Asociale chauffeur vernedert oudere mevrouw

14-06-2019 14:42 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://nos.nl/artikel/2289000-regiotax ... gende.html


Gelukkig is deze hufter ontslagen, want wat kook ik hiervan... filmpje in link.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-06-2019 13:35
Ik ook :rofl:
bij de opa van Kia??? :O
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-06-2019 13:40
:high5:
Nee, ik zit er bij mijn oma op XD
Die heb ik helaas niet meer, dus geen familie :( . Ik heb een aantal jaar gedacht dat je mijn zusje was tot je iets schreef waarvan ik dacht, misschien toch niet. :rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
16-06-2019 13:43
bij de opa van Kia??? :O
:rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
16-06-2019 13:46
Die heb ik helaas niet meer, dus geen familie :( . Ik heb een aantal jaar gedacht dat je mijn zusje was tot je iets schreef waarvan ik dacht, misschien toch niet. :rofl:
Oh serieus :rofl:
Op basis waarvan dan?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-06-2019 13:48
Oh serieus :rofl:
Op basis waarvan dan?
Je manier van schrijven had iets vertrouwd, een manier van communiceren die mijn zusje ook heeft. Prettig en duidelijk. Bepaalde kennis die je hebt. Maar ook al is het niet zo, vind je nog steeds leuk hoor :D .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Hoe hufterig het gedrag van die chauffeur ook was..... Dat gefilm door omstanders die zelf geen poot uitsteken en het filmpje zonder context ook nog op internet plaatsen, vind ik onder dezelfde categorie vallen.
Vraag het een gemiddelde hulpverlener en je krijgt verhalen waar je tenen van krullen. Zoals bijvoorbeeld de gruwelijke mishandeling in Amsterdam waar “de buurtbewoners zo vreselijk van geschrokken zijn” terwijl ze zelf massaal de hulpverleners, die de vreselijk toegetakelde mevrouw eerste hulp verleenden, op gênante wijze stonden te filmen.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
16-06-2019 13:59
Je manier van schrijven had iets vertrouwd, een manier van communiceren die mijn zusje ook heeft. Prettig en duidelijk. Bepaalde kennis die je hebt. Maar ook al is het niet zo, vind je nog steeds leuk hoor :D .
:bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Hoe hadden de omstanders dan moeten helpen?
Je kunt haar moeilijk optillen.
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo schreef:
16-06-2019 14:34
Hoe hadden de omstanders dan moeten helpen?
Je kunt haar moeilijk optillen.
In ieder geval niet door die vrouw filmen terwijl de hulpdiensten vechten voor haar leven!
De mishandeling zelf schijnt zelfs gefilmd te zijn! Dus in plaats van dat men haar heeft geholpen, heeft men de telefoon gepakt om het te kunnen filmen.
https://m.youtube.com/watch?v=hr1mgGDBi5o
Alle reacties Link kopieren
Bloemnon schreef:
16-06-2019 18:27
In ieder geval niet door die vrouw filmen terwijl de hulpdiensten vechten voor haar leven!
De mishandeling zelf schijnt zelfs gefilmd te zijn! Dus in plaats van dat men haar heeft geholpen, heeft men de telefoon gepakt om het te kunnen filmen.
https://m.youtube.com/watch?v=hr1mgGDBi5o
Dit topic gaat over een andere vrouw die heel moeilijk loopt achter een rollator. Misschien even de OP lezen?
Die chauffeur is echt onbeschoft en respectloos. Zo hoor je mensen niet te behandelen! Maar ik vraag me af of er niet meer aan de hand is en dat Afreageert op mevrouw. Wellicht overspannen door de werkdruk ofzo. Maar goed nu heeft hij rust want hij is terecht ontslagen.

Ken iemand die dit werk ook doet en die maakt echt lange dagen en heeft amper echt pauze omdat het zo druk is. En hij vertelde dat hij vaak niet even naar de wc mocht bij een klant waardoor hij vaak maar ergens ging wildplassen.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
16-06-2019 19:23
Dit topic gaat over een andere vrouw die heel moeilijk loopt achter een rollator. Misschien even de OP lezen?
Ja heb ik gelezen maar zoals ik al in een eerdere reactie heb aangegeven, is niet bekend wat eraan is vooraf gegaan. Ik heb geen goed woord over voor deze chauffeur maar ook niet voor de filmer. Die chauffeur roept: mevrouw een andere chauffeur was al lang weg gereden en dat had hij dan inderdaad veel beter kunnen doen.
Het gaat hier niet alleen over de mevrouw en de chauffeur maar net zo goed over omstanders en het filmen op straat.
Men moet in het algemeen eens beter nadenken voordat men iets filmt en het ook nog op internet zet. Dit soort misstanden kunnen ook op een andere manier worden opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Die chauffeur is behoorlijk respectloos.
Maar wat ik alleen niet begrijp is waarom die vrouw dat hele eind nog moest lopen terwijl de taxi er al stond.
Ze had, zeker omdat ze niet goed mobiel was, toch eerder kunnen aanlopen?
Alle reacties Link kopieren
koko67 schreef:
17-06-2019 15:10
Die chauffeur is behoorlijk respectloos.
Maar wat ik alleen niet begrijp is waarom die vrouw dat hele eind nog moest lopen terwijl de taxi er al stond.
Ze had, zeker omdat ze niet goed mobiel was, toch eerder kunnen aanlopen?
Ja, want kappers zijn altijd exact op tijd klaar. En taxichauffeurs zijn nooit te vroeg. En afspreken aan de telefoon zorgt er altijd voor dat je elkaar begrijpt en nooit verwacht dat de taxi aan de andere kant komt voorrijden.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Ik vind het trouwens ook erg vervelend dat er te pas en te onpas gefilmd wordt en nog erger dat het gewoon meteen maar online gegooid wordt.
Laatst zat ik ergens rustig wat te eten op een bankje. Gaat er iemand recht voor me zitten facetimen met iemand. Of een keer een vlogger in de stad die een of ander sfeerbeeld van winkelende mensen wilde maken. Heb hard geroepen dat ik niet gefilmt wenste te worden.

Bij sommige situaties snap ik het wel, als iemand een strafbaar feit pleegt of iets dergelijks, maar niet dit soort filmpjes. Je weet nu niet wat er aan vooraf ging enzo.
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
17-06-2019 15:24
Ja, want kappers zijn altijd exact op tijd klaar. En taxichauffeurs zijn nooit te vroeg. En afspreken aan de telefoon zorgt er altijd voor dat je elkaar begrijpt en nooit verwacht dat de taxi aan de andere kant komt voorrijden.
Een thuiskapper bellen als je totaal niet mobiel bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven