Bergen homohaat richting Rob Jetten

17-05-2020 12:27 200 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het filmpje alleen zegt al genoeg:
https://mobile.twitter.com/RobJetten/st ... 5066091520

Hee goed dat hij dit doet. En heel goed dat hij de namen van de twitteraars erbij zet. Hoe haal je het in je hoofd om dit soort dingen naar iemand te sturen? Zo ontzettend tolerant die Nederlanders ...

(En nee, ik ben het niet eens met de politieke ideeen van Rob Jetten)
Alle reacties Link kopieren
Nepalese33 schreef:
18-05-2020 11:52
Hij geeft nergens aan dat hij aangifte gaat doen dus weten we het niet.

Ik denk dat er eerder iets met de aangifte van een politicus zal worden gedaan dan een zelfde aangifte van jou of mij. Alhoewel dat ook weer bedenkelijk is met de bedreigingen aan het adres van Wilders.
Mwah neem bijvoorbeeld Wilders die regelmatig aangifte doet van de dagelijkse doodsbedreigingen aan zijn adres,ik kan mij niet herinneren dat er ook maar eentje van de bedreigers voor het hekje heeft moeten komen.
Als het OM al niets doet met bedreigingen als 'wollah als ik jou tegenkom dan steek ik je dood' en wollah ik ga een aanslag op je plegen' etc. dan vraag ik mij af of ze wél iets doen met 'vieze pisnicht' 'kankerhomo' etc.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
18-05-2020 11:51
Zou je ooit van Klaas Dijkhof zeggen dat hij zijn geaardheid expliciet inzet, elke keer dat hij het over zijn vrouw of dochters heeft?


En voor de rest ben ik het niet met je post eens: hij hoeft helemaal geen expliciete reacties te verwachten vanwege zijn geaardheid en hij heeft geen lange tenen als hij een punt maakt van die reacties. Klaas Dijkhof krijgt geen twitterhaat gebaseerd op het enkele feit van zijn geaardheid, dus daar gaat je punt al de mist in: blijkbaar is homoseksualiteit an sich al reden om iemand te haten. Zolang dat zo is, zolang is het noodzakelijk hier een Enorm Punt van te maken.
Ik had het niet beter kunnen zeggen!

Daar komt nog eens bij: nu is het Rob, maar dit soort shit krijg je ook over je heen als je niet bekend bent. Mijn vrienden en ik krijgen nog steeds de vreemdste dingen naar ons hoofd (in het echt én online), simpelweg omdat we bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
18-05-2020 11:51
Zou je ooit van Klaas Dijkhof zeggen dat hij zijn geaardheid expliciet inzet, elke keer dat hij het over zijn vrouw of dochters heeft?


En voor de rest ben ik het niet met je post eens: hij hoeft helemaal geen expliciete reacties te verwachten vanwege zijn geaardheid en hij heeft geen lange tenen als hij een punt maakt van die reacties. Klaas Dijkhof krijgt geen twitterhaat gebaseerd op het enkele feit van zijn geaardheid, dus daar gaat je punt al de mist in: blijkbaar is homoseksualiteit an sich al reden om iemand te haten. Zolang dat zo is, zolang is het noodzakelijk hier een Enorm Punt van te maken.
En dit is dus maar half waar.....

van Klaas Dijkhoff weet ik het niet maar zowel Diederik Samson als Jesse Klaver hebben expliciet hun gezien ingezet in hun campagnes en hebben daar enorme bakken haatdragende kritiek over gekregen Klaver is uitgemaakt voor pedofiel. Samson kreeg de vraag of zijn huwelijk schijn was om z´n geaardheid te verbergen. Ik gok dat bij Dijkhoff het zelfde gebeurd. Kuzu, Asarkan, Öztürk, worden aangevallen op hun Etnische afkomst, Wilders op z'n haar. Baudet op een zakje lavendel. Marijnissen, Ouwehand, Halsema, Tieme, op hun vrouw-zijn, Segers wordt dagelijks uitgemaakt voor Christenhond.....

En nogmaals. ik ben het er óók niet mee eens hé! Ik vind dit soort reacties naar (publieke) figuren ook buitengewoon verwerpelijk. Jetten maakt bekend dat hij belegdigt wordt om z'n geaardheid. Daar is niks nieuws aan. Ik vind dat hij er een te groot ding van maakt. Sorry.
jouw leven is een keuze
2east schreef:
18-05-2020 12:53
En dit is dus maar half waar.....

van Klaas Dijkhoff weet ik het niet maar zowel Diederik Samson als Jesse Klaver hebben expliciet hun gezien ingezet in hun campagnes en hebben daar enorme bakken haatdragende kritiek over gekregen Klaver is uitgemaakt voor pedofiel. Samson kreeg de vraag of zijn huwelijk schijn was om z´n geaardheid te verbergen. Ik gok dat bij Dijkhoff het zelfde gebeurd. Kuzu, Asarkan, Öztürk, worden aangevallen op hun Etnische afkomst, Wilders op z'n haar. Baudet op een zakje lavendel. Marijnissen, Ouwehand, Halsema, Tieme, op hun vrouw-zijn, Segers wordt dagelijks uitgemaakt voor Christenhond.....

En nogmaals. ik ben het er óók niet mee eens hé! Ik vind dit soort reacties naar (publieke) figuren ook buitengewoon verwerpelijk. Jetten maakt bekend dat hij belegdigt wordt om z'n geaardheid. Daar is niks nieuws aan. Ik vind dat hij er een te groot ding van maakt. Sorry.
Wacht. Jij vindt dat Rob er een te groot ding van maakt omdat niet iedereen die haatdragende reacties krijgt hier iets mee doet?

Dus. Alle anders-dan-hetero-seksuelen moet alles maar over zich heen laten gaan omdat ik er geen probleem van hem gemaakt dat ik ooit voor brillenkop of smerige athetische hoer ben uitgemaakt?

Dat vind ik best een beetje een gekke manier van beredeneren eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
17-05-2020 20:12
. Ja, Albert Mol en Jos Brink maar dat waren van die gezellige, grappige homo’s.
Volgens mij kwamen zij - net als bijv. Wim Sonneveld, Leen Jongewaart , etc - in hun hoogtijdagen niet uit de kast. Er was wel “ wat “ mee, maar niemand sprak dat uit. Dus wat dat “ wat “ dan was, wist je ook eigenlijk niet eens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom wordt er niet (hard) opgetreden tegen homohaat in Nederland? Iedereen spreekt zich uit als het voor de zoveelste keer weer fout gaat maar er gebeurt niets mee.

Laatst werd een homostel in Amsterdam Oost voor de tweede keer belaagd door een groepje Marokkaanse jongens. Waarom worden die niet gestraft? Ze staan op video. Identiteit van de daders is bekend. Dit is het moment om ze te straffen en aan hun omgeving te laten zien dat homohaat in Nederland niet wordt getolereerd.

Onbegrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
18-05-2020 13:48
Volgens mij kwamen zij - net als bijv. Wim Sonneveld, Leen Jongewaart , etc - in hun hoogtijdagen niet uit de kast. Er was wel “ wat “ mee, maar niemand sprak dat uit. Dus wat dat “ wat “ dan was, wist je ook eigenlijk niet eens.
O,.....Albert Mol was zo’n beetje de eerste

https://www.trouw.nl/nieuws/op-zijn-bes ... ~b4c3fa99/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
2east schreef:
18-05-2020 12:53
En dit is dus maar half waar.....

van Klaas Dijkhoff weet ik het niet maar zowel Diederik Samson als Jesse Klaver hebben expliciet hun gezien ingezet in hun campagnes en hebben daar enorme bakken haatdragende kritiek over gekregen Klaver is uitgemaakt voor pedofiel. Samson kreeg de vraag of zijn huwelijk schijn was om z´n geaardheid te verbergen. Ik gok dat bij Dijkhoff het zelfde gebeurd. Kuzu, Asarkan, Öztürk, worden aangevallen op hun Etnische afkomst, Wilders op z'n haar. Baudet op een zakje lavendel. Marijnissen, Ouwehand, Halsema, Tieme, op hun vrouw-zijn, Segers wordt dagelijks uitgemaakt voor Christenhond.....

En nogmaals. ik ben het er óók niet mee eens hé! Ik vind dit soort reacties naar (publieke) figuren ook buitengewoon verwerpelijk. Jetten maakt bekend dat hij belegdigt wordt om z'n geaardheid. Daar is niks nieuws aan. Ik vind dat hij er een te groot ding van maakt. Sorry.
Ik vind dat dus niet. Je hoeft er ook geen sorry voor te zeggen, je mag dat gewoon vinden, natuurlijk.
Ik ben best barricaderig in dit opzicht.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
18-05-2020 13:56
Ik vind dat dus niet. Je hoeft er ook geen sorry voor te zeggen, je mag dat gewoon vinden, natuurlijk.
Ik ben best barricaderig in dit opzicht.
Ik vind dat dus OOK niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
18-05-2020 13:44
Wacht. Jij vindt dat Rob er een te groot ding van maakt omdat niet iedereen die haatdragende reacties krijgt hier iets mee doet?

Dus. Alle anders-dan-hetero-seksuelen moet alles maar over zich heen laten gaan omdat ik er geen probleem van hem gemaakt dat ik ooit voor brillenkop of smerige athetische hoer ben uitgemaakt?

Dat vind ik best een beetje een gekke manier van beredeneren eigenlijk.
Is ook heel gek redeneren. Maar dat doe ik ook niet..... jij beredeneert dit door mijn bijdrage selectief uit z'n verband te rukken.

Best sneu eigenlijk.... op zo'n manier je punt maken...
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
18-05-2020 12:53

En nogmaals. ik ben het er óók niet mee eens hé! Ik vind dit soort reacties naar (publieke) figuren ook buitengewoon verwerpelijk. Jetten maakt bekend dat hij belegdigt wordt om z'n geaardheid. Daar is niks nieuws aan. Ik vind dat hij er een te groot ding van maakt. Sorry.
Ook als Jetten het niet zelf bekend had gemaakt was het wel uitgekomen. Die redenatie kan ik dus echt niet volgen.
...
2east schreef:
18-05-2020 18:01
Is ook heel gek redeneren. Maar dat doe ik ook niet..... jij beredeneert dit door mijn bijdrage selectief uit z'n verband te rukken.

Best sneu eigenlijk.... op zo'n manier je punt maken...
Nou, dan begrijp ik je vast verkeerd want ik vind het echt overkomen als "Omdat andere politici niet lopen te klagen over kritiek die zij krijgen op het gebruik van hun gezin, vind ik dat Jetten overdrijft met dit filmpje. Homohaat is niet okay, maar het is er nou eenmaal."

Wat dus voor mij gewoon betekent dat "Jette stelt zich aan, er zijn ook anderen die uitgescholden worden die er niets mee doen"
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
18-05-2020 12:53
En dit is dus maar half waar.....

van Klaas Dijkhoff weet ik het niet maar zowel Diederik Samson als Jesse Klaver hebben expliciet hun gezien ingezet in hun campagnes en hebben daar enorme bakken haatdragende kritiek over gekregen Klaver is uitgemaakt voor pedofiel. Samson kreeg de vraag of zijn huwelijk schijn was om z´n geaardheid te verbergen. Ik gok dat bij Dijkhoff het zelfde gebeurd. Kuzu, Asarkan, Öztürk, worden aangevallen op hun Etnische afkomst, Wilders op z'n haar. Baudet op een zakje lavendel. Marijnissen, Ouwehand, Halsema, Tieme, op hun vrouw-zijn, Segers wordt dagelijks uitgemaakt voor Christenhond.....

En nogmaals. ik ben het er óók niet mee eens hé! Ik vind dit soort reacties naar (publieke) figuren ook buitengewoon verwerpelijk. Jetten maakt bekend dat hij belegdigt wordt om z'n geaardheid. Daar is niks nieuws aan. Ik vind dat hij er een te groot ding van maakt. Sorry.
Zelfs Wilders wordt voor homo uitgescholden:

https://twitter.com/geertwilderspvv/sta ... 2654614528
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
xiawoman schreef:
18-05-2020 13:52
Waarom wordt er niet (hard) opgetreden tegen homohaat in Nederland? Iedereen spreekt zich uit als het voor de zoveelste keer weer fout gaat maar er gebeurt niets mee.

Laatst werd een homostel in Amsterdam Oost voor de tweede keer belaagd door een groepje Marokkaanse jongens. Waarom worden die niet gestraft? Ze staan op video. Identiteit van de daders is bekend. Dit is het moment om ze te straffen en aan hun omgeving te laten zien dat homohaat in Nederland niet wordt getolereerd.

Onbegrijpelijk.
Waren dat Marokkanen? Die tellen niet mee want die zijn niet rechts genoeg en geen fvd stemmers. :-D
Nepalese33 schreef:
18-05-2020 20:56
Waren dat Marokkanen? Die tellen niet mee want die zijn niet rechts genoeg en geen fvd stemmers. :-D
Dat zijn spruitjes als ik het goed begrepen heb.
grappig dat als witte fvd en pvv mannen rob jetten uitschelden en bedreigen omdat hij homo is, het viva forum het zo weet te draaien dat de Marokkanen het hebben gedaan
2Italy2 schreef:
18-05-2020 21:55
Dat zijn spruitjes als ik het goed begrepen heb.
O oke :cat:
Nepalese33 schreef:
18-05-2020 22:01
O oke :cat:
😄😁
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-05-2020 22:00
grappig dat als witte fvd en pvv mannen rob jetten uitschelden en bedreigen omdat hij homo is, het viva forum het zo weet te draaien dat de Marokkanen het hebben gedaan
Het zijn eigenlijk ook altijd dezelfde mensen die dat doen. Als een soort plaat op herhaling.
...
Quaintrelle schreef:
18-05-2020 22:13
Het zijn eigenlijk ook altijd dezelfde mensen die dat doen. Als een soort plaat op herhaling.
ja dom gedrag
Ik vind de reacties over het algemeen ook triest.

"Ik keur dit gedrag ook niet goed, maar Jetten is wel van D66 en die vraagt er dan wel om. Het volk mag 'm gewoon niet zo"
Plopper schreef:
18-05-2020 22:17
Ik vind de reacties over het algemeen ook triest.

"Ik keur dit gedrag ook niet goed, maar Jetten is wel van D66 en die vraagt er dan wel om. Het volk mag 'm gewoon niet zo"
Dat is ook triest. Ik pruim hem ook niet maar de reacties gaan nergens over.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag werden er tijdens het vragenuurtje kamervragen over gesteld. Het schijnt erg lastig te zijn om te bewijzen of iets als haat tegen homo's of transgenders of joden wordt gezegd / gedaan.

En ohja ook niet geheel onbelangrijk 62% van alle voorvallen gebeuren door mensen van Nederlandse afkomst. Hey is dus niet zo dat het vooral de Marrokanen zijn zoals pp dit forum graag wordt gesuggereerd.
...
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
18-05-2020 01:22
Ik moest het opzoeken. Ben er vast weleens geweest, ja.
Sorry, ik houd mijn woonplaats van toen liever in het vage :)

Er waren veel plaatsen om te dansen, hè? Mooi was dat.

Supermooi was dat :applause:
Zo.
Quaintrelle schreef:
19-05-2020 15:58
Vandaag werden er tijdens het vragenuurtje kamervragen over gesteld. Het schijnt erg lastig te zijn om te bewijzen of iets als haat tegen homo's of transgenders of joden wordt gezegd / gedaan.

En ohja ook niet geheel onbelangrijk 62% van alle voorvallen gebeuren door mensen van Nederlandse afkomst. Hey is dus niet zo dat het vooral de Marrokanen zijn zoals pp dit forum graag wordt gesuggereerd.
Heb je een bron van die 62 %?

Dat jochie op dat filmpje was toch een Marokkaanse jongen? Niemand maar dan ook echt niemand heeft hier gezegd dat het vooral Marokkanen zijn, dat maak jij er voor het gemak van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven