Aangeboden alle pijlers

Kamperen op camping de Schatberg ter overname

06-05-2022 17:32 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens omstandigheden ter overname:

2 weken kamperen op camping de Schatberg in Sevenum.
Aankomst- / Vertrekdatum 16-07-2022 / 30-07-2022

Deze vakantie is geboekt voor 4 volwassenen op een staplaats met EIGEN sanitair!
Dit kunt u na overname allemaal nog aapassen. De genoemde prijzen zijn gebaseerd op 4 volwassenen en kunnen na wijziging veranderen!
Wij hebben een aanbetaling gedaan van € 226 euro, dit zouden we graag terug krijgen.

Totale kosten zijn: € 902,50, hiervan is dus al € 226 betaald.
Het volgende termijn welke betaald moet worden is € 676,50
Toeristenbelasting is ongeveer 100 euro. Dit moet op de camping betaald worden.

Al het papierwerk is in te zien voor overdracht. Dit is geboekt via AllCamps en kan kosteloos overgedragen worden.

Stuur me even een pb bij interesse.
Dus je wil er 902 euro voor hebben?
Alle reacties Link kopieren
Plus nog 50 cent, vermoed ik.
Ze schrijft toch echt dat ze 226 euro wil.

De rest moet je dan nog zelf betalen aan de camping.

To waarom zou iemand dit doen?
Het levert diegene die het overneemt geen voordeel op.

Zelf rechtstreeks boeken zodat er niets mis kan gaan met het op ern andere naam zetten zou mij ern fijner gevoel geven.

Is de camping al volgeboekt xodat iemand nu toch de mogelijkheid kan krijgen om alsnog te gaan.

Anders je verlies van 226 euro nemen en de ander het voordeel gunnen en blij zijn dat je niet alsnog de hele reissom hoeft te betalen us redelijker
Als iemand toevallig precies die vakantie wil en is volgeboekt dan kan ze toch proberen?

Het is inderdaad geen aanbieding dat degene die het overneemt goedkoper uit is dan zelf boeken.
Velvetlady schreef:
06-05-2022 17:51
Ze schrijft toch echt dat ze 226 euro wil.

De rest moet je dan nog zelf betalen aan de camping.

To waarom zou iemand dit doen?
Het levert diegene die het overneemt geen voordeel op.


Zelf rechtstreeks boeken zodat er niets mis kan gaan met het op ern andere naam zetten zou mij ern fijner gevoel geven.

Is de camping al volgeboekt xodat iemand nu toch de mogelijkheid kan krijgen om alsnog te gaan.

Anders je verlies van 226 euro nemen en de ander het voordeel gunnen en blij zijn dat je niet alsnog de hele reissom hoeft te betalen us redelijker
Vandaar mijn vraag.
Alle reacties Link kopieren
Het is volgeboekt en het is met vroeg boek korting. Normaal kost dit 1400 euro. En ja, ik kan het ook annuleren maar dat kost me €225 euro... Dan liever kijken of iemand het nog over wil nemen.
Alle reacties Link kopieren
Phopho schreef:
06-05-2022 18:04
Het is volgeboekt en het is met vroeg boek korting. Normaal kost dit 1400 euro. En ja, ik kan het ook annuleren maar dat kost me €225 euro... Dan liever kijken of iemand het nog over wil nemen.
Dus als iemand 800 euro biedt, heb je er ook al voordeel aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb € 226 euro betaald, dat zou ik graag terugkrijgen, dan heeft de koper er ook voordeel aan aangezien ik en 225 euro kwijt ben als ik annuleer, en degene die na mij boekt betaald 1400 euro ipv 902.
Phopho schreef:
06-05-2022 18:14
Ik heb € 226 euro betaald, dat zou ik graag terugkrijgen, dan heeft de koper er ook voordeel aan aangezien ik en 225 euro kwijt ben als ik annuleer, en degene die na mij boekt betaald 1400 euro ipv 902.


Maar even voor de duidelijkheid, ik denk dat ik snap wat je wil maar hoe dan precies?

Totaal kosten van de boeking : € 902,50.

Jij wil je al betaalde aanbetaalbedrag terug. € 226.

De rest die nog betaald moet worden is € 676,50.

Dat moeten ze dan aan jou betalen die € 226. Of aan de camping na veranderen van de reserveringsnaam en jij je geld van de camping misschien terug kan krijgen? Wat is daar precies de procedure voor?

En jij wil dan dat zij daarnaast de rest van de reservering overnemen en die rest betaling € 676,50 voldoen aan de camping toch?
Alle reacties Link kopieren
Als iemand interesse heeft wijzigen de we naam en info van de boeking, dit kan allemaal eenvoudig geregeld worden. Dan moet degene die dus de boeking overneemt het restantbedrag aan de camping betalen en de aanbetaling naar mij overmaken.

Ik heb alle gegevens in de mail en kan aantonen dat het allemaal klopt.
Alle reacties Link kopieren
Maar even vanuit de onderhandeling. Jij bent 225 kwijt als je annuleert. Dus als ik jou 100 euro geef en de rest betaal aan de camping, heb jij 100 euro minder verlies en ik een interessante deal?
Ik ben geen kampeerder, maar ik heb toch even gekeken. Een stacaravan op deze camping kost 1400 euro (!) per week, dat zijn prijzen.
kamillet wijzigde dit bericht op 06-05-2022 18:51
25.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als ik het niet kwijtraak dan gaan we alsnog zelf. Alleen word het flink puzzelen. Als je me 200 geeft dan is er wel een opening.
Alle reacties Link kopieren
Wat een prijs überhaupt voor een staanplaats 😱
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
06-05-2022 19:45
Wat een prijs überhaupt voor een staanplaats 😱
Is voor die camping nog niet eens duur, je hebt dan ook eigen douche en toilet op de plaats.
Phopho schreef:
06-05-2022 17:32
Wegens omstandigheden ter overname:

2 weken kamperen op camping de Schatberg in Sevenum.
Aankomst- / Vertrekdatum 16-07-2022 / 30-07-2022

Deze vakantie is geboekt voor 4 volwassenen op een staplaats met EIGEN sanitair!
Dit kunt u na overname allemaal nog aapassen. De genoemde prijzen zijn gebaseerd op 4 volwassenen en kunnen na wijziging veranderen!
Wij hebben een aanbetaling gedaan van € 226 euro, dit zouden we graag terug krijgen.

Al het papierwerk is in te zien voor overdracht. Dit is geboekt via AllCamps en kan kosteloos overgedragen worden.

Stuur me even een pb bij interesse.
Ik zou vooral deze tricky vinden. Krijg er Ryanair vibes bij.
Alle reacties Link kopieren
Rodehond schreef:
06-05-2022 19:55
Ik zou vooral deze tricky vinden. Krijg er Ryanair vibes bij.
Als je mensen toevoegt dan betaal je meer, dat lijkt me logisch?
Phopho schreef:
06-05-2022 20:26
Als je mensen toevoegt dan betaal je meer, dat lijkt me logisch?
Als dat het zou zijn wel ja. Maar vaak wijzigt de prijs ook bij andere aanpassingen in de boeking. Naam bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur, ziet eruit als een goeie deal.
Jij geen verlies, en niet meer te boeken voor dat bedrag.
Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vorig jaar op die camping geweest, in een stacaravan.
Niet bepaald de behoefte om er nog keer heen te gaan, maar snap wel dat je hem voor dezelfde prijs probeert te verkopen. Heel veel campings zitten gewoon vol en er zal maar net iemand zijn die graag hierheen wilt in die periode.
Hij word aangeduid als 4 of 5 sterren camping en daar is de prijs dan ook naar.

Succes met de verkoop, misschien heb je op marktplaats of facebook meer succes :-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven