1 april

01-04-2020 08:06 43 berichten
Deel hier 1 april grappen.

TO trapt af:
In deze tijd ben ik docent op afstand. We hebben gisteren alle leerlingen van leerjaar 1 een mail gestuurd waarin staat dat ze vanaf vandaag iedere week raamvisite krijgen van een docent. Die komt dan hun schoolwerk controleren.

Welke grap weet jij?
Ttroeteltje schreef:
01-04-2020 10:07
Ja hoor, humor is super. Ik schreef het niet om jullie de grappen niet te laten maken. Eigenlijk alleen als info.
Lekker boeiend wat ze in Duitsland oproepen mbt 1 april. Maar dank je wel voor de info. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Google heeft ook opgeroepen om niets te doen.

Een collega in de zorg stuurde blij maar de baas dat er vandaag tien plantjes gebracht zouden worden. Er schijnen heel lekker ruikende bloemetjes in te komen.
Plaatje erbij.
Baas was haar hoofd al aan het breken hoe die tien planten over zestig man te verdelen. Plaatje was van wietplanten.
Die paashazen.. winning
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
01-04-2020 09:44
Zoon had een test algemene ontwikkeling. Hij moest eerst alle vragen goed lezen. Bizarre vragen.
Onderaan stond dat je een tekening mocht maken en de test de test laten, 1 april!
Zoiets heb ik geloof ik 2 keer op de middelbare school gehad en een keer op het HBO. Was er maar één keer ingestonken (de eerste keer ;-) ) Hoefde je alleen je naam en de datum te schrijven.
Eunice90 schreef:
01-04-2020 09:54
Ja dit :)
Veel leerlingen hadden het wel door, maar een aantal vroegen bv: ik woon op 3 hoog, hoe gaan we dat dan doen
:-D
:flirting: Ach... toch wel lief.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Nandina* schreef:
01-04-2020 09:38
Afbeelding
Die vind ik wel grappig :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
01-04-2020 08:24
Flitsmeister heeft zo'n geurhangertje voor in de auto met bezinegeur.
Ooooh dit zou ik gekocht hebben, heeeeerlijk die geur :lol:
Ik hou mijn moeder elk jaar voor de gek op 1 april en ze trapt er altijd in.
Meestal zeg ik dat ik zwanger ben maar dit jaar heb ik gezegd dat mijn neefje afgelopen nacht geboren is terwijl dat niet zo was. Ze geloofde het uiteraard direct. Alsof mijn broer mij eerst zou bellen ipv haar. :P

Dat ze er elk jaar nog intrapt vind ik wel geinig eigenlijk. Ze kon er hard om lachen in elk geval. :)
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
01-04-2020 08:10
Op de facebookpagina van jamin zag ik een berichtje over het overschilderen van chocolade paashazen tot sinterklaashazen.

Ik heb serieus een keer een chocolade paashaas gekregen waar toen ik de metalen folie er af haalde gewoon een Sinterklaas van chocolade in zat.
Dus dat overschilderen zal wel meevallen, maar het hergebruiken gebeurt gewoon!
Luci_Morgenster schreef:
01-04-2020 08:34
Ja.

Ze komen vandaag je huiswerk controleren.

Heel veel 1 april grappen hebben voorbereiding nodig en /of komen pas uit op 1 april zelf.

Jij was gisteren in mijn grapje gelopen in het topic over dat corona lied ( weg ? ).

Jij vond dat Rumag aangepakt moest worden. Ik schreef dat ik best veel kleding had van R.u.m.a.g. Dat het geen echte waren, maar dat je dat niet zag.

Nep kleding van een nep bedrijf, uitgevoerd met de " puntjes " tussen de letters, zoals ze zelf teksten stelen, R.u.m.a.g.

Wilde vandaag dat melden, maar topic is foetsie volgens mij.
Madrid87 schreef:
01-04-2020 10:38
Ik hou mijn moeder elk jaar voor de gek op 1 april en ze trapt er altijd in.
Meestal zeg ik dat ik zwanger ben maar dit jaar heb ik gezegd dat mijn neefje afgelopen nacht geboren is terwijl dat niet zo was. Ze geloofde het uiteraard direct. Alsof mijn broer mij eerst zou bellen ipv haar. :P

Dat ze er elk jaar nog intrapt vind ik wel geinig eigenlijk. Ze kon er hard om lachen in elk geval. :)

Dus jij neemt je moeder in de maling terwijl je schoonzus écht ieder moment kan bevallen? Vind je het gek dat ze daar intrapt?

Je moeder pakt je vast terug als ze slim is vandaag nog. Daar trap je met open ogen in denk ik als je hoort dat je neefje geboren is.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
01-04-2020 10:17
Die vind ik wel grappig :biggrin:
Deze heb ik zojuist gedaan bij mijn dochter van 9. “Ja, daag, ik ga dat echt niet doen hoor mam. Zó geen zin in!” Hahahahaha, 1 april!
Toen moest ze heel erg lachen :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 1 april grappen meestal helemaal niet grappig. Vaak hebben die grappen i.d.d. een bepaalde voorbereiding nodig en als je het dan niet helemaal bij houdt, hoor je ook niet altijd dat het een "grap" was. Ik kan me niet een goede grap herinneren i.i.g..
RocketScienceFiction schreef:
01-04-2020 12:40
Dus jij neemt je moeder in de maling terwijl je schoonzus écht ieder moment kan bevallen? Vind je het gek dat ze daar intrapt?

Je moeder pakt je vast terug als ze slim is vandaag nog. Daar trap je met open ogen in denk ik als je hoort dat je neefje geboren is.
Haha jep. En nee niet gek dat ze daarin trapt. Het was een beetje een schot voor open doel maar ik was te lui om wat beters te verzinnen.
En ze gaat me niet terug pakken, zo is ze niet. Helaas. Ik zou het wel leuk vinden als ze mij een keer te pakken neemt op 1 april. :P
Madrid87 schreef:
01-04-2020 13:40
Haha jep. En nee niet gek dat ze daarin trapt. Het was een beetje een schot voor open doel maar ik was te lui om wat beters te verzinnen.
En ze gaat me niet terug pakken, zo is ze niet. Helaas. Ik zou het wel leuk vinden als ze mij een keer te pakken neemt op 1 april. :P

Misschien lijkt je broer meer op jou? Zie je al juichen en dansen door de kamer. Minuten láng tot je het hoort. :yes: :puh: en dan je gezicht als je het hoort.

Denk dat ik je dat niet zou aandoen als ik je enthousiasme over je aankomende neefje zo lees. Kost je je hart nog dan.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
01-04-2020 09:56
Mijn 7 jarige zat braaf met hoofd bij mijn laptopscherm. Maar de melding 1 april vond ze maar zozo. Dat hadden ze echt wel nog wat leuker kunnen maken. Met een alarm en misschien eerst een beeldje van bewegende beestjes in close up ofzo. :-D :-D
Aaaw :applause: :heart:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Mijn nichtje van 6 heeft braaf haar kamer opgeruimd, mijn dochter van 9 zat een een beetje warrig naar het beeldscherm te kijken, uiteindelijk toch haar hoofd er maar tegen gehouden.
Later op de dag gaf ze mij een cadeautje, dat was een fopcadeautje. Daar heeft ze hard om gelachen, ik dacht echt wat lief, een ingepakte tekening.
RocketScienceFiction schreef:
01-04-2020 14:37
Misschien lijkt je broer meer op jou? Zie je al juichen en dansen door de kamer. Minuten láng tot je het hoort. :yes: :puh: en dan je gezicht als je het hoort.

Denk dat ik je dat niet zou aandoen als ik je enthousiasme over je aankomende neefje zo lees. Kost je je hart nog dan.
Mijn broer lijkt zeker op mij, meer dan hij ooit zal toegeven haha. Maar hij heeft het niet gedaan. Zoals verwacht. :P
De baby zit nog lekker bij mijn schoonzus te tukken denk ik. Hij moet ook nog even wachten, we hebben een weddenschap over wanneer hij komt en mijn datum is voorlopig nog niet dus ik hoop dat hij nog even op zich laat wachten. Ik wil ook wel eens winnen. :jump:
Madrid87 schreef:
02-04-2020 09:55
Mijn broer lijkt zeker op mij, meer dan hij ooit zal toegeven haha. Maar hij heeft het niet gedaan. Zoals verwacht. :P
De baby zit nog lekker bij mijn schoonzus te tukken denk ik. Hij moet ook nog even wachten, we hebben een weddenschap over wanneer hij komt en mijn datum is voorlopig nog niet dus ik hoop dat hij nog even op zich laat wachten. Ik wil ook wel eens winnen. :jump:

Hier team Madrid 87. Spannend!

Ander vraagje jouw avatar en je nick, ben je naar een concert geweest in Madrid?

Ben Queen en Freddie Mercury pas later gaan waarderen, maar een concert zou me te gek lijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven