenwheels ritje! Heb je nog advies? :)

@Applekit - In de toekomst wil ik MyWheels ook eens gaan proberen, om dan te vergelijken wat het beste bevalt. Aus als je wil zou ik die code alsnog graag ontvangen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk ook een van beide (of beide) te gaan gebruiken binnenkort, dus houd me ook aanbevolen voor ervaringsverhalen en evt kortingscodes :)
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fietsertje, mocht je nog een code willen, laat maar weten, want Greenwheels heeft weer een actie met welkomstkorting.

Tot nu toe heb ik al een flink aantal keer greenwheels gebruikt en het bevalt goed! Ik wil geen reclame praat gaan ophangen, maar het bevalt beter dan ik had verwacht. Ik neem voorlopig geen nieuwe eigen auto, zolang mijn gebruik blijft zoals het nu is. Ik heb hem dan ook niet dagelijks nodig.

Er staan best veel auto's hier in de buurt, dus tot nu toe altijd makkelijk beschikbaar gehad als ik het nodig had, ook lastminute. De app werkt ook heel makkelijk, en de klantenservice is heel goed bereikbaar bij vragen of issues.

Het is wel vooral voordelig op ritten van wat kortere afstand, ook als deze wat langer duren, en wat minder op de langere afstanden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tripsie, ja graag! Had het tot nu toe uitgesteld maar sinds kort is er een greenwheels standplaats rechts voor de deur :)
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fietsertje89 schreef:
29-10-2023 22:20
Tripsie, ja graag! Had het tot nu toe uitgesteld maar sinds kort is er een greenwheels standplaats rechts voor de deur :)
Je hebt PB :-D
En recht voor de deur is al helemaal handig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb weer codes voor €15 rijtegoed voor mensen die greenwheels keetje nieuw willen uitproberen. Mocht iemand met dit lekkere weer er net gebruik van willen maken om lekker op stap of de natuur in te gaan :-D

https://www.greenwheels.nl/delen?i=83099284e8
tripsie wijzigde dit bericht op 08-03-2024 11:35
4.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan dit topic worden verplaatst naar pijler "aangeboden"?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven