Aangeboden alle pijlers

Legpuzzels!

18-12-2021 19:45 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wij houden heel erg van puzzelen, helemaal tijdens deze donkere dagen. De puzzels gaan er snel doorheen, want, tja tijd genoeg.

De stapel gebruikte puzzels hoogt zich op, en omdat je een puzzel maar één keer maakt, blijf ik ze maar kopen.

Dus ik vraag me af, wie kan ik blij maken met een leuke legpuzzel? We zitten nog wel weer een tijdje thuis allemaal, dus wellicht is er nu juist de tijd hiervoor!

Het zijn allemaal kwalitatief goede puzzels van 1000 stukjes (minmaal 20+euro per puzzel) en ik zou ze tegen bezorgkosten best willen opsturen.

Wie kan ik hier blij maken met een puzzel?

Bladora
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je ze maar 1 keer? O_O ik kan een puzzel wel tig keer maken haha! Heb je toevallig nog kerstpuzzels? Daar hou ik van en heb ik wel interesse in :)
Alle reacties Link kopieren
Hi Irregular! Tja ik weet het niet, na 1 keer puzzelen denk ik het wel te weten ofzo haha.

https://www.bol.com/nl/nl/p/falcon-puzz ... rzEALw_wcB

Deze heb ik net af (en damnit nu al een heel stuk goedkoper haha) maar als je 'm leuk vindt stuur ik 'm op!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Heb je Wasgij? Puzzels?
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
18-12-2021 19:57
Hi Irregular! Tja ik weet het niet, na 1 keer puzzelen denk ik het wel te weten ofzo haha.

https://www.bol.com/nl/nl/p/falcon-puzz ... rzEALw_wcB

Deze heb ik net af (en damnit nu al een heel stuk goedkoper haha) maar als je 'm leuk vindt stuur ik 'm op!

Wat een leukerd!
Koop je alleen nieuwe? Dit merk heb ik er ook een paar van, van de kringloop. En de puzzels van King zijn ook nieuw goedkoop (€3-5).
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
18-12-2021 19:57
Hi Irregular! Tja ik weet het niet, na 1 keer puzzelen denk ik het wel te weten ofzo haha.

https://www.bol.com/nl/nl/p/falcon-puzz ... rzEALw_wcB

Deze heb ik net af (en damnit nu al een heel stuk goedkoper haha) maar als je 'm leuk vindt stuur ik 'm op!
Die wil ik graag van je overnemen! Wat een leukerd :flirting: wil je me een pb sturen? Mijn pb werkt niet helemaal lekker als ik ze zelf verstuur. Al een paar weken gedoe mee :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Irregular ik zal je een PB sturen. Ja het was een leuke puzzel om te maken!

King vind ik zelf niet zulke fijne puzzels want vrij dunne stukjes en vaak van dezelfde vorm, Oohboy. Maar zal toch eens op de kringloop kijken.

Moiren, wasgij vind dan weer niet zo leuk...
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Wat lief, Bladora. Ik haat puzzelen dus geen interesse, maar ik vind het erg lief van je.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd!
every journey starts with a single step
-Bladora- schreef:
18-12-2021 20:13
Irregular ik zal je een PB sturen. Ja het was een leuke puzzel om te maken!

King vind ik zelf niet zulke fijne puzzels want vrij dunne stukjes en vaak van dezelfde vorm, Oohboy. Maar zal toch eens op de kringloop kijken.

Moiren, wasgij vind dan weer niet zo leuk...
Jammer, die wil ik voor mijn klas, maar zijn te duur.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend lief! Puzzelen is erg leuk. De stapel die wij hebben lenen we altijd uit asn iedereen. Helaas is het voor ons nu te duur om nieuwe te kopen. Wat voor puzzels zijn het?
Alle reacties Link kopieren
Hoe denk je over ruilen? Ik heb exact hetzelfde probleem.....
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een snelle reacties, ook op PB! Ik ga zo even alles erbij pakken en kijken wat ik iedereen sturen!

Ruilen vind ik ook een goede optie trouwens!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
18-12-2021 20:14
Wat lief, Bladora. Ik haat puzzelen dus geen interesse, maar ik vind het erg lief van je.
Dank je. Tja dit is toch juist de tijd om wat goeds/leuk voor anderen te doen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Irregular heb je al een PB van me terug?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb van best wat forrumers een pb gehad, maar nog geen adres, de puzzels staan hier ingepakt om op te sturen morgen, maar heb wel een adres nodig om ze ergens heen te sturen 😀.

Irregular en zonnetje, die voor jullie staan klaar!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
De puzzels zijn vandaag opgestuurd! Dhl zegt dat ze een dag erover doen, dus hopelijk zijn ze er voor kerst!

Ik heb nog meer voor de liefhebber!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
21-12-2021 16:29
De puzzels zijn vandaag opgestuurd! Dhl zegt dat ze een dag erover doen, dus hopelijk zijn ze er voor kerst!

Ik heb nog meer voor de liefhebber!
Dank je! Ben benieuwd 😊 puzzelen staat op het programma voor de kerstdagen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bladora, heb je nog puzzels over? En wat voor zijn het?
Ik heb zelf nog nieuw in folie puzzels. Ik wil misschien wel ruilen met je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven