Artikel 1. (De Politieke Partij)

28-12-2016 20:19 2303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op de Sylvana & DENK topics.



Voor wie de partij op de voet wil volgen, en/of meer over diens visie wil lezen:

Website Artikel 1.

Twitter Artikel 1.

Facebook Artikel 1.



Vorige Topics:

Deel 1. Sylvana Simons

Deel 2. Sylvana Simons bij DENK - deel II
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
20-06-2018 21:10
Ja, de foto van een andere politicus gebruiken voorzien van een nare opmerking om de ander te demoniseren/zelf kiezers te trekken, dat zou Wilders zelf nu nooit doen.

Hmm. https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... as-447785/
En dat verontschuldigt Denk?
Two wrongs...
impala wijzigde dit bericht op 20-06-2018 21:40
0.23% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Maar eigenlijk verdient dit wel een eigen topic. Is hier een beetje off.
.
Wilders zat ernstig fout met die foto van Pechtold. Dat heeft niets met Denk te maken. Hij zat fout en dat had ook best ernstige gevolgen kunnen hebben, ik zie weinig verschil wat dat betreft.
Denk is een verzameling randmalloten.

Wilders is ook echt enorm de bocht uitgevlogen met zijn "Willen jullie meer of minder Marokkanen. Dan gaan we dat regelen." Er heeft tot op heden niemand me kunnen vertellen op welke legale wijze je minder Marokkanen in Nederland kunt hebben. Dankbaar materiaal voor Denk.

Zowel Denk als de PVV bedrijven dubieuze politiek.
impala schreef:
20-06-2018 21:36
En dat verontschukdigt Denk?
Two wrongs...
Nope. Maar het maakt Wilders' verontwaardiging behoorlijk selectief. Dat past bij zijn Calimerotactiek, maar het siert hem niet. Beide kansloos, wat mij betreft.

Alles over Denk is hier offtopic, maar dat krijg je mensen maar moeilijk aan het verstand. Wel interessant.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
20-06-2018 21:37
Maar eigenlijk verdient dit wel een eigen topic. Is hier een beetje off.
In de OP staat wel "als vervolg op de Sylvana & DENK-topic's"
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Dan moet de titel aangepast.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
20-06-2018 20:06
En raad eens wie het al voor Denk opnam, nog voordat bekekend was hoe de vork in de steel stak en ze moesten toegeven dat het wél waar was:
Fatima Elatik :P Zo typerend. Geen idee hebben van de feiten maar simpel en stekeblind achter haar geloofsgenoten staan.

Ze solliciteert vast naar een baantje bij Denk.

En wat heeft die partij hiermee haar ware gezicht laten zien. Puke. Dit overtreft zelfs Sylvana
Ik krijg de rillingen van die vrouw. Dan moet ik steeds denken aan Maffiose Famiglia'. En aan haar peperdure uurloon.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
21-06-2018 00:07
Dan moet de titel aangepast.
Ik heb destijds op het CM gevraagd om de titel van dit topic te wijzigen omdat de naam artikel1 niet meer gebruikt mocht worden door Sylvana. Maar de titel werd niet veranderd. DENK en Sylvana zijn nog steeds dezelfde, ze staan nog steeds achter het zelfde als je het mij vraagt.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Kunstenkitsch schreef:
20-06-2018 21:25
Vrouw, dat maakt het niet minder schunnig wat DENK heeft gedaan met hun “subtiele” verwijzing naar de deportaties van Joden.

Daarnaast hebben die knakkers flink gelogen over deze campagne die ze wilden gaan voeren. Daarnaas kan je gewoon niet dit soort uitlatingen doen onder iemands anders naam en de gevolgen hadden ernstig kunnen zijn.hy7
Eens
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
21-06-2018 00:13
Ik heb destijds op het CM gevraagd om de titel van dit topic te wijzigen omdat de naam artikel1 niet meer gebruikt mocht worden door Sylvana. Maar de titel werd niet veranderd. DENK en Sylvana zijn nog steeds dezelfde, ze staan nog steeds achter het zelfde als je het mij vraagt.
Nee dat denk ik niet. Nooit zo geweest. Dat Sylvana zich bij Denk aansloot, was puur opportunisme. Als ik moet kiezen tussen Denk en Sylvana, dan toch Sylvana maar. Denk is echt evil.
.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/ahFMVRqyX0A

Sylvana zegt hier: Het ideaal van DENK daar kan ik nog steeds achter staan, maar de manier waarop DENK dat ideaal probeert te realiseren daarvan krijgt ik toch steeds meer signalen dat mensen dat als polariserend ervaren...

Dus als DENK 'dat ideaal' op een andere manier zou proberen te realiseren dan is het goed? @( Ze krijgt 'signalen dat mensen dat als polariserend ervaren' zegt ze. Signalen? Mensen? Zag ze dat zelf dan niet?

Het zal wel aan mij liggen maar ik zie en hoor 'een opstel met eigen belang' wat ze opnoemt.
LOEP ME MAAR aub.
https://www.telegraaf.nl/video/2198881/ ... r-en-jinek

Jinek gezien?
Alle reacties Link kopieren

Soheey. :O

Ze doen blijkbaar nog steeds aan plak en knipwerk om een ander te schaden.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
21-06-2018 00:19
Nee dat denk ik niet. Nooit zo geweest. Dat Sylvana zich bij Denk aansloot, was puur opportunisme. Als ik moet kiezen tussen Denk en Sylvana, dan toch Sylvana maar. Denk is echt evil.
Dat zie ik toch anders. Ik zie Sylvana nog steeds als ééntje van DENK. Ik haal twee quotes aan en hoop dat het iets duidelijker word waarom ik dat vind.

:sherlock:

Pientjexxxx schreef:
11-03-2018 15:38
Hoe kun je nu achter de idealen van DENK staan? Al zou het wel de weigering om het Joods akkoord te tekenen verklaren.

https://www.elsevierweekblad.nl/nederla ... nk-594831/
:sherlock:
missie_m schreef:
11-03-2018 09:49
Eens.

Het 'niet tekenen' is geen antisemitisme, maar het niet tekenen betekent wel dat Bij1 en DENK niets tegen antisemitisme willen doen, er niet achter staan dat er eindelijk word opgetreden tegen die haat en dreigingen tegen Joden in ons land.

Voor iemand die het woord 'knecht' in het sinterklaaslied foute boel vind is het hypocriet, voor iemand die samen met dé Sunny Bergman (die met Jah Jah aan de bitterbal zit te keuvelen) oproept tot een boycot van voetbal inside omdat deze heren al jaren "een seksistische en racistische kant zouden laten zien" en vanwege een foute pruikgrap iemand homofoob noemen, voor iemand die een kinderfeest racisme noemt is het echt heel hypocriet. voor iemand die de schrijfster van een discriminerend anti-blanken boek in de partij heeft zitten. Activisten die bepaalde straatnamen in ons land vervangen willen hebben. En dan zo'n akkoord niet willen tekenen??????? Dat 'verzuim' kun je niet alleen toe schrijven aan één anti-Israël-activiste-Anja Meulenbelt.
Klagen om een doel te bereiken net als DENK doet. De blanken beschuldigen dat ze gediscrimineerd werd vanwege haar kleur maar:

“Mijn vader zei altijd dat ik in mijn leven twee keer zo hard zou moeten werken als een ander omdat ik zwart was. Het omgekeerde bleek waar. Mensen die nauwelijks iets van je verwachten, zijn makkelijk te verrassen. Mijn huidskleur heeft vooral in mijn voordeel gewerkt.”

Was getekend: Sylvana Simons. In februari 2007 in het boek ‘Stout’ van Heleen van Royen en Marlies Dekkers.
LOEP ME MAAR aub.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2200991 ... en-azarkan

Wilders doet om 19.00 uur aangifte tegen Azarkan wegens smaad en laster. Reclameman Eduard Nandelall doet ook aangifte, omdat Azarkan zijn goede naam zou hebben aangetast. Azarkan beweert dat Nandelall de advertentiecampagne op eigen houtje opzette en dat vervolgens hem in de schoenen schoof.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-06-2018 15:18
Reden: off-topic
98.87% gewijzigd
bethweeter schreef:
21-06-2018 14:59
[...]
Het zou grappig zijn als het niet zo triest was.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-06-2018 15:18
Reden: off-topic
40.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
21-06-2018 15:00
Het zou grappig zijn als het niet zo triest was.
Het is al gewist ...
Maar er moet toch gewoon een slotje op dit topic? Wat er hier nu allemaal geschreven wordt heeft niets met het oorspronkelijke topic te maken.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
21-06-2018 14:50
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2200991 ... en-azarkan

Wilders doet om 19.00 uur aangifte tegen Azarkan wegens smaad en laster. Reclameman Eduard Nandelall doet ook aangifte, omdat Azarkan zijn goede naam zou hebben aangetast. Azarkan beweert dat Nandelall de advertentiecampagne op eigen houtje opzette en dat vervolgens hem in de schoenen schoof.
Wilders maakt geen kans, want het was 'maar' een plan dat nooit is uitgevoerd. Weet hij ook, dus pure publiciteitsstunt.
Die reclamemaker heeft wel een grond, denk ik.
.
bethweeter schreef:
21-06-2018 16:15
Het is al gewist ...
Maar er moet toch gewoon een slotje op dit topic? Wat er hier nu allemaal geschreven wordt heeft niets met het oorspronkelijke topic te maken.
Ik snap ook niet waarom het gewist is. Dit topic gaat over Artikel 1 of Sylvana Simons. Denk wordt er aan de haren bijgesleept om Simons te incrimineren.
impala schreef:
21-06-2018 16:23
Wilders maakt geen kans, want het was 'maar' een plan dat nooit is uitgevoerd. Weet hij ook, dus pure publiciteitsstunt.
Die reclamemaker heeft wel een grond, denk ik.
Nee hoor, het is wel uitgevoerd in buitenland oa Duitsland, Turkije en Denemarken. Duizenden mensen hebben deze fake news banner gezien. Terechte aangifte van Wilders dus. Het is te hopen dat de rechter DENK verbiedt, die gekken horen niet in de Nederlandse politiek thuis. Dit soort praktijken zjn misschien de normaalste zaak bij de grote baas Erdogan, ga daar maar lekker de bevolking tegen elkaar opzetten en haatzaaien.
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
21-06-2018 17:50
Nee hoor, het is wel uitgevoerd in buitenland oa Duitsland, Turkije en Denemarken. Duizenden mensen hebben deze fake news banner gezien. Terechte aangifte van Wilders dus. Het is te hopen dat de rechter DENK verbiedt, die gekken horen niet in de Nederlandse politiek thuis. Dit soort praktijken zjn misschien de normaalste zaak bij de grote baas Erdogan, ga daar maar lekker de bevolking tegen elkaar opzetten en haatzaaien.
Ah ok de details van die internationale 'testcampagne' waren me even ontgaan. Wist niet dat Wilders daar ook in figureerde. Dan heeft-ie zeker een zaak ja.
.
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
21-06-2018 14:50
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2200991 ... en-azarkan

Wilders doet om 19.00 uur aangifte tegen Azarkan wegens smaad en laster. Reclameman Eduard Nandelall doet ook aangifte, omdat Azarkan zijn goede naam zou hebben aangetast. Azarkan beweert dat Nandelall de advertentiecampagne op eigen houtje opzette en dat vervolgens hem in de schoenen schoof.
Triest.
Ik zie ze nog met z'n viertjes op hun krukken zitten om de mensen te waarschuwen voor de media. En dan nu weer zo'n streek..
:misselijk:

https://youtu.be/3BPgK_Bzio4 Trap er niet in
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
In een artikel vandaag in de krant met de titel:

Senaat stemt voor beperkt ‘boerkaverbod’
Door anp
26 juni, 2018

Las ik dit:


Boerka’s, nikabs, bivakmutsen en integraalhelmen worden door het wetsvoorstel verboden in het onderwijs, het openbaar vervoer, ziekenhuizen en in overheidsgebouwen. Op straat mag deze gezichtsbedekkende kleding dan nog wel worden gedragen. De Raad van State was niet positief over het voorstel.

In de Tweede Kamer kreeg het wetsvoorstel steun van alle partijen behalve GroenLinks, D66 en de Groep Kuzu/Öztürk (de voorloper van DENK).

Maar ze zijn wel tégen zwarte Piet vanwege de gedachten aan ongelijkheid, slaventijdperk, discriminatie enz.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/TGJ-orgPxC0 Burgemeester Halsema neemt aanstoot aan uitspraken Sylvana Simons: 'Debatbederf'

:applause: Applaus voor Femke.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven