Alweer een advocaat beschoten...

06-11-2019 16:56 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat het naartoe in deze wereld?

https://fd.nl/economie-politiek/1323450 ... itse-grens

De Enschedese advocaat Philippe Schol (43) is woensdagochtend zwaargewond geraakt toen hij vanuit een rijdende auto werd beschoten in het Duitse Gronau, vlak over de grens bij het Twentse dorp Glane. De Duitse politie gaat uit van een gerichte actie. Het slachtoffer is woensdagmiddag geopereerd en buiten levensgevaar.


https://www.nu.nl/binnenland/6009353/nc ... schol.html

De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) was op de hoogte van de dreiging tegen de woensdag neergeschoten advocaat Philippe Schol, laat de Nederlandse orde van advocaten (NOvA) aan NU.nl weten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Hij werd al bedreigd en beschermd las ik. En hij heeft de daders herkend.
"De man die deze eerste hulp verleent, ziet dat Philippe zo nu en dan wegvalt. Maar tussendoor vertelt het slachtoffer dat hij door twee Marokkanen is beschoten. Ze zaten in een VW Polo. En hij vertelt dat hij ze kent."

Er wordt niet uitgesloten dat de aanslag te maken heeft met zijn rol als curator in het faillissement van sportschoolketen Olympic Gym.

Echt akelig. Je voert je werk naar goed geweten uit en dan krijg je een kogel in je lijf..
Vreselijk nieuws. Ik hoop dat de gevolgen zwaar zijn voor de schutters en het andere tuig dat erbij betrokken is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sowieso heel zorgelijk om bijna dagelijks over schiet- en steek- “incidenten” te lezen, en soms zelfs meerdere op 1 dag. Winkelpersoneel, onschuldige parkeerders of voorbijgangers, zelfs tieners die zomaar slachtoffer worden. Van mij mogen ze grootschalig preventief gaan fouilleren.
Alle reacties Link kopieren
En het vreselijke vind ik dat wij straks bij advocaat nr 5 die beschoten word onze schouders ophalen en weer verder gaan met de orde van de dag.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
06-11-2019 18:03
En het vreselijke vind ik dat wij straks bij advocaat nr 5 die beschoten word onze schouders ophalen en weer verder gaan met de orde van de dag.
Ja je neemt het al min of meer voor kennisgeving aan. Erg genoeg dat het zo normaal wordt .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven